Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Michael Kors laukuista?

Vierailija
30.12.2018 |

Onko laadukkaita? Aika monella näkee näitä nykyään, vähän ihmettelen kun aika hinnakkaita ovat minusta ihan perus teinien laukuiksi. Itselläni ei ainakaan teininä ollut monen sadan laukkua.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät jo muodista

Vierailija
2/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja nekin, mutta itse olen jotenkin tykästynyt enemmän Guessiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipissislaukkuja, hinnalla ei mitään tekemistä laadun kanssa. Samalle kuluttajaryhmälle kuin Guess.

Vierailija
4/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on kivoja osa ei. Isot kultaiset yksityiskohdat ja isot logot/MK-kuosi ovat mauttomia. Esimerkiksi Selma laukku on mielestäni sievä. :) N27

Vierailija
5/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari michael kors premium laukkua. Ovat kestäviä ja tyylikkäitä aikuiselle naiselle. Nytkin sain alesta 600eur laukun puoleen hintaan.

Guess on aivan no no....

Vierailija
6/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laukut mitä mitä tiedän on minusta jäykän koppuran näköisiä eikä ne kultaiset koristeet yhtään käy minun tyyliin eli yöks yöks.

Näyttää koomiselle nämä teinit näitten kassien kanssa

Vierailija
7/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän on kyllä todella paljon liikkeellä feikkeinäkin, että monella lissulla se laukku ei välttämättä ole maksanut paria kymppiä enempää ;)

Vierailija
8/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rumia ovat niinkuin muutkin merkkilaukut.

Vierailija
9/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa on kivoja osa ei. Isot kultaiset yksityiskohdat ja isot logot/MK-kuosi ovat mauttomia. Esimerkiksi Selma laukku on mielestäni sievä. :) N27

Selma on taskuvarkaan unelmalaukku.

Vierailija
10/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanttaralla-laukkuja. Voisin kuvitella Haloselle tuollaisen.

Vierailija
11/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä täältä kysy. Täällä vihataan kaikkea missä on joku tunnettu logo ja hyi olkoon jos maksaa yhtään enemmän! Tokmanni on ainoa oikea paikka ostaa vaatteet ja asusteet muuten mammat leimaa sinun wt-pissikseksi.

Vierailija
12/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nuo teinit niiden ulkonäöstä tai käytännöllisyydestä pahemmin välittää, saatika siitä sopivatko omaan tyyliin.

Pakko vain saada, kun muillakin on.

Eli usein näillä "suosituilla" lelliperse-kakaroilla. Samaa sakkia, jotka mautoilla ajelee ja vetää poskareita Mäkkärin kulmalla.

Vierailija
13/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan silmään näyttää ihan muovisilta laukuilta ja ylihinnoiteltuja. Aitoa hyvää nahkaa ja paljon laadukkaampaa saa samaan hintaan. Ja kyllä, mielestäni se jättimäinen kultainen logo on naurettava.

Vierailija
14/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi, että millaisista laukuista te tykkäätte? Tuntuu, että täällä haukutaan aina ihan kaikki. Linkatkaa tai kertokaa! Tuntuu, että se on toi logo mikä menee aina ihmisillä tunteisiin. Oli se sitten halpa MK tai tonnien Chanel.

Vierailija
15/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin ollut yhtään merkkilaukkujen perään, lähinnä ottanut aina jostain muutamalla kympillä jonkun mikä silmää miellyttää, mutta viime vuonna sain mieheltäni lahjaksi Guessin laukun ja olen nyt käyttänyt sitä reilun vuoden. Olen aivan äimistynyt ettei se ole vieläkään hajonnut eikä muutenkaan mennyt miksikään, laatu on ihan eri kun niissä parin kympin kasseissa mitä minulla ennen on ollut ja joita on saanut ostaa vähintään puolen vuoden välein uusia kun joku hihna on poikki tai vetoketju rikki ja muutenkin sen näköinen ettei viitsi enää missään näyttää... Joten ainakin niitä voin suositella!

Vierailija
16/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan silmään näyttää ihan muovisilta laukuilta ja ylihinnoiteltuja. Aitoa hyvää nahkaa ja paljon laadukkaampaa saa samaan hintaan. Ja kyllä, mielestäni se jättimäinen kultainen logo on naurettava.

Osa, kuten itse, ostaa jotain muuta kun nahkaa ihan tarkoituksella... Siksi suosin merkkejä jotka käyttävät muita kankaita ja tekonahkaa.

Vierailija
17/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aiemmin ollut yhtään merkkilaukkujen perään, lähinnä ottanut aina jostain muutamalla kympillä jonkun mikä silmää miellyttää, mutta viime vuonna sain mieheltäni lahjaksi Guessin laukun ja olen nyt käyttänyt sitä reilun vuoden. Olen aivan äimistynyt ettei se ole vieläkään hajonnut eikä muutenkaan mennyt miksikään, laatu on ihan eri kun niissä parin kympin kasseissa mitä minulla ennen on ollut ja joita on saanut ostaa vähintään puolen vuoden välein uusia kun joku hihna on poikki tai vetoketju rikki ja muutenkin sen näköinen ettei viitsi enää missään näyttää... Joten ainakin niitä voin suositella!

Mulla oli ennen aina jotain perus H&M tekonahkalaukkuja mutta sitten ostin itselleni synttärilahjaksi Korsin ja se on nyt kestänyt aktiivisessa käytössä jo pari vuotta. Ennen aina tekonahka meni rullalle, halkeili tms.

Vierailija
18/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa, kuten itse, ostaa jotain muuta kun nahkaa ihan tarkoituksella... Siksi suosin merkkejä jotka käyttävät muita kankaita ja tekonahkaa.

Tämän ymmärrän, mutta muovista ja kankaasta ja tehdastyönä tehdystä maksaisin korkeintaan 40e.

Vierailija
19/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvälaatuisia😊 joo täältä ei todellakaan kannata kysyä. Kaikki on wt:tä,ylihintaista roskaa jne

Vierailija
20/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ainoat merkit joista voi keskustella on rukka ja ehkä nanso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän