Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Michael Kors laukuista?

Vierailija
30.12.2018 |

Onko laadukkaita? Aika monella näkee näitä nykyään, vähän ihmettelen kun aika hinnakkaita ovat minusta ihan perus teinien laukuiksi. Itselläni ei ainakaan teininä ollut monen sadan laukkua.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ainoat merkit joista voi keskustella on rukka ja ehkä nanso.

Ai? Osallistut kuitenkin ketjuun, jossa aiheena on MK. Et sitten huomannut?

Vierailija
22/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsin laukuissa hinta-laatusuhde on kyllä hyvä. Itse omistan pari, logo on kyllä pieni, niin kuin kaikissa muissakin vaatteissani. Nahka patinoituu kauniisti, metalliosatkin pysyvät hyvinä. En osta asioita merkin takia, Korsseissa vaan vähän kuitenkin harmittaa niiden suosio teinien parissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kalliimpaa Korssia ollut käytössä lähemmäksi jo viisi vuotta ja pienellä huollolla melkein uutta vastaavia. Toki vetoketjuissa käytön jälkiä jne, mutta omaan silmään vielä tosi hyvässä kunnossa. Eli ainakin minun kohdalla ekologinen vaihtoehto jos vertaa siihen, että ostaa parinkympin laukun puolen vuoden välein.

Guessin laukkuja on ollut vuosia sitten, mutta omalla kohdalla hajosivat käsiin. Näin ollen mun kokemuksella MK ja Guess ei mitenkään samalla viivalla. Toki makuja on monia :)

Vierailija
24/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

500e teettäisin itselleni nahkaisen käsilaukun. Jämänahkaa esim vanhasta rikkinäisestä sohvasta ja käsityönä juuri sellainen kuin haluan. Ei ole kors, mutta eettinen, kestävä, kaunis ja rahat suoraan tekijälle. Tai voi ostaa valmiina kierrätysmateriaaleista suomessa käsityönä tehdyn laukun. Tekijän ja paikan logoa roikottaisin ylpeydellä toisin kun mk rinkulaa.

Ohiksena vaan

Vierailija
25/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MK on kärsinyt inflaation. Ne oli ok joitain vuosia sitten, mutta pissalissut ovat omineet sen itselleen. Guessit ovat hirveän näköisiä. Luiska on kalliimpi pissisversio Korsista.

Vierailija
26/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MK feikkilaukkuja saa mm. Espanjasta 10-20€. Itsekin ostin sellaisen ja MK lompakon tyttärelleni hänen toiveestaan. Uskon että teineillä on paljon näitä etelän feikkejä.

Vierailija
27/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess on teinipissis merkki, MK menettelee mutta onneksi miehelläni on tyylitajua kun sain häneltä lahjaksi aidon Burberryn.

Vierailija
28/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella rumia ovat niinkuin muutkin merkkilaukut.

Halvat laukut on yleensä lähes identtisiä kopioita merkkilaukuista ulkonäöltään, muttei laadultaan.

Linkkaapa tähän kuva alle 50€ laukusta niin mä löydän sulle merkkilaukun mistä se on kopioitu.

Vierailija
29/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MK feikkilaukkuja saa mm. Espanjasta 10-20€. Itsekin ostin sellaisen ja MK lompakon tyttärelleni hänen toiveestaan. Uskon että teineillä on paljon näitä etelän feikkejä.

Suurimmasta osasta näkee mikä on feikki ja mikä ei. Logot on feikeissä tavallistakin isommat. Usein ne on kiinnitetty väärään kohtaan. Koko laukku näyttää usein vinolta ja muoviselta. Ja heppoiselta. Monesti myös merkki on lätkäisty tuotteeseen jonka näköistä ei löydy oikeasti valikoimista. 

Vierailija
30/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako niitä feikkejä ja tukeko rikollissia :( olkaa mieluummin ostamatta mitään jos ei aitoon ole rahaa.

Itselläni oli ensin guessit, sitten korsit, sitten burberry ja mulberry, sitten LV ja Gucci, nyt himoitsen Chanelia. Aina olen myynyt edelliset pois, kun uusian ostelen. Mutta niin se maku vaan muuttuu vuosien myötä.

Vierailija
31/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guess on teinipissis merkki, MK menettelee mutta onneksi miehelläni on tyylitajua kun sain häneltä lahjaksi aidon Burberryn.

Mulla on aito mulberry ja vuosienkaan jälkeen ei näytä käytetyltä.

Vierailija
32/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoroskan shoppereita. Myötähäpeä.

Vierailija
33/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi laukkua ostin Nykistä muutama vuosi sitten edullisesti alennusmyynneistä. Tykkään. Noita malleja ei näy yleisesti myynnissä.

Vierailija
34/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi laukkua ostin Nykistä muutama vuosi sitten edullisesti alennusmyynneistä. Tykkään. Noita malleja ei näy yleisesti myynnissä.

Feikkejä

Vierailija
35/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kallein laukku DKNY alle 200 €. On nahkaa, vaikka vaikuttaa muoviselta, kultaiset metalliosat. Ollut käytössä vajaa 3 vuotta, ja pysynyt hyvässä kunnossa. Ostettu Stokkalta niin uskon, että aito merkki ja nahkaa, vaikka ensi vaikutelma oli keinonahkainen.

Vierailija
36/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikkejä

No ei ole.

Vierailija
37/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yksi MK:n arkilaukku, ja muutama pikkulaukku iltarientoihin. Tuon arkilaukun ostin 4 vuotta sitten ja on vielä hyvässä kunnossa, ei mitään vikaa. Ennen ostelin halvempia laukkuja, ja niitä tuli osteltua paljon koska eihän ne oikein kestäneet. Puhun siis oikeasti halppis laukuista kuten H&M, Mango yms.

MK:n laukuissa on se hyvä puoli että ainakin nuo mitä olen ostanut (ovat aitoa nahkaa), niin ovat kestäneet hyvin eivätkä ole kalliimmasta päästä.

Ja mitä tulee siihen puheeseen että MK:n laukut ovat mauttomia, niin MK:n mallistosta löytyy monenlaisia laukkuja eri makuihin. On näitä överempiä missä huudetaan sitä Michael Korssia kilometrien päähän, ja sitten on myös klassisempia malleja. Makuja ja tyylejä on erilaisia :)

Vierailija
38/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kallein laukku DKNY alle 200 €. On nahkaa, vaikka vaikuttaa muoviselta, kultaiset metalliosat. Ollut käytössä vajaa 3 vuotta, ja pysynyt hyvässä kunnossa. Ostettu Stokkalta niin uskon, että aito merkki ja nahkaa, vaikka ensi vaikutelma oli keinonahkainen.

Saffiano-nahkaa. Siinä on joku vaha päällä suojana. Samaa nahkaa käyttää esim ysl

Vierailija
39/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia, kuten suurin osa muka jostain h-tin hienoista merkkilaukuista, esim. Louis Vuittonin p-nruskeat hirvitykset.

Suosin Marimekkoa.

Vierailija
40/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä MK laukkuja voi ostaa etelästä 20-50 eurolla ja on niin hyvin väärennetty, että pitäisi olla ammattilainen joka pystyisi sanomaan onko laukku aito vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan