Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Michael Kors laukuista?

Vierailija
30.12.2018 |

Onko laadukkaita? Aika monella näkee näitä nykyään, vähän ihmettelen kun aika hinnakkaita ovat minusta ihan perus teinien laukuiksi. Itselläni ei ainakaan teininä ollut monen sadan laukkua.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä MK laukkuja voi ostaa etelästä 20-50 eurolla ja on niin hyvin väärennetty, että pitäisi olla ammattilainen joka pystyisi sanomaan onko laukku aito vai ei.

Jaa no minä en ole ammattilainen, ja etelän aurinkoa on tullut kierreltyä. Ja aina ne feikkilaukut ovat näyttäneet feikeiltä. Kaiken lisäksi kun niitä hirvityksiä ostaa tukee lapsityövoimaa, terrorismia ja muuta rikollisuutta!

Vierailija
42/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löytyy kyllä DKNY, Diorin, Versacen ja Burberrynkin laukku..

Mutta MK:ta ei ole eikä tule :/

N. 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 28

Itse en raaski niin paljoa sijoittaa laukkuun että jotain Dioria, Versacea tai Burberryä ostaisin.

Vierailija
44/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 28

Itse en raaski niin paljoa sijoittaa laukkuun että jotain Dioria, Versacea tai Burberryä ostaisin.

Oletko sinkku, jolla on joko feikki merkkilaukku tai H&M halpislaukku ja olet siihen päälle hemmetin pihi ihminen joka kulkee rääsyissä?

Vierailija
45/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laadukkaita ne Korsit kyllä on. Ja malliltaan yksinkertaisen tyylikkäitä.

Vierailija
46/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en oo koskaan ees halunnu MKn laukkua, ovat jotenkin minusta kaikki niin tasapaksun oloisia. Pidän itse coach:in laukuista.

Vierailija
47/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa käytettynä jos ei ole varaa ostaa uutta, mieluummin kuin feikki.

Vierailija
48/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en oo koskaan ees halunnu MKn laukkua, ovat jotenkin minusta kaikki niin tasapaksun oloisia. Pidän itse coach:in laukuista.

Samaa mieltä!

Vierailija
49/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Korsin laukut ovat ihan kivannäköisiä ja ihan perus laadukkaita. Merkki vain on kokenut Suomessa inflaation, kun niitä on joka toisella ja niitä voi ostaa esim Kärkkäiseltä. Jenkkilässä Kors ei ole kaiketi koskaan ollutkaan mikään luksusmerkki vaan ihan tavallinen massamuotimerkki. Suomessa jostain syystä sellaiset merkit kuin Kors, Guess ja vaikkapa Desigual ovat nousseet jotenkin "hienoiksi" merkeiksi vaikka ovat ihan peruskamaa muualla maailmassa.

Vierailija
50/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne nyt mitään erityisen hienoja merkkejä ole täälläkään olleet, yleisiä vain. Joku tietysti voi pitää laukkuaan ylellisenä jos on maksanut siitä vaikka 300€, se on iso raha joillekkin. Toisille se on vasta 30000€ Hermes. Antaa kaikkien nauttia omasta ylellisyydestään.

Vierailija
51/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä huomautuksena niin otsikossa tarkoitetaan varmaan Michael Michael Kors -laukkuja, jotka ovat enemmän tavallisille tallaajille suunnattuja parin kolmen sadan laukkuja. Sama juttu näissä Ralph Lauren Ralph -laukuissa (Ralph Laurenin vastaava sarja) mitä porukka tilaa verkkokaupasta. Näillä brändeillä on erikseen tällaiset sarjat jotka on tavallisen tallaajan hintaluokassa. Googlettakaa vaikka perus verkkokaupat niin huomaatte että tuoteet on tosiaan nimitty Michael Michael Kors. Designereillä on omat tällaiset "perus tallaajille" ja heidän kukkarolle suunnatut sarjat joita voi tilata verkosta.

Käsittääkseni nämä Michael Michael Kors laukut on ihan kestäviä ja monesti tosiaan aitoa nahkaa vaikka moni täällä näyttää luulevan toisin. Itse en kuitenkaan syty siitä että on tavallinen nahkaveska jossa roikkuu hillittömän kokoinen MK-logo vaan olen ostanut enemmän sitten Ralph Laurenin vastaavia jotka ovat samantyylisiä mutta hillitympiä ja ilman mauttomia logoja. Mutta hyvä hinta-laatu-suhde noissa on. Aito nahka kestää hyvin, kyllä omat Guessit kuluu paljon nopeammin, mutta toki neki on kestäneet reilusti paremmin kuin Henkkamaukan perus veskat.

Vierailija
52/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 28

Oletko sinkku, jolla on joko feikki merkkilaukku tai H&M halpislaukku ja olet siihen päälle hemmetin pihi ihminen joka kulkee rääsyissä?

Harmiksesi joudun vastaamaan sinulle kaikkiin: En, en, en ja en. Tykkään laadukkaista jutuista, mutta laukkuun en ole valmis sijoittamaan yli 500€ ihan vaan periaatteen vuoksi. Mieluummin sen rahan käytän vaikka sisustukseen, autoon tai vaikkapa matkusteluun.

Vierailija
53/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku LAUKKU samanlainen statussymboli kuin auto tai... en edes tiedä mikä????

Laukku!!!??? 

Merkkilaukku?

Laukun merkki???!!!

.

Apua ja haloo ja huoh ja mitä kaikkea te nuoret nyt kiljuttekin!

Ei järjen hiventä...

Vierailija
54/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku LAUKKU samanlainen statussymboli kuin auto tai... en edes tiedä mikä????

Laukku!!!??? 

Merkkilaukku?

Laukun merkki???!!!

.

Ei järjen hiventä...

Joillekin on, joillekin ei. Joku maksaa laukustaa 1000e, joku 10 000, joku 100 000. Itselle tuo 200-400 on maksimi. Minulle laukku ei ole statussymbooli; ostan sellaisen mistä tykkään ja mikä kestää.

Vierailija
55/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sijoitan rahani kirppareille (joilta saa myös näitä kamalia MK-laukkuja), kasvisruokaan, matkustamiseen ja perheen yhteiseen hyvinvointiin.

Ei vois vähempää kiinnostaa joku MK-laukku tai Hermès, Chanel, Vuitton, KL, YSL... blahblah...

Onnettomia ne, jotka merkkien perässä juosten kuvittelevat olevansa parempia.

Vierailija
56/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko kestää oikein hyvin.

Miksi ihmeessä kukaan ostelee jotain muovikasseja, kun hyviäkin on saatavilla????

Vierailija
57/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä täältä kysy. Täällä vihataan kaikkea missä on joku tunnettu logo ja hyi olkoon jos maksaa yhtään enemmän! Tokmanni on ainoa oikea paikka ostaa vaatteet ja asusteet muuten mammat leimaa sinun wt-pissikseksi.

Vähän eri asia käyttää oikeasti laadukkaan brändin laukkua kuin Michael Korsia. Esim. Chanel, Ralph Lauren, Versace, Chloë. Michael Kors on mauton brändi. Niillä leuhottaa vain mauton alempi keskiluokka.

Vierailija
58/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukku!!!??? 

Merkkilaukku?

Laukun merkki???!!!

.

Ei järjen hiventä...

No mitäs sitten jos se jollekin on statussymboli? :D Onko se sinulta jotenkin pois? Kärjistäen, miehet saa ostella "merkkiautoja" ja laitella niitä jne. Miksi se on hirmu toimittavaa kun nainen haluaa sitten merkkilaukun? Jos on fyffeä maksaa sellaisesta niin ostakoot minun puolesta.

Ei kuulu minulle toimita toisen kulutustapoja, tai itse asiassa minun mielestä status-merkkilaukku voi olla kulutustavoiltaan jopa hyvä, koska siinä ostaja yleensä satsaa yhteen pitkäaikaiseen kestävästä materiaalista valmistettuun laukkuun. Eikä osta tusinaa H&M-laukku-pikamuotia, jotka kestää sen pari kuukautta ja sitten taas uusi halvalla. Ekologista on satsata yhteen kahteen hyvään laukkuun mitkä kestää, oli sitten "statuslaukku" tai muuten vain kestävä. 

Vierailija
59/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienenä huomautuksena niin otsikossa tarkoitetaan varmaan Michael Michael Kors -laukkuja, jotka ovat enemmän tavallisille tallaajille suunnattuja parin kolmen sadan laukkuja. Sama juttu näissä Ralph Lauren Ralph -laukuissa (Ralph Laurenin vastaava sarja) mitä porukka tilaa verkkokaupasta. Näillä brändeillä on erikseen tällaiset sarjat jotka on tavallisen tallaajan hintaluokassa. Googlettakaa vaikka perus verkkokaupat niin huomaatte että tuoteet on tosiaan nimitty Michael Michael Kors. Designereillä on omat tällaiset "perus tallaajille" ja heidän kukkarolle suunnatut sarjat joita voi tilata verkosta.

Käsittääkseni nämä Michael Michael Kors laukut on ihan kestäviä ja monesti tosiaan aitoa nahkaa vaikka moni täällä näyttää luulevan toisin. Itse en kuitenkaan syty siitä että on tavallinen nahkaveska jossa roikkuu hillittömän kokoinen MK-logo vaan olen ostanut enemmän sitten Ralph Laurenin vastaavia jotka ovat samantyylisiä mutta hillitympiä ja ilman mauttomia logoja. Mutta hyvä hinta-laatu-suhde noissa on. Aito nahka kestää hyvin, kyllä omat Guessit kuluu paljon nopeammin, mutta toki neki on kestäneet reilusti paremmin kuin Henkkamaukan perus veskat.

Saffianonahkaa. Eli huonolaatuista nahkaa, joka on päällystetty paksulla saffianovahakerroksella. Tulos: muovisen ja halvan näköinen laukku.

Vierailija
60/74 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kestäviä laukkuja ovat ymmärtääkseni, itsellä ei Korsin laukkuja ole mutta useammalla ystävällä on. Henkilökohtaisesti laittaisin rahat kuitenkin mieluummin johonkin kotimaiseen laukkuun Korsin aikaan.

En lähtisi mainitsemaan Guessia samasa lauseessa, ihan jäätävän hintainen merkki Suomessa ja laatu ei ole kummoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän