Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisten pakko jättää viestillä tai sanomatta sanaakaan?

Vierailija
30.12.2018 |

Miksi te naiset, jotka jätätte miehen viestillä, ette uskalla sanoa niitä asioita suoraan?
Tai miksi jätätte miehet mykkäkoululla?

Onko näihin järkeviä vastauksia?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista se oli ennenkin, ghostaaminen oli tosin helpompaa, kun ei ollut somea.

Vierailija
22/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeäähän se on vaivautua paikalle kuulemaan huonot uutiset. Voi olla pitkäkin matka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä naikkonen yrittää jättää pieleen menneen isluyrityksensä, levittää asiaa mielenhäiriöisestä "exästä" joka pyörii lähnnä naikkosen pumpulifantasioissa ja kuolaamisissa korttelissa ja häirintä soitoissa radiokanavalle.

Surkuttelee sitten kun joutuu tilittämään oikeudessa jatkuvaa häirintäänsä, "ääärh".

Vierailija
24/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasiakkaana,jossain kahvilassa rämähdettiin melkein nauruun kun kassalla nakkonen kehuskeli jättävänsä/ antavansa pakit jonkun jos tämä tulee kyselemään tältä jotain.

Muutkin kuin palvelupäällikkö ojensivat tälläistä alaista.

Ei ole herkkua olla aivoton yksilö.

Eri lukunsa on kahvilankin kulmilla roikkuva taka-aasikko itkuisine olemuksineen.

Vierailija
25/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tappavat naisen, joka yrittää jättää heidät. Ehkä viesti on turvallisempi.

Voi olla, että on yritetty puhuakin, mutta miesten tapaan et ole viitsinyt kuunnella.

Vierailija
26/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö kinariisi kurkkuun? kirjoitti:

Tyhmä naikkonen yrittää jättää pieleen menneen isluyrityksensä, levittää asiaa mielenhäiriöisestä "exästä" joka pyörii lähnnä naikkosen pumpulifantasioissa ja kuolaamisissa korttelissa ja häirintä soitoissa radiokanavalle.

Surkuttelee sitten kun joutuu tilittämään oikeudessa jatkuvaa häirintäänsä, "ääärh".

Et osaa ilmaista itseäsi yhtään. Käsittämätöntä mongerrusta.

Vierailija
27/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesasiakkaana,jossain kahvilassa rämähdettiin melkein nauruun kun kassalla nakkonen kehuskeli jättävänsä/ antavansa pakit jonkun jos tämä tulee kyselemään tältä jotain.

Muutkin kuin palvelupäällikkö ojensivat tälläistä alaista.

Ei ole herkkua olla aivoton yksilö.

Eri lukunsa on kahvilankin kulmilla roikkuva taka-aasikko itkuisine olemuksineen.

Ei aukene viestisi normaalijärkiselle.

Vierailija
28/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, muistakaa tikkukirjaimet ja tavuviivat.

Vierailija
29/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen aloittaa keskustelun empien... " ... Tuota... minä olen....  ... miettinyt. Jos vaan oltaisiin kavereita! "

Tietää suhteen olleen siinä. Sitten koittaa kysyä miksi ja miksi emme voineet puhua tästä?

Ei tule mitään vastausta vaan pelkästään empimistä ja " no .... no minusta on... vaan.... no tuntunut siltä jonkin aikaa.... tai no no jotain... "

Tietenkin voimme olla kavereita mutta aika äkkiä tämä tuli eteen. Olemmehan olleet jo useamman vuoden yhdessä ja eilen ainakin sanoit rakastavasi minua.

Vierailija
30/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisilla ole munaa käydä keskusteluja naamatusten, kun voivat tehdä sen etäältä tai sitten ei ollenkaan jutella.

Niin, naisilla ei ole munaa :D  Kun ensi kerran valitset treffata miestä, löytyy se munakin :)

Kaipa noi miehet haluaisi kuulla ihan suoraan, että ovat epämiellyttäviä, rumia, tyhmiä ja kaikin tavoin vastenmielisiä. Siinä olisi sitä kaivattua suoraa puhetta, mitä aloittaja kaipaa. 

Armosta ne naiset ei perustele, miksi ei kiinnosta.

Samapa syy tuo itselläni on ollut vaan kadota naista hetken treffailtua. Parempi vaan ettei ole kuullut ettei ole tarpeeksi kaunis ja että on loppujen lopuksi aika tyhmä. :D Ei naiset sellaista kestä.

Vierailija
31/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon, että naiset jättäisivät viestillä eikä täytyisi pidätellä kyyneleitä jossain kahvilassa. Jos lopettaa viestittelyn täysin niin yleensä käyn vakoilemassa onko vielä elossa ja jos on niin sitten annan olla rauhassa

Minulle yksi nainen teki oharit joskus yli 30 vuotta sitten, mutta muistan sen vieläkin kuin se olisi tapahtunut viikko sitten, vaikka naisia on ollut sittemmin ihan riittävästi. Silloin ei ollut kännyköitä, joilla olisi voinut lähettää tekstaria, mutta tekstarikin olisi silloin kyllä riittänyt mulle. Tästä naisesta tuli muuten julkkis sittemmin, mutta ei siitä sen enempää.

Vierailija
32/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on pelkureita varten oli kyseessä sitten miehet tai naiset.

Vierailija
33/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitten naiset ihmetelkö, jos joku autisti mies ilmestyy teidän kotiovelle, kun ette ole vastanneet tai puhuneet naamatusten heidän kanssaan.

Juuri sellainen mies ilmestyi olevelle, kun ei ottanut vinkkiä mykkäkoulusta.

Hän sitten selitti hänellä olevan asperger, eikä voinut ymmärtää näitä vihjeitä.

Kyllä oli aluksi pelottavaa, mutta sitten puhuin suoraan tyypille.

Vierailija
34/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitten naiset ihmetelkö, jos joku autisti mies ilmestyy teidän kotiovelle, kun ette ole vastanneet tai puhuneet naamatusten heidän kanssaan.

Juuri sellainen mies ilmestyi olevelle, kun ei ottanut vinkkiä mykkäkoulusta.

Hän sitten selitti hänellä olevan asperger, eikä voinut ymmärtää näitä vihjeitä.

Kyllä oli aluksi pelottavaa, mutta sitten puhuin suoraan tyypille.

Ei kaikki autistit ymmärrä vihjeitä, mutta kyllä nyt aspergereille luulisi menevän mykkäkoulu jakeluun.

Vierailija
35/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten pakko käyttää turvaetäisyyttä, kun miehistä on kyse!

36/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisilla ole munaa käydä keskusteluja naamatusten, kun voivat tehdä sen etäältä tai sitten ei ollenkaan jutella.

Kyllä tätä ghoustasmista tekevät miehet ihan yhtälailla. Onhan se helpompaa vaan hävitä kuin selitellä kasvotusten. Asiahan ei sinänsä miksikään muutu. Tämä on nykyaikaa.

Mutta palautteen saaja voisi edes yrittää kehittää heikompia osa-alueitaan, kun saisi edes jonkinlaisia parannusehdotuksia.

Vierailija
37/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sellainen mies, jolle voi puhua suoraan, niin ilman muuta.

Jos se on sellainen vaaralliselta vaikuttava, niin mykkäkoulua tai etäältä viestiä vaan.

Järkeä saa käyttää!

Vierailija
38/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on naisten pakko käyttää turvaetäisyyttä, kun miehistä on kyse!

Misandria on vahva sinussa.

Vierailija
39/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen, joka petti vaimoaan kun tämä oli vielä synnytyssairaalassa ja seuraavana päivänä tämä onnellinen isä haki vauvan ja vaimonsa kotiin. Opin elämästä paljon tässä tapauksesta.

Vierailija
40/72 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelimen yhteystiedoissa parikymmentä miestä, joiden kanssa viestittelen silloin tällöin. Tapailen myös useampia, kahvin tai oluen tai viinilasin merkeissä. Seksiä harrastan vain yhden kanssa kerrallaan ja mieluiten suhteessa. Yhden illan juttuja en harrasta ollenkaan.

Jos joku noista viestittelymiehistä, joista osaa en ole koskaan edes tavannut (tiedot vaihdettu treffipalstalla tms.) ihmettelee, jos minusta ei kuulu, niin hehän ovat vapaita kysymään asiasta. Miksi minusta ei ole kuulunut tai eikö minua kiinnosta enää viestitellä. Itse en erikseen ilmoittele kun en aina edes muista jonkun olemassaoloa. Luonnostaan jää yhteyksiä pois, ja varmasti joku on jättänyt vastaamatta minullekin. Kuka noita laskee.

En kyllä erikseen ilmoita "suhteen" (jota ei ole) päättymisestä silloinkaan, jos olen pari kertaa jonkun tavannut eikä juttu ole siitä edennyt tai minua innostanut. Saa kysyä, jos mietityttää. Minä en kuitenkaan ole omien tunteideni tiedotustoimisto kelle tahansa törhölle, en tilivelvollinen satunnaisille tuttavuuksille vaikka joku heistä kuvittelisikin, että meillä on suhde.

Suhteeksi lasken sen, jos on monta kuukautta jo tapailtu, harrastettu seksiä ja vietetty aikaa myös muuten yhdessä. Ja jos asia on otettu puheeksi: Olemmeko nyt suhteessa, ja mitä se kummallekin tarkoittaa.

Epäilen vähän, että aika moni noista, jotka on "jätetty" sanomatta sanaakaan, ei ole edes ollut suhteessa, josta heidät olisi voitu jättää. Omaa pääkuvitelmaa kaikki, jos jotain on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme