Onko naisten pakko jättää viestillä tai sanomatta sanaakaan?
Miksi te naiset, jotka jätätte miehen viestillä, ette uskalla sanoa niitä asioita suoraan?
Tai miksi jätätte miehet mykkäkoululla?
Onko näihin järkeviä vastauksia?
Kommentit (72)
Ovatko siis tapaamani miehet olleet naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rohkaisen aina naisia olemaan suorapuheisia treffeillä, mutta vaikea on koiran karvoistaan päästä.
Seurustele pohjalaisen naisen kanssa!
Kaikista pahimpia ovat just pohjalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä siitä puhutaan liian vähän, että joskus on parempikin hoitaa ero viestitse, sähköpostilla tai jotain muuta kautta kuin kasvotusten. Kaikki ihmiset eivät ole käytökseltään niin korrekteja, että pystyisivät eroilmoituksen hyväksymään sellaisenaan, vaan joskus se on jopa turvallisempaa tehdä etänä kuin kasvokkain. Omasta kokemuksesta tiedän, että miehet eivät aina ole niin kypsiä ja aikuisia ja varsinkin jos taustalla on ennestään jo ollut väkivaltaa tai henkistä muilustusta, niin parempi hoitaa ero muuten kuin tapaamalla.
Itse yritin teini-ikäisenä jättää itseäni hieman vanhempaa poikaystävää, joka ei hyväksynyt eroa millään. Ensimmäisellä kerralla hän meni aivan paniikkiin, suuttui ja kuljetti minut autolla jonnekin syrjään eli toisin sanoen olisi jättänyt minut kävelemään jos en olisi suostunut jatkamaan suhteessa. Tämä temppuilu jatkui tasan niin kauan kuin annoin sen jatkua, ja aina löytyi repertuaarista jotain uutta ja yhtä yllättävää - jollei monen tunnin itkuvirttä, painostusta, pakottamista ja kotiini tunkeutumista ja lähtemään suostumattomuutta niin sitten monen tunnin mykkäkouluja lapsilukitussa autossa. Lopulta ero hoitui sillä, että lähetin hänelle tekstarin, jossa kerroin kantani ja suljin puhelimen moneksi viikoksi. Tyyppi yritti tunkeutua kotiini ja lopulta kävin kyttiksellä, mutta että korpesi kun minua syyllisettiin tekstarilla jättämisestä. Ensimmäinen oppi onkin, että älkää jeesustelko jossette tiedä koko totuutta.
Toiseen vastaavaan sankariin törmäsin hieman myöhemmin, mutta joka käyttäytyi niin arvaamattomasti, että oli parempi myöskin jättää hänet maililla. Mies itse kirjoitti minulle makeilevan ja teennäisen viestin, jossa kyseli kuukausikaupalla jatkuneen (hänen puoleltaan aiheutuneen) on/offailun päätteeksi että aiommeko jatkaa vai erota. Vastasin viestiin edes harkitsematta, että meidän kannattaa erota eikä jatkaa tätä, koska vuosi on jo kulunut eikä mikään ole muuttunut. Mieshän sai kauhean raivarin, tuli linjoja pitkin ja syyllisti ja mankui viikkoja miten kehtasin jättää hänet sähköpostilla. Miten hän olisi käyttäytynyt jos olisin jättänyt hänet kasvokkain? Kaatamalla kaljat päälleni kaikkien nähden tai käymällä kurkkuuni kiinni?
Miettikää siis tätä. Ei se aina ole pelkuruutta vaan viisautta, ettei astu joka nuotioon mikä pitää sammuttaa.
Järki tuossa asiassa, mutta silti ghostaaminen tai viestitse jättäminen ole hyvä asia!
Se on tilannekohtaista, mutta ei pidä tuota ottaa tavakseen!
On se hyvä, kun roskat osaavat viedä itsensä ulos.
Ghostaaminen on raukkamaista!
Tekisivät sitä oikeasti kuumottaville miehille ja kikkelikuvien lähettäjille vain.
Some on tehnyt naisista entistä julmempia ja kylmempiä, joten tämä on normalisoitunutta käytöstä valitettavasti,
Saan tyydytystä kun loukkaan ärsyttävien ja ällöttävien miesten tunteita ghostaamalla. Siitäs saavat kun ovat sellaisia rasvaisia, piereskeleviä möhömahoja.
Vierailija kirjoitti:
Some on tehnyt naisista entistä julmempia ja kylmempiä, joten tämä on normalisoitunutta käytöstä valitettavasti,
No ei ole tehnyt! Some on vain ja ainoastaan paljastanut naisten todellisen luonnon.
Naiset ovat aina olleet tällaisia, nyt maailma on vain punapilleröity ja miehet tietää.
Briffault's Law on asia, mikä jokaisen miehen tulee opetella mitä tulee naisiin:
https://www.psychologytoday.com/us/blog/machiavellians-gulling-the-rube…
+ Se, että hän ei ole sinun. On vain sinun vuorosi.
Millä naiset saataisiin ymmärtämään, että voisivat ilmoittaa, jos juttu ei toimi?
Miksi se on heille niin vaikeaa?
Ghostaan tai jätän viestillä, mikäli mies vaikuttaa arvaamattomalta. Kasvokkain puhun sellaisen kanssa johon luotan. Takana kokemus jossa (ex)avomies piilotti autonavaimeni ja ahdisti minut nurkkaan, ei päästänyt pois ja vain huusi huutamistaan. Miehenä voi olla vaikea käsittää miten pelottavaa on kohdata itseään isomman ja vahvemman ihmisen vihanpurkaus - etenkin kun olette kahden, eikä parisuhde enää "sido" miestä käyttäytymään hyvin. Tiedän että tuollaiset mätämunat ovat harvinaisia, mutteivät niin harvinaisia ettei niitä tarvitsisi deittaillessa varoa.
Ei itse asiassa ole, tunnistan tämän itsessäni. Olen äskettäin ottanut projektiksi kasvattaa selkärankaa tämän suhteen ja alkaa hoitaa asioita kasvokkain. Koville ottaa. Parempi kyllä näin silti.
t. N