Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies painostaa samaan ruokavalioon

Vierailija
30.12.2018 |

Viime aikoina välejämme on kiristänyt miehen kanssa kiistely ruokavaliosta. Mies, jota olen tapaillut pian vuoden, noudattaa tarkoin viljatonta ja runsasrasvaista ruokavaliota. Ilmeisesti jotain karppaukseen verrattavaa.

Itse taas kestävyysurheilua (hiihto, pyöräily) harrastavana syön paljon mm. pastaa, ruisleipää, vaaleaa lihaa ja pehmeitä rasvoja. Runsaan liikunnan vuoksi en pysty jättämään hiilareita pois ja treenit eivät ole kulkeneet lainkaan näiden ”juusto-pähkinä”-aamupalojen jälkeen jota olen miehen mieliksi kokeillut.

Ehdotin että noudatamme molemmat omia ruokavalioita ja silloin tällöin syödään toisen tekemää ruokaa vaihtelun vuoksi. Tämähän ei miehelle käy ja hän kokee oikeudekseen valittaa kanasalaatin päällä syömistäni krutongeistakin. Se, että olen hoikka ja terve sekä jaksan liikkua ja kisata lajeissani ei tunnu painavan lainkaan. En tiedä mitä tekisin, ruokailuhetkistä on tullut yhtä piinaa :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä pääsi ja syö sitä mikä sinulle parhaiten sopii. Sinä voit hyvin ruokavaliollasi, joten sinua ei syömisasioissa tarvitse neuvoa. Mies tehköön samoin.

Kerro myös että jos ruuastasi nillittäminen vielä jatkuu, ette aterioi yhdessä.

Vierailija
2/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syömme miehen kanssa osin eri listoilta. Kotona kasvis-kala-vilja-linjaisesti. Jos mies kaipaa lihatuotteita, hän hankkii niitä itse. Mahdumme hyvin saman pöydän ääreen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ASAP!

Vierailija
4/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät oman ruokavaliosi ja tarvittaessa luovut miehestä.

Tai luovu oikeasti samantien, mikään painostaminen ei kuulu terveeseen parisuhteeseen.

T. vegaani-sekaanipari, joilla ei ruokavaliot törmäile

Vierailija
5/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatat miehen toivetta ja lopetat kitinän. Olet luultavasti todella rasittavaa kuultavaa muutenkin.

Vierailija
6/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailun voi lopettaa. Jos mies ei asiaa tajua, niin sinä teet sen. Silloin kummallakaan ei ole enää mitään mistä valittaa ja kaikki on hyvin.

Vierailija
7/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noudatat miehen toivetta ja lopetat kitinän. Olet luultavasti todella rasittavaa kuultavaa muutenkin.

AP:n mieshän tässä oli se joka kitisee vai ymmärsinkö väärin?

ohis

Vierailija
8/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kontrollifriikki ja hänen kanssaat et tule koskaan olemaan onnellinen. Itse lankesin siihen ansaan, että kuvittelin että mie hyväksyy kunhan pidän pääni. No jaa, yli 20 vuotta naimisissa ja kitinä jatkuu edelleen. Onneksi ei edes töiden yms takia kovin paljon edes nähdä. Muuten menisi hermo ja tulisi avioero. En edes pysty syömään tai tekemään mitään kotitöitä silloin kun mies on kotona. Sanomista tulee joka ikisestä asiasta.

Vierailija
9/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet parisuhteen toinen osapuoli ja sinun käsissäsi on muutokseen avaimet. Jos et halua miehen juttuihin mennä, niin aikuisena ihmisenä sanot omat ehtosi. Jos molempia tyydyttävää ratkaisua ei tule, niin suhde on siinä. Helppoa. En ymmärrä miksi asiaa pitäisi vatvoa enempää.

Vierailija
10/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Se ei ole kitinää jos kerran sanoo. Jos ap olisi totellut heti ei olisi ongelmaa.

Vierailija
11/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Se ei ole kitinää jos kerran sanoo. Jos ap olisi totellut heti ei olisi ongelmaa.

Miksi mies ei ole hiljaa ja syö itse pekonejaan ja pähkinöitään ja tuki verisuoniaan ihan yksikseen? Miksi siihen tarvitaan ap seuraksi?

Vierailija
12/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset dieetit saa kyllä hyvin sovitettua samaan ruokapöytään. 

Miehesi on kontrollifriikki. Oletko kysynyt häneltä miksi hän haluaa kontrolloida toisen aikuisen ihmisen elämää?

Vierailija
13/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut asian useasti puheeksi miehen kanssa mutta kitinä ei lopu millään. Itse syön kyllä miehen kokkausvuorolla tekemät ruoat mukisematta. Hän taas katsoo oikeudekseen arvostella jääkaappini sisältöä avoimesti (yök puolukkahilloa! miksä ostat jotai hvetin perunaa!? taasko sä jauhat tota ruisleipää?! Sä saat diabeteksen).

Aina urheilleena tiedän mikä ruoka itselleni sopii. Noista miehen avocado-juusto-lihamixeistä saan vaan vatsakipua ja väsymystä.

-ap

Vierailija
14/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, ansaitset krutonkisi!

Vierailija
15/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut asian useasti puheeksi miehen kanssa mutta kitinä ei lopu millään. Itse syön kyllä miehen kokkausvuorolla tekemät ruoat mukisematta. Hän taas katsoo oikeudekseen arvostella jääkaappini sisältöä avoimesti (yök puolukkahilloa! miksä ostat jotai hvetin perunaa!? taasko sä jauhat tota ruisleipää?! Sä saat diabeteksen).

Aina urheilleena tiedän mikä ruoka itselleni sopii. Noista miehen avocado-juusto-lihamixeistä saan vaan vatsakipua ja väsymystä.

-ap

No jopa taas tästäkin tuli huono yritys... Jaxuhalit!

Vierailija
16/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi hyvä hetki karsia tuollainen mieslapsi pois elämästäsi ja keskittyä löytämään tasapainoinen aikuinen jakamaan kanssasi arkea. 

Vierailija
17/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Miksi mies ei ole hiljaa ja syö itse pekonejaan ja pähkinöitään ja tuki verisuoniaan ihan yksikseen? Miksi siihen tarvitaan ap seuraksi?

Oletpa typerä ihminen. Sinulla ei ilmeisesti ole mitään kunnioitusta miestäsi kohtaan.

Vierailija
18/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Onpas huonokäytöksinen mies! Tuollaiset ruokapoliisit saavat aikaan vaan syömishäiriön! Sanot miehelle että tulee ero jos ei suu mene asiasta suppuun! Mitään huomautuksia ei saa häneltä asiaan liittyen tulla. Oletko miettinyt mitä kävisi mikäli saisitte lapsia? Millainen "sota" ruokailusta tulisi sitten ja miten mies voisi omalla toimellaan saada lapsen/nuoren syömishäiriöiseksi. Ruokaa ilman ei voi elää ja siksi monet suhteellisen helposti ajautuvat syömishäiriöisiksi...

Vierailija
19/19 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin roolit saadakseni mieleisiäni vastauksia ja se toimi.

Todellisuudessa minä vaimona nalkutan mieheni syömisistä

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi