G: Mikä nykyisessä vaatemuodissa tai saatavilla olevissa vaatteissa ärsyttää?
Mua se, että nykyään tuntuu kaikki topit ja paidat olevan niin avokaulaisia, että tissit putoaa suunnilleen kaula-aukosta ulos, jos vähänkin kumartuu. Olenko mä vaan tavanomaista häveliäämpi, mutta mä en ainakaan töissä viitsis käyttää paitaa, josta tissivako paistaa.
Kommentit (29)
pelkkiä pastellivärejä.
Ja rintsikat!! kokoa 70b löytyy vain push uppeja mut ei mun pilalla olevat riippurinnat niissä pysy:(
Juu. Ei muotivaatteita ole pakko ostaa, mutta on tavallista työläämpää löytää " ei-muotivatteita" .
Varsinkin (puoli)hametta on ihan mahdoton löytää muualta kuin lasten- tai nuorten osastolta... Ärsyttävää. Pitää vissiin kulkea koko kesä farkuissa.
Harvan päällä ne näyttää hyvältä. Eivät siis minunkaan päällä. Tulis jo housuihin edes vähän korkeammat vyötäröt.
Mutta se mikä oikeesti ärsyttää, on se, että napit pitää helv**** itse ommella, kun ei pysy paikallaan, ei millään...
Pitkästä aikaa voisin ostaa kaupasta melkein kaiken, jos vain olisi kaikkeen varaa ;-)
Ei tartte hihoja kääriä, mutta ovat vähän pidemmät kuin takin hihat.
Ostin itse juuri ihanat caprit korkealla vyötäröllä :)
Vierailija:
Harvan päällä ne näyttää hyvältä. Eivät siis minunkaan päällä. Tulis jo housuihin edes vähän korkeammat vyötäröt.
- Pillilahkeet
- Paidassa kuin paidassa aina liian lyhyt helma
- Pastellisävyt (sopii muuten aniharvalle)
ovat kauhean näköisiä laiseni pullukan päällä:( No, jospa ensi kesänä pääsisin minäkin nauttimaan ihanista vatteista (-25kg tavoitteena ensi kesäkuuhun mennessä)
Tissivako näkyy " kaikista" topeista mitä kaupoissa on myytävänä. Ärsyttää aivan suunnattomasti kun hyvät puserot pilataan liian avarilla kaula-aukoilla.
Sitten jos vako ei näy niin kaula-aukko on niin pieni, että menee ihan kaulan yläosaa myöten.
Argh.
Ja toinen on toi pastellisävyt.. Hyi yök! Musta tuntuu että lapsillekkin löytyy räväkämän värisiä vaatteita kun mulle!
Mulla myös 75b ja tuntuu että liivit työntää niitä tissejä ylöspäin niin että tosi helposti se vakokin nousee niin ylös, että näkyy kauluksesta.
Pienet tissit ehkä pysyy siellä alhaalla paremmin, eikä pursuile niin :)
Ärsyttää, kun napa vilahtelee, jos vähänkään nostaa käsiä... Ei enää 41-vuotiaana moinen teinimeininki innosta!
A) Pillifarkut ja pitkät saappaat niiden päällä
B)Liian avarat kaula-aukot...(Aina on tissit puoliväliin paljaana ja tarvii koko ajan nostella ylöspäin)
C)Kengät yleisesti ottaen on rumia ja huonoja jalassa
D)Hameet ja takit tyhmän pituisia
-Minä sen sijaan pidän pastelliväreistä ja matalasta vyötäröstä housuissa. (monet tässä pinossa eivät pitäneet)
Valkoinen ja ruskea on ihan kauniita värejä, mutta ovat harvoin hyvännäköisiä valjun suomalaisen päällä. Tietysti voi yhdistellä värejä mukaan, mutta silti.
Sandaalit on tosi rumia just nyt, umpinaisia.
esim perse näyttää matalavyötäröisissä farkuissa pienemmältä ku korkeevyötäröisissä, niissä se on lähinnä kuin eiffeltorni.
kylla ne matalavyotaroiset on jo pois muodista, ja korkeavyotaroiset muodissa, eli kauppaan vaan!
Ja joissakin niin tiukat hihat, että jo alkaa senkin takia hikoiluttamaan, kun kangas on ihan kiinni ihossa!