Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä nykyisessä vaatemuodissa tai saatavilla olevissa vaatteissa ärsyttää?

Vierailija
13.05.2006 |

Mua se, että nykyään tuntuu kaikki topit ja paidat olevan niin avokaulaisia, että tissit putoaa suunnilleen kaula-aukosta ulos, jos vähänkin kumartuu. Olenko mä vaan tavanomaista häveliäämpi, mutta mä en ainakaan töissä viitsis käyttää paitaa, josta tissivako paistaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen päällä alkoi heti näkyä, kun sää auttamattomasti lämpeni. Taitaa olla samanlainen kansallisvaate kuin tuulipuku aikoinaan ja mikäs siinä, kukin tavallaan;)

Vierailija
22/29 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos vielä työntää ne saappaat siihen housujen päälle... yöksyöksyöks minkänäköistä

Vierailija
24/29 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon muuta ei kaupoista löydy. yöks.

Vierailija
25/29 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas rakastan kaikkea uutta muotia ja käytän myös, eli kaikki nämä inhokkinne löytyvät kaapistani, cityjä on kahdetkin.

Vierailija
26/29 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän mitä 4 tarkoittaa, taitaavat olla city-sortsit... kamalat!!!! ja ylipäätään " halvannäköiset" paidan retkut mitä esim. hm on nyt pullollaan.

Vierailija
27/29 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia menee noin puolipohkeeseen asti. Sitten niissä jotain tribaaleja tai jotain muita kirjailuja. Harva nainen on edukseen moisessa hamosessa. Värimaailma tympeän samanlaista kanssa joka liikkeessä. Vaihtelua ja variaatioita kaipaisin.

Vierailija
28/29 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kauan sitten oppinut, että jos on jokin mikä muodissa ei miellytä, minun ei onneksi ole sitä pakko ostaa =)

Vierailija
29/29 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nehän on juuri ne mainitutkin kapeut housunlahkeet työnnettynä pitkien saappaiden sisään. Mulla on ollut kyllästymiseen saakka tuollaiset jo 80-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme