Miksi ja missä määrin katsotte muiden alapäätä kun olette uimahallissa?
Tulee mieleen kun ihmiset sanoo välillä että uimahallissa näkee miten moni ajaa karvat. Minulle ei tulisi mieleenkään tuollainen.
Kommentit (14)
Mihinkä sitä silmänsä panisi? Kai se näkyy jo tuijottamattakin, kellä on karvat ja kellä posliini.
Siis mikä sulle ei tule mieleen?
Sen verran kuitenkin aihe kiinnostaa, että ihan aloituksen teit.
Voisitko tarkentaa?
En ole kiinnittänyt huomiota toisten alapäihin.
Sulle ei siis tule mieleen karvojen ajelu?
Sen sijaan, että roikut uimahallissa ja palstalla muiden alapäitä ihmettelemässä, niin mene hyvä ihminen kirjoituskurssille.
Looginen ilmaisu vie eteenpäin elämässä.
Se on ainut syyni mennä uimahalliin. Ikinä en ole uinut. Eli koko ajan.
Itse käytän uimahallissa aurinkolaseja ettei toiset näe että katson niiden alapäitä.
Tarkoititko miesten vai naisten puolella. Olen nainen ja kyllä katson karvoitusta. Kiinnostaa tietää kuinka moni on posliini. Toinen mitä katson on rinnat. Vaikka olenkin hetero (tai ehkä vähän bi) ihailen joidenkin naisten kauniita rintoja.
Katson niitä koska kiihotun niistä.
Eipä tule katseltua. En tosin edes näkisi kunnolla kun näkö -3 ellen nyt sattuisi kumartumaan/polvistumaan siinä tortun kohdalla.
Katson mielenkiinnosta mutta koitan tehdä sen huomaamattomasti.
Mutta älä huoli, käyn nykyään harvoin uimahallissa.
Tiiraan tarkasti, se on koko uinnin suola. Kiinteät teinit stringiuikkareissa tai lihaisemmat mammat missä lie, nammm.
Joskus olin lenkkipolulla tapaamani liikuntakaverin kanssa uimassa ja herranen aika kun hänellä häpyhuulet roikkuivat. Oli kuitenkin miehen kanssa naimisissa joten kai ne jollekin kelpaavat. Uitiin myöhemminkin mutta varoin katsomasta.
Sen takia minä uimahallissa käyn, että näen siellä pukuhuoneilla, suihkuissa ja saunassa toisten miesten sukuelimiä ja takapuolia. Kotona sitten runkkaan ajatellessani niitä.