Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ylimääräinen paino menee peppuun ja reisiin :(

Vierailija
29.12.2018 |

Voiko tuohon vaikuttaa mitenkään? Ennen joulua olin todella hoikka; joulun myötä peppu ja reidet ovat yhden vaatekoon verran muhkummat. Kadehdin niitä, joilla paino menee rintoihin ja olkavarsiin sekä mahaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kunnon pyllistyskuva jakoon.

Vierailija
2/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen voi vaikuttaa ihan sillä että lopetat sen mässäämisen ja lihomisen, ei se sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee rintoihon, eikä takit mahdu enää päälle. Argh!

Vierailija
4/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun menis mullakin! Itsellä kerääntyy kaikki tähän etupuolelle, ja peppu pysyy piukkana. Mielestäni naisella vois vähän olla peppuakin.

Vierailija
5/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaan? Älä viitsi. Minulla menisi juuri mahaan, joten en mässää. 

Vierailija
6/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, minulla menee nykyään ihan kaikkialle :(

Ennen oli tuo sama pulma, mutta kun paino alkoi mennä ylipainon puolelle, ihraa kertyy mahaan ja käsivarsiinkin...

Vierailija
7/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta toihan on ihanteellista! Peppuun ja reisiin kertyvö rasva ei oo ollenkaan sillälailla epäterveellistä, kuin vatsaan kertyvä. Ja näyttääkin vielä seksikkäältä.

Mulle kertyy selkäläskeiks, jotka ei oo kovin eroottisen näkösiä, joten oon vaan kateellinen tosta.

Vierailija
8/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kertyy mahaan ja selkään. Vaihtaisin kyllä mielelläni osia sun kanssa, ei ole kiva olla plussapallo tikkujaloilla.

Vierailija
9/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mene niinkään mahaan, vaan ensin reisiin ja sitten peppuun. Vasta sen jälkeen tippanen menee yläselkään, käsivarsiin ja rintoihin.

Vierailija
10/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee mahaan, se on pahempaa. Ja osa rintoihin (b-kupista d:hen) ja kaksoisleukaan. Treenaan, mutta maha pullottaa niinkuin olis viimeisillään.

Vierailija
11/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kauheaa kun ylikilot menee tisseihin ja pyllyyn :-( Minäkin haluaisin, että menisivät mieluummin mahaan! Ei ole kiva olla isopyllyinen, hoikkavyötäröinen ja isotissinen!

Vierailija
12/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin :'( OMENAVARTALO kun on kauniimpi kuin päärynä, niin menispä ne kilot mahaan vaan. Mahaläski on helpompi peittää, pers- ja reisiläskiä ei. Ja ois ees laihat jalat ja tiukka pylly!

Vierailija
13/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme haluaa lisää mahaläskiä? Ottaisin paljon mielummin lisäkiloja takapuoleen

Vierailija
14/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä laihat jalat on vaan kauniimmat kuin reitevät. Makuasioita. 90-luvun heroin chic -naiset oli kauneimpia!

Vierailija
15/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee mahaan, mieluummin ottaidin takapuoleen ja reisiin painoa. Pömppömaha ei ole nätti.

Vierailija
16/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en kyl tajuu miks nykyään ihannoidaan fläsäperseitä! Joku Kim K. tai Nicki Minaj on hir vei tä. Oisivat tosi kauniita ilman sitä muhkuperää.

Mies

Vierailija
17/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuohon vaikuttaa mitenkään? Ennen joulua olin todella hoikka; joulun myötä peppu ja reidet ovat yhden vaatekoon verran muhkummat. Kadehdin niitä, joilla paino menee rintoihin ja olkavarsiin sekä mahaan.

Ei vaikuta kovin uskottavalta. Ennen joulua tosi hoikka ja hups heti joulun jälkeen ihan muhkureisi. Ei se vaatekoon lihominen ihan noin nopeasti tapahdu vai onko kyseessä joku sairaus ?

Vierailija
18/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee rintoihon, eikä takit mahdu enää päälle. Argh!

Tämä. Kai se ois takkikaupoille lähdettävä, ellei meno muutu.

Vierailija
19/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, kiitä onneasi. Itselläni kertyy mahaan, selkään ja pärstään ja naiselliset alueet pysyy timmeinä. Jopa mitoissa 160/50 olin pömppömahainen pullaposki

Vierailija
20/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että itsellänikin menisi noin. Mahassa oleva rasva on paljon haitallisempaa kuin pyllyssä oleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän