Ottaisitko mielummin kauniit silmät, kauniit huulet vai kauniin kasvojen muodon?
Kysymys otsikossa! Saa perustella vielä, että miksi. :) Itse ottaisin varmaan kauniit silmät, koska noh, silmät ovat sielun peili! Riippuu vähän toki muistakin mittasuhteista, jos leukani olisi esim. tosi pitkä ja miehekäs, ottaisin kauniin kasvojen muodon.
Kommentit (51)
Hyvän luuston. Muita juttuja voi koittaa korostaa tai peittää tarpeen mukaan meikillä, mutta tuo on kauniiden kasvojen perusta.
Kauniin kasvojen muodon. Silmät saa meikattua kauniiksi, samoin huulet.
Mutta tälle nykyiselle laatikkopäälleni ei voi oikein mitään.
Kasvojen muodon. Huulet ja silmät on vain yksityiskohtia. Kasvojen muoto määrää sen onko nainen kaunotar vai tavis-Palanderin, jolla on jokin kaunis yksittäinen piirre.
Mulla on kauniit silmät, mutta kasvot erikoisen muotoiset ja ruma suu. Ei sitä kokonaisuutta ne silmät pelasta sitten millään.
Malleilla on perinteisesti kaunis luusto. Ilman meikkiä he ovat usein mitäänsanomattoman näköisiä. Meikillä taas heistä saa ihan mitä tahansa, ja siksi he ovat hyviä malleja. Koska kasvoissa ei ole mitään silmiinpistävää, vaan heidät tehdään sellaiseksi.
Silti itse valitsisin silmät. Usein huomio kiinnittyy juuri silmiin, kun osaa fiksuja puhua. Mitään muuta en ainakaan minä puhujasta huomaa.
Jos taas puhun taas itsestäni, niin valitsen suun. Koska minulla on jo silmät ja luusto.
Luuston. Mulla on kaunis suu ja pienehköt silmät saa meikattua näteiksi, mutta miehekäs leukani pilaa kaiken.
Miten jollain voisi olla rumat silmät, rumat huulet tai ruma kasvojen muoto??
Minulla on kauniit silmät. Ja hyvät kasvonpiirteet. Ylähuulta voisi olla enemmän. Ja hyvä perse. Kaikkea ei voi saada.
Kauniit silmät. Niihin kiinnitetään eniten huomiota ja omien kokemusten mukaan niistä tykkäävät myös miehet.
Tarvii kaikki.