Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko mielummin kauniit silmät, kauniit huulet vai kauniin kasvojen muodon?

Vierailija
29.12.2018 |

Kysymys otsikossa! Saa perustella vielä, että miksi. :) Itse ottaisin varmaan kauniit silmät, koska noh, silmät ovat sielun peili! Riippuu vähän toki muistakin mittasuhteista, jos leukani olisi esim. tosi pitkä ja miehekäs, ottaisin kauniin kasvojen muodon.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lyhentäisin leukaani jos voisin. Silmät ja huulet ovat onneksi ihan nätit. 

Vierailija
22/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottasin kiinalaiset silmät, kreikkalaisen nokan, brassipyllyn, inkkarin kutrit, jenkkisilarit, arabivatsan ja thaikkupimpin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omankin ulkonäön kanssa on tullut koko ikä tuskailtua - huuleni ovat luonnostaan muhkeat, ylä- ja alahuuli samanpaksuiset, hampaani hyvät vaikka vähän isot, silmäni ainakin irtoripsien kanssa nätit (siniharmaat) ja tukkani kiiltävä ja paksu pukevalla kampauksella. MUTTA: leukani jatkuu polviin, ja otsa kohoaa kattoon asti! Nenäni on iso ja näyttää ihan Tiuhdin tai Viuhdin nenältä ja kun hymyilen, naamani alaosa on ihmeellisissä rypyissä ihan kuin vanhalla ihmisellä! Jos vain saisin normaalinmuotoiset (eli kai ovaalit) kasvot, olisin oikeasti tosi kaunis! Nyt miehet valittaa, että näytän miehekkäältä ja että naamani on iso. Olen jopa miettinyt kirurgiaa, mutta nuo leukaleikkaukset ovat kuulemma vaikeita, kalliita ja kestävät parantua...

Vierailija
24/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin arabin silmät, viikingin tukan, intiaanin huulet, brasilialaisen kropan ja kiinalaisen nenän + ihon! 

Vierailija
25/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noi kaikki, että kiitokset vanhemmille geeneistä.

Vierailija
26/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin suuret, tummaripsiset, smaragdinvihreät silmät kiitos! <3

Vierailija
27/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon että silmät naisella.

Vierailija
28/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin geenilotossa siunattu. :) Minulle on sanottu, että näytän Grace Kellyltä. 

Vierailija
29/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me ei saada itse päättää. Synnytään just hyvinä.

Vierailija
30/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät ehdottomasti! Ne kaikista persoonallisimmalla tavalla kauniit on niitä, joilla on todella kauniit silmät. 

Vierailija
31/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin kasvojen muodon/luuston, meikillä saa silmiä ja huulia kyllä esiin mutta jos naama on muotoa päärynä tai hevonen niin ei siinä paljon meikki auta. 

Tää ehdottomasti! Ja hyvän ihon myös!

Vierailija
32/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät, koska se on "tärkein asia" kasvoissa. :D

Tietty jos se kasvojen muoto olis ihan HIRVEE nii sit kaunis muoto. :DDDDD

riippuu siis kaikista mittasuhteista jne. Huulii voi kuka tahansa täyttää. :D

Vierailija
33/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla on ihan tummanruskeat, suuret silmät niinkuin isälläkin, todella kauniit ja koko elämänsä on niistä saanut kehuja. Äidillä on siniset ja itse sain tällaiset oudot kellertävänruskeanvihreät >:( 

Vierailija
34/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauniit kasvot ja suuret silmät. Minulla on myös punertava luonnonkihara tukka. Joskus nuorena tuo oli tosi hankalaa, kun yritti laittaa itsensä vaikka Dannyn keikalle Jämsän Paviljonkiin; sateella ei onnistunut. Tyttöni on onneksi perinyt ihanat punatukkaisen pisamat. Nyt puhuu siis mummo, joka tykkää omasta ulkonäöstään - edelleen.

Ja olin myös 70-luvulla Seuran Aurinkotyttö 🌞

Vierailija
35/51 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät ehdottomasti. Ottaisiko kukaan muka huulia mieluiten? Niitä on helppo muokata, luustoa ja silmiä ei sitten niinkään. 

Vierailija
36/51 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniin kasvojen muodon/luuston, meikillä saa silmiä ja huulia kyllä esiin mutta jos naama on muotoa päärynä tai hevonen niin ei siinä paljon meikki auta. 

Sama täällä. Ja oma naamani onkin sitä mallia hevonen - mikään ei auta pitkään ja miehekkääseen leukaani. Olisin oikeasti todella tyytyväinen itseeni jos saisin pari senttiä tuosta leuasta pois! :´((

Mä voisin ottaa sulta ne pari senttiä. Näytän idiootilta.

Vierailija
37/51 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon että silmät naisella.

Itselläni pienet, rumat, syvillä silmäkuopissaan olevat hailakat tihrusimät lerppaluomilla, ja silmät ovat vieläpä lähellä toisiaan. Naamani on muutenkin todella ruma. Ei tarvitse ihmetellä omaa sinkkuutta, ei sitten yhtään.

Vierailija
38/51 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noista mitään vaan ottaisin kauniin nenän. Vihaan kookasta nenääni (olen nainen), ei väliä vaikka kuinka on kauniit silmät jne kun tuo kamala nokka vie kaiken huomion.

Vierailija
39/51 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin hyvän ihon ja kauniin kasvojen muodon. 

Vierailija
40/51 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodon, nenän voi leikata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi