Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko mielummin kauniit silmät, kauniit huulet vai kauniin kasvojen muodon?

Vierailija
29.12.2018 |

Kysymys otsikossa! Saa perustella vielä, että miksi. :) Itse ottaisin varmaan kauniit silmät, koska noh, silmät ovat sielun peili! Riippuu vähän toki muistakin mittasuhteista, jos leukani olisi esim. tosi pitkä ja miehekäs, ottaisin kauniin kasvojen muodon.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten isot tissit ja hyvä perse.

Vierailija
2/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin kasvojen muodon/luuston, meikillä saa silmiä ja huulia kyllä esiin mutta jos naama on muotoa päärynä tai hevonen niin ei siinä paljon meikki auta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät haluaisin, suuret, tummat ja sielukkaat...kauniit silmät antaa aika paljon muun naaman virheitä anteeksi. Ankkahuulista en ole ikinä tykännyt, tulee sellanen wt-viba heti.

Vierailija
4/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ison peniksen

Vierailija
5/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniit kasvojenmuodot, sillä olen leuaton taikinanaama. Sopusuhtaiset, symmetriset, kapeat kasvot tekevät kaikista ihmisistä kauniin. Oikeastaan kaikenlaiset silmät tai huulet voivat olla kauniit, mikäli muu kasvojenluusto on kaunis ja sopusuhtainen.

Vierailija
6/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään noista olisi niin ehkä silmät.

Nykyisellään olisi helppo valita kasvojen muoto, koska muihin olen tyytyväinen.

Vierailija
7/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin kasvojen muodon/luuston, meikillä saa silmiä ja huulia kyllä esiin mutta jos naama on muotoa päärynä tai hevonen niin ei siinä paljon meikki auta. 

Sama täällä. Ja oma naamani onkin sitä mallia hevonen - mikään ei auta pitkään ja miehekkääseen leukaani. Olisin oikeasti todella tyytyväinen itseeni jos saisin pari senttiä tuosta leuasta pois! :´((

Vierailija
8/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojeni luusto on kaunis ja poskipäät korkeat, silmät suuret ja siniset. Huulet ovat pienet mutta täyteläiset, niiden kokoa voisin ihan hienovaraisesti ehkä kasvattaa. Tyytyväinen olen kyllä näinkin! :) Ja samaa mieltä, että kasvojen luusto on noista tärkein. 

Vierailija
9/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noilla ole mitään merkitystä.Mieluummin ottaisin hyvin tuottavan osakesalkun.

Vierailija
10/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät on tärkein.

Vierailija
11/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät, jos ne olisikin sitten sellaiset unelmat...tummanvioletit, pitkäripsiset, tosi isot...

Vierailija
12/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kasvojen muoto olisi kaunis ja sopusuhtainen, silmät ja huuletkin näyttäisivät paljon sopivammilta!

T. Toinen (vai kolmas) hevosennaama

Vierailija
13/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen on kaunis kasvojen luusto?

Vierailija
14/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojeni luusto on kaunis ja poskipäät korkeat, silmät suuret ja siniset. Huulet ovat pienet mutta täyteläiset, niiden kokoa voisin ihan hienovaraisesti ehkä kasvattaa. Tyytyväinen olen kyllä näinkin! :) Ja samaa mieltä, että kasvojen luusto on noista tärkein. 

Heh, noin kuvailisin myös itseäni, paitsi harmaat silmät. Ja olen myös tyytyväinen, mutta jos pitäisi jotain muuttaa niin kunnolla korjaamatta jäänyt purentavika, joka sitten muuttaisi hiukan leuan muotoa.

Vierailija
15/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan silmät, huulilla ei ole paljoakaan väliä. Sellaiset töröhuulet ovat vain halvan näköiset. Miettikää vaikka Angelina Jolieta; jos sillä ei olisi niin kauniita silmiä, näyttäisikö se puoliksikaan yhtä hyvältä? Tai jos sen naama olisi täysikuun muotoinen? 

Itsellä on pienet, hailakanväriset tihrusilmät olemattomilla ripsillä ja kulmakarvoilla. Meikki ei todellakaan vie kauhean pitkälle. :(

Vierailija
16/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin älyn. Kallon sisus on tärkein, ei kallon ulkokuori.

Vierailija
17/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on monenkinlaisia. Pääasiassa sellainen että luusto näkyy eikä ole vain taikinapallonaama.

Vierailija
18/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopusuhtainen, naisilla naisellinen eli ei liian pitkiä kasvoja tai varsinkaan isoa leukaa. Tässä muutama omasta mielestä kaunis kasvojen malli: 

https://www.wmagazine.com/story/hilary-duff-sharon-tate-sister-reaction

https://www.google.com/search?biw=1280&bih=620&tbm=isch&sa=1&ei=S4YnXMH…:

Ovaalit kasvot ovat kai universaalisti rankattu kauneimmaksi, timantinmuotoisia pidetään myös arvossa. Kai naisilla olisi tärkeintä, että poskipäät ovat korkeat ja leuka siro ja pieni, miehillä taas neliömäinen leuka kunnon kulmaluut. 

Vierailija
19/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä on monenkinlaisia. Pääasiassa sellainen että luusto näkyy eikä ole vain taikinapallonaama.

itsellä kapeat kasvot, korkeat poskipäät ja suuret/normikokoiset silmät ja suu, ihan tyytyväinen olen, huonomminkin voisi olla.

Vierailija
20/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät ja kauniit huulet minulla on omasta takaa, joten ehdottomasti kauniit kasvojen muodot. Ei paljon auta, että yksittäiset kauniit pirteet on istutettu harmaankelmeään, pahvilaaton malliseen naamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän