Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita,keillä vyötärö-lantio erotus 25-30cm?

Vierailija
20.07.2008 |

Mistä löydätte itsellenne hyvät farkut? Mikä merkki? Mulla siis vyötärö 75cm ja lantio tasan 100cm ja on kyllä vaikeuksia löytää istuvia farkkuja _mistään_. Nyt etenkin kun on tullut hieman korkeavyötäröisempiä malleja taas markkinoille (luojan kiitos! Ja itse tykkään semmosista, missä vyötärö yltää n. napaan asti), niin kun ne on reisistä hyvät, sitten ne "hölpöttää" vyötäröltä ja vyönkään kanssa niitä ei saa kiristettyä tarpeeksi ja sitten ihan taakse n. ristiselän kohdalle tulee inhottavat kurtut. Ja kokeillu olen ihan näitä perus-markettimalleja (kuten Seppälä ja H&M).

Vinkkejä kehiin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärönympärys 73 cm ja lantion 103 cm. farkut on aina espritin. Harvoinpa missään myydään vyötärölle ulottuvia farkkuja joten en ole kokenut ongelmaksi näitä mittoja (sen suhteen ainakaan...).

Vierailija
22/25 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mulla samat mitat suunnilleen niin olen läski melkeinpä. siis vy 73cm ja lantio 103 cm. miten voit näyttää noin laihalta vai onko kuvakulma edustava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökkii

Vierailija
24/25 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän istuvia farkkuja esim. Onlyn, HM:n jne. mallistoista. Tosin tykkään vähän matalavyötäröisemmistä, eli eivät ulotukaan ihan vyötärölle tai yläpuolelle. Jos sulla on leveä takapuoli, niin noi napafarkut (korkeavyötäröiset) kyllä leventää entisestään.

Vierailija
25/25 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytät todella hoikalta, tosi nätti kroppa, olisipa samanlainen!