Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää, että tapailemallani miehellä on ollut koko ajan toinen

Vierailija
29.12.2018 |

Olen tapaillut erästä miestä 5 kk, tai voisi kai sitä seurusteluksikin kutsua. Kävimme ulkona, kahvilla, syömässä, kävelyllä, ostoskeskuksissa yhdessä tai vietämme jomman kumman luona aikaa. Pidimme yhteyttä joka ainut päivä niin aamulla, päivällä kuin illallakin. Sain sitten ihan yllättäen tietää, että hänellä on vakituinen suhde erääseen naiseen, ollut jo pari vuotta (tieto paljastui minulle kiertotietä erään some-jutun kautta). Lopetin suhteen heti, ja mies tunnusti totuuden kun asiaa häneltä tiukkaan tenttasin. Olen aivan shokissa, miten en ole tajunnut, että mies on varattu. Kellekään muulle käynyt näin? Miten olette selvinneet? Ja miten olette itsellenne järkeilleet sen, että miten saatoitte tulla huijatuiksi näin? Nelikymppisiä koulutettuja ja ihan menestyviä ihmisiä olemme molemmat, jos sellaisella taustalla nyt on jotain väliä asiassa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jopa muutamia vuosia etäsuhteessa miehen kanssa, joka oli töissä toisella paikkakunnalla ja asui pääsääntöisesti joka viikonloppu luonani. Suhde oli lopulta hyvin vakiintunut, eli yhteinen elämänsuunnittelu sekä talous ja mies vain käy töissä kauempana.

Sain vahingossa myöhemmin yhdessäasumisen aikana selville, etten ollut ainoa "ehdokas" ja seurustelukumppani alkuvuosina ja huomasin hänen olevan patologinen valehtelija muutenkin. Kehtasi selitellä, että eihän se minulle kuulunut jos hän ei vielä tiennyt "kenet kannattaisi valita". Voi viddu, en jälkikäteen vieläkään ymmärrä miten hänen aika edes riitti.

Ja siis varsin antoi ymmärtää, että hän on minusta tulevan puolisonsa löytänyt ja äärimmäisen vakavissaan sekä luonnollisesti uskollinen. Nyt ymmärrän että samat puheet oli tietysti sille toisellekin. Tämä tyyppi ei nähnyt tekevänsä mitään väärää valehdellessaan, koska "hän valehteli sitä mitä minä halusin kuulla". Eli kaikki oli tietysti minun syytä ja valehtelut olisi pitänyt hyväksyä.

Jotain pieniä vinkkejä ehkä oli, esim hänen puhelin oli usein viikonloppuna pois päältä ja monet yhteystiedot salaisia. Salaileva persoona yleensäkin. Eikä ollut missään facessa tekemässä tiliä elämästään, niin kuin ei moni muukaan. Mutta käytös oli täysin vakuuttavaa ja tavallista, tapasin myös hänen sukulaisia. Jälkeenpäin luulen että hän uskoi itsekin omia juttujaan. Siellä ja täällä. Jotkut persoonat pyrkii varmaan jatkuvasti jonkinlaiseen kaksoiselämään, kun eivät ole oikein kosketuksissa itsensä kanssa.

Vierailija
22/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsit eroon nyt jo. Mun mies oli lomaillut, asustellut ”työmatkojen” aikana toisen naisen luona vuosia ennenkuin jäi kiinni.

Ett sellaista. Yhdessä oltiin oltu 16 vuotta.

Mun anoppi ja miehen sisko yms oli tän uuden naisen kanssa jo Facebook- kavereita yms.

Mies oli selittänyt kaikille kuinka haluaa erota, mutta Mä roikun hänessä..

kotona sitten kertoi mulle ja lapsille ihan muuta tarinaa ja vannoi rakkautta.

Mä oon sen exän nyksän mielestä varmaan vieläkin joku hullu, mut arvatkaa kiinnostaako...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin jopa muutamia vuosia etäsuhteessa miehen kanssa, joka oli töissä toisella paikkakunnalla ja asui pääsääntöisesti joka viikonloppu luonani. Suhde oli lopulta hyvin vakiintunut, eli yhteinen elämänsuunnittelu sekä talous ja mies vain käy töissä kauempana.

Sain vahingossa myöhemmin yhdessäasumisen aikana selville, etten ollut ainoa "ehdokas" ja seurustelukumppani alkuvuosina ja huomasin hänen olevan patologinen valehtelija muutenkin. Kehtasi selitellä, että eihän se minulle kuulunut jos hän ei vielä tiennyt "kenet kannattaisi valita". Voi viddu, en jälkikäteen vieläkään ymmärrä miten hänen aika edes riitti.

Ja siis varsin antoi ymmärtää, että hän on minusta tulevan puolisonsa löytänyt ja äärimmäisen vakavissaan sekä luonnollisesti uskollinen. Nyt ymmärrän että samat puheet oli tietysti sille toisellekin. Tämä tyyppi ei nähnyt tekevänsä mitään väärää valehdellessaan, koska "hän valehteli sitä mitä minä halusin kuulla". Eli kaikki oli tietysti minun syytä ja valehtelut olisi pitänyt hyväksyä.

Jotain pieniä vinkkejä ehkä oli, esim hänen puhelin oli usein viikonloppuna pois päältä ja monet yhteystiedot salaisia. Salaileva persoona yleensäkin. Eikä ollut missään facessa tekemässä tiliä elämästään, niin kuin ei moni muukaan. Mutta käytös oli täysin vakuuttavaa ja tavallista, tapasin myös hänen sukulaisia. Jälkeenpäin luulen että hän uskoi itsekin omia juttujaan. Siellä ja täällä. Jotkut persoonat pyrkii varmaan jatkuvasti jonkinlaiseen kaksoiselämään, kun eivät ole oikein kosketuksissa itsensä kanssa.

Kuulostaa todella ikävältä, ja oli varmaan iso järkytys sinulle, kun asia selvisi. 

Minunkin tilanteessa mies antoi ymmärtää, että on minussa tulevan puolisonsa löytänyt, vei minua asuntonäyttöihin katsomaan mikä asunto voitaisiin ostaa (niin, että hän ensin ostaa sen ja sitten voin lunastaa siitä puolet kun muutamme yhteen) jne sellaista vakavaan suhteeseen liittyvää, puhui jopa siitä millaista elämämme olisi esim. harrastusten suhteen yhdessä kymmenen vuoden päästä.

Luulen, että puhui samoja sille naiselle, jonka kanssa oli ollut jo pidempään. Mutta ei varmaan ollut riittävän tyytyväinen tähän naiseen, kun alkoi olemaan myös minun kanssa, ja sitten ei osannut enää valita? Hän ei koskaan jäänyt minulle muista valheista kiinni, mutta enhän voi kyllä tietää mitä kaikkea on valehdellut. Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme