Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää, että tapailemallani miehellä on ollut koko ajan toinen

Vierailija
29.12.2018 |

Olen tapaillut erästä miestä 5 kk, tai voisi kai sitä seurusteluksikin kutsua. Kävimme ulkona, kahvilla, syömässä, kävelyllä, ostoskeskuksissa yhdessä tai vietämme jomman kumman luona aikaa. Pidimme yhteyttä joka ainut päivä niin aamulla, päivällä kuin illallakin. Sain sitten ihan yllättäen tietää, että hänellä on vakituinen suhde erääseen naiseen, ollut jo pari vuotta (tieto paljastui minulle kiertotietä erään some-jutun kautta). Lopetin suhteen heti, ja mies tunnusti totuuden kun asiaa häneltä tiukkaan tenttasin. Olen aivan shokissa, miten en ole tajunnut, että mies on varattu. Kellekään muulle käynyt näin? Miten olette selvinneet? Ja miten olette itsellenne järkeilleet sen, että miten saatoitte tulla huijatuiksi näin? Nelikymppisiä koulutettuja ja ihan menestyviä ihmisiä olemme molemmat, jos sellaisella taustalla nyt on jotain väliä asiassa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko  joku kommentoida tähän jotain? Ahdistaa. Ja nolottaa miten minua on voitu huijata näin :( . Ap

Vierailija
2/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä on. Osta kissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeästi toimiva ja itsekäs mies. Tuollaisia on, ikävä kyllä.

Vierailija
4/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se elämä on. Osta kissa.

Kissa on hyvä ystävä, mutta ei korvaa miestä. Ja kissa kannattaa ostaa vain, jos on valmis huolehtimaan siitä jopa seuraavat 20 vuotta. Ja on varaa eläinlääkäriin yms.

Vierailija
5/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmistaa miehen luotettavuus aina ensimmäisenä. Tsemppiä!

Vierailija
6/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten? Luulin varmistavani sen sillä, että liikuimme avoimesti pariskuntana usein julkisella paikalla, olin hänen luonaan, tapasin ohimennen hänen tuttujaan, tiesin hänen työpaikkansa jne. Ap

Vierailija
7/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten? Luulin varmistavani sen sillä, että liikuimme avoimesti pariskuntana usein julkisella paikalla, olin hänen luonaan, tapasin ohimennen hänen tuttujaan, tiesin hänen työpaikkansa jne. Ap

Jos jollain on vakituinen suhde toiseen, niin kyllä se aika nopeasti käy ilmi. Vaikka sitten somesta.

Vierailija
8/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollain on vakituinen suhde toiseen, niin kyllä se aika nopeasti käy ilmi. Vaikka sitten somesta.

Olimme alusta saakka facebook-kavereita, ei se miehen facesta käynyt ilmi, ei edes mistään kuvatykkäyksistä. Ap

Vierailija
9/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme alusta saakka facebook-kavereita, ei se miehen facesta käynyt ilmi, ei edes mistään kuvatykkäyksistä. Ap

Aika hyvä näyttelijä sitten, jos ei 5 kuukaudessa tule ilmi hänen käytöksestään.

Vierailija
10/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sopineet yhdessä että seurustelette ettekä vain tapaile?

Vierailija
11/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä ne varatut miehet rauhaan, että pistää vihaksi tuommoinen.

Vierailija
12/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette vain tapailleet niin ei mies ole tehnyt mitään väärää.

Vierailija
13/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ei nykyisinkään ole somessa. Ja vaikka olisikin ei sinne asioitaan päivitä.

Vierailija
14/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se miehen toinen suhdekaan on kovin vakava jos voi näyttäytä julkisilla paikoilla sun kanssa. Kerro sille toiselle naiselle.

Vierailija
15/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö se toinen tyttöystävä teistä, onko heillä vapaasuhde tms? Et varmaan haluaisi puuttua mutta itse haluaisin kyllä tietää jos seurustelin tuollaisen m lkun kanssa.

Vierailija
16/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ensimmäinen, joka joutuu huijatuksi. Näitä rakkauden huijareita on paljon, sekä miehissä että naisissa. Nyt varmasti hämmentää ja nolottaa, mutta puolen vuoden päästä hymyilet koko asialle.

Vierailija
17/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tietääkö lapsesi ja miehesi tuosta toisesta miehestä jonka kanssa olet päivät pitkät juoksennellut ostoskeskuksissa?

Miten kylmä sydän voikaan eräillä olla.

Vierailija
18/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole tehnyt mitään väärin. Häpeämiseen aiheetta on ihan sillä miehellä. Ehkä asiat olisi siinä erotessa kannattanut selvittää ja tosiaan infota sitä toistakin naista asiasta. Eikös netissä kun ole joku keskustelupalsta, jonne nämä voi ilmoittaa, jotta muut osaavat varoa.

Vierailija
19/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin olin kesä-elokuun yhden miehen kanssa. Luulin jo, että jotenkin kai seurustellaan tai ainakin homma syvenee, koska kaikki tietyt asiat on tehty ja aikaa vietettii koko aika. Mentiin ottaa parit terassille ja siihen tuli miehen joku kaveri yhdelle. Niin tiedättekö sen ilmeen, kun toinen on erittäin hämmentynyt. Miehen kaverin naama oli sellainen, että tiesin mistä on kyse. Ja se kaveri kysyi kiertoteitse ootteko kahdestaa vai onko muita jossain mukana.. Eli siis ihmetteli missä tämän miehen se oikea kumppani on. Tajusin heti sen ilmeestä kun tuli siihen. Mies lähti sitten vessaan, niin tenttasin siltä erittäin vaivautuneelta kaverilta olenko oikeassa. Se vastas etten haluu puuttuu teidän ongelmiin. Se vastaus vaan riitti minulle ja lähdin siitä pois. Enkä jäänyt lukemaan sen viestejä.

Vierailija
20/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei antanut pildeä, mutta halusi varata miehen yksin itselleen. Ansaitset kärsimyksestä. Oma on vahinkosi kun liikut väärillä odotuksilla - siis itsesi suhteen.

Normaali ihminen ymmärtää, että ihmisillä voi olla muitakin ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi