Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä tulee varmaan paskaa niskaan, mutta

13.05.2006 |

jotenkin välillä ihmettelen, miksi naisilla ja miksei miehilläkin, on usein niin kauheen kovia toiveita ja odotuksia kumppaninsa suhteen?

Eikö olisi helpompaa, jos koittas jättää toisen mahdolliset viat ja puutteet omaan arvoonsa ja nauttia niistä hyvistä puolista? Suurin osa meistä on kuitenkin ihan vapaaehtoisesti kumppaninsa valinnut.

Varmaan molemmat pääsis helpommalla, ellei annettais liikaa painoarvoa noille vioille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on, ja ihmiset kanssa, että ihan hirveen paljon en niiltä lähtis vaatimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä :)

Vierailija
4/6 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot ihan oikeessa, elämästä tulee kauheen raskasta itsellekin jos alkaa täältä av-palstalta ja Reginasta lukeen, että minkälainen sen kumppanin PITÄISI olla.

Vierailija
5/6 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä joku rautahermoinen tyyppi, jota ei koskaan ärsytä kumppanin huonot puolet? Mustakin ois kiva olla välittämättä miehen ärsyttävästä tavasta jättää vaatteitaan myttyyn sinne tänne yms. yms., mutta aina vaan ärsyttää kuitenkin!

Vierailija
6/6 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppaniani, kun tiedän miten paljon huonommin asiat voisivat olla.

Eikä mun mies valita mun vioista, joten miks mä valittaisin sille? Monta riitaa varmaan jäänyt väliin, kun on hetkellisen harmistumisensa jättänyt ääneen sanomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan