Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!

Vierailija
29.12.2018 |

Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)

Kommentit (681)

Vierailija
181/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen. Ylipainoinen, mutta liikunnallinen. Viihdyn luonnossa ja eräilemässä. Pidän eläimistä ja lapsetkin ovat ok, mutta omia en tahdo (toki jo ikäkin on este). Sinulla saa olla lapsia, ja arvostan sitä, jos he ovat elämässäsi ykkössijalla, kuten kuuluukin. Olen korkeakoulutettu, mutta tehnyt elämässäni monenlaista työtä, enkä arvostele ketään koulutuksen tai ammatin perusteella. Keskustelutaitoa kyllä arvostan.

(En ole Tinderissä, mutta uskon että jos olisin, en saisi vastauksia, ylipaino niin monelle kauhistus...)

Ihana! Jos en olisi heteronainen, machaisin välittömästi.

Sehän siinä on, että pitäisi ymmärtää kohdeyleisönsä, etkä sinä ole sitä.

Vierailija
182/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v tuppisuu korven tollo etsii vermeää isotissistä karjakkoa, suonkulkijan tanakoilla jaloilla.

Omat harrastukset maalaus,käsipainoilla bodaus, saunottelu, viinaksia joskus lääkkeeksi.

Tarkoitus asua yhdessä omakotitalossa wapaamuurariaatteen ja puutarhatöiden merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vela, mutta lapsista pitävä 32-vuotias pienessä torpassa asuva nainen, joka on ollut viimeiset viisi vuotta yrittäjänä viheralalla. Asun maaseudulla kahden koiran ja kyllä - kahden minipossun kanssa. Kolmatta sikaa ei valitettavasti talouteen mahdu :) Metsästän, kalastan ja matkustelen kotimaassa. Haaveilen ja remppailen.

Tupakoin, mutta en käytä alkoholia. Tykkään elokuvista ja konsolipeleistä, mutta nautin ulkona olemisesta. Osaan huoltaa auton, tehdä polttopuita ja sytyttää saunaan tulet. Meikkaan omaksi iloksi lähes päivittäin ja tykkään muutenkin pukeutua huolitellusti aina, kun se on mahdollista. En kuitenkaan säikähdä likaa, koska lähes koko ajan on kädet mullassa. Itseironiaakin löytyy. Ympäröimä luonto on minun taidegalleriani.

Jos ei hyvät puolet säikäyttäneet, niin tässäpä ne huonot ominaisuudet. Minulla on tosi rankka huumorintaju. Olen turhankin avoin ja rehellinen. Omaan kärkkäitä mielipiteitä, mutta oikeasti olen kuoleman rauhallinen persoona. Niin, ja se tupakointi. Olen isossa sisarusparvessa kasvanut isintyttö. Rakastan omaa aikaa. Minusta ei saa seuraa kapakoihin ja festareihin, mutta maakuntamatkailulle lähden seuraneidiksi mukaan mielelläni. Minusta löytyy Peter Pan -syndrooman piirteitä..

Vaikka rakastan kasvimaatani ja päiväni kuluvat ulkosalla, nautin hyvästä ruoasta. Ihan tavallinen pärstäkerroin, pituutta 169cm, strategiset mitat 100-89-100. Hiukseni voivat olla väriltään mitä vain, yleensä kuitenkin ruskeat. Arvostan persoonallisia, rehellisiä, ronskin huumorintajun omaavia ihmisiä, joilla riittää mielikuvitusta ja jotka eivät pelkää maaseudun pimeyttä.

Oletko hetero? jos et, niin yläpeukku 👍

Vierailija
184/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi korostatte koulutusta ja ammattia?

Länsimaalaisen ihmisen toiseksi tärkein identiteettitekijä. Kun ihmistä kerrotaan kuvailemaan itseään, ammatti ja koulutus ovat niitä asioita, jotka kerrotaan ensimmäisten joukossa.

Siksi.

Länsimaalaisen naisen tärkeimmät identiteettitekijät. 

Vierailija
185/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta miksi #9 DI-mies oli saanu aika monta alapeukkua?

Ihan perusjees jantteri.

Vierailija
186/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.

Marry me! T. Blondi 29v

Vierailija
187/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vela, mutta lapsista pitävä 32-vuotias pienessä torpassa asuva nainen, joka on ollut viimeiset viisi vuotta yrittäjänä viheralalla. Asun maaseudulla kahden koiran ja kyllä - kahden minipossun kanssa. Kolmatta sikaa ei valitettavasti talouteen mahdu :) Metsästän, kalastan ja matkustelen kotimaassa. Haaveilen ja remppailen.

Tupakoin, mutta en käytä alkoholia. Tykkään elokuvista ja konsolipeleistä, mutta nautin ulkona olemisesta. Osaan huoltaa auton, tehdä polttopuita ja sytyttää saunaan tulet. Meikkaan omaksi iloksi lähes päivittäin ja tykkään muutenkin pukeutua huolitellusti aina, kun se on mahdollista. En kuitenkaan säikähdä likaa, koska lähes koko ajan on kädet mullassa. Itseironiaakin löytyy. Ympäröimä luonto on minun taidegalleriani.

Jos ei hyvät puolet säikäyttäneet, niin tässäpä ne huonot ominaisuudet. Minulla on tosi rankka huumorintaju. Olen turhankin avoin ja rehellinen. Omaan kärkkäitä mielipiteitä, mutta oikeasti olen kuoleman rauhallinen persoona. Niin, ja se tupakointi. Olen isossa sisarusparvessa kasvanut isintyttö. Rakastan omaa aikaa. Minusta ei saa seuraa kapakoihin ja festareihin, mutta maakuntamatkailulle lähden seuraneidiksi mukaan mielelläni. Minusta löytyy Peter Pan -syndrooman piirteitä..

Vaikka rakastan kasvimaatani ja päiväni kuluvat ulkosalla, nautin hyvästä ruoasta. Ihan tavallinen pärstäkerroin, pituutta 169cm, strategiset mitat 100-89-100. Hiukseni voivat olla väriltään mitä vain, yleensä kuitenkin ruskeat. Arvostan persoonallisia, rehellisiä, ronskin huumorintajun omaavia ihmisiä, joilla riittää mielikuvitusta ja jotka eivät pelkää maaseudun pimeyttä.

Sanotaanko näin, että olen avarakatseinen :) Jos johonkin rakastun, ei se katso sukupuolta tai kokoa. Jos pitäisi kategorisoida itseni johonkin lokeroon, niin olisin pan-seksuaali.

T. Lainaamasi

Vierailija
188/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä,mitä Tinderiin laitetaan mutta yritän:

N38, FM, vakituinen työ. En polta; harvoin juon ja harvemmin käyn baareissa. Harrastan liikuntaa ja lukemista. Tummat ja pitkät hiukset, pukeudun naisellisesti. Olen hyvin pitkä: 181 cm, 69 kg. C-kuppi (jos jotakuta kiinnostaa).

Saako kysyä, miksei tämä herätä suuremmim kiinnostusta? Oliko liikaa ulkonäön kuvailua? Pituus?

Varmaan tuota pituutta moni lyhyenläntä (joita miehissäkin piisaa) kavahtaa, mutta mulle kävisi mainiosti sillä pidän pitkistä naisista. Toki joidenkin muidenkin ominaisuuksien täytyy myös natsata. Kuppikoolla ei ole mitään merkitystä, mutta taas tuo ettei polta, on erittäin tärkeää. Kaikenkaikkiaan herättäisi mielenkiintoni ja laittaisin viestiä, siitähän sitten selviää lisää (jos vaan nainen itse haluaisi alkaa viestittelemään). Mun kohdalla varmaan ei, arviolta jo pelkän iän takia: M52v/190 cm, normaalivartaloinen, en polta, juon vähän, liikun jonkin verran, hyvä työ, tyylikkäästi pukeutuva, pitää lapsista muttei halua enää niitä tehdä, tykkää matkustaa.

Vierailija
189/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.

Vierailija
190/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Vai niin. Täällä olisi keski-ikäinen kokematon mies, laihaläski rillipää. Olen tämän päivän viettänyt aamutakissa, enkä ole syönyt mitään muuta kuin suklaata, heräsin klo 11. Katsoin juuri 6 tuntia putkeen joulunpyhinä nauhoittamiani tv-ohjelmia. Lisäksi olen provoillut av-palstalla. Vihaan eläimiä, varsinkin koiria, ja niiden omistajia yleensä myös.

Tämä on jo toinen viestini tähän ketjuun. Katsotaan saanko enemmän tykkäyksiä nyt.

Lähtökohtaisesti ihmisessä, joka vihaa eläimiä, on paha vika. Ei tarvitse rakastaa, mutta sanan "viha" käyttö tässä yhteydessä viittaa luonnehäiriöön, minkä rinnalla laihaläskeys on kuin piilossa oleva pikkuruinen finni. Ei jatkoon, vaikka olisit viimeinen mies universumissa.

Vierailija
191/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.

Marry me! T. Blondi 29v

Huomenta. Annappas kuulua itsestäsi? :) #3#

Vierailija
192/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen määritelmä. Nuori. Korkeasti koulutettu. Hyvä tapainen ja raha-asiat kondiksessa.

Vierailija
193/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan K kirjoitti:

59v mies. Viisas ja myös älykäs, jota pidän vähemmän tärkeänä kuin viisautta. Hyvät sosiaaliset taidot omaava introvertti. Sosiaalisiin taitoihin liittyy luonnollisesti kyky ilmaista itseään ymmärrettävästi, kyky kuunnella ja ymmärtää toisia ja hyvä tunneäly. En kaipaa vilkasta sosiaalista elämää, mutta nautin kohtuullisessa määrin ihmisten seurasta, etenkin kahdenkeskisestä tai pienissä porukoissa. Keskustelen mieluummin omista ja keskustelukumppaneiden intohimon ja kiinnostuksen kohteista kuin itsestäni tai yleensäkään ihmisistä tai siitä, mitä he ovat tehneet tai sanoneet.

Olen ystävällinen ja avarakatseinen, jokainen saa elää tavallaan, jos ei konkreettisesti vahingoita muita, en ole maailmanparantaja, elämä on liian lyhyt siihen. Ajattelen paljon ja muodostan mielipiteeni sen ja tiedon pohjalta. Yleinen mielipide tai mitä muut ajattelevat, eivät vaikuta näkemyksiini, siinä mielessä olen epäsovinnainen. Käyttäydyn kuitenkin aina korrektisti ja sivistyneesti, vältän tarpeettomia ristiriitoja ja ihmissuhteissani osaan toimia ratkaisukeskeisesti, toiset huomioon ottaen. 

Olen käytännössä päihteetön. Tunnen vahvasti ja pystyn ilmaisemaan tunteitani, vaistomaan ja aistimaan toisten tunteet Rakastan aitoutta ja inhoan teennäisyyttä ja tarpeetonta muodollisuutta. Suhtaudun kaikkiin ihmisiin oletusarvoisesti samanarvoisina, tittelit, asemat ja varallisuus eivät vaikuta millään tavalla, tärkeintä on se, miten kohtelee lähimmäisiään. 

Harrastan muutamia asioita kerrallaan ja innostun helposti myös uusista asioista. Rakastan luonnossa ja vesillä liikkumista, vähäisesti suunniteltuja matkoja. Pilke silmäkulmastani ei ole hävinnyt iän myötäkään. Tunnen itseni vielä nuoreksi ja energiseksi. 

❤️

Vierailija
194/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28 vuotias perus nätti, urheilullinen ja kahden lapsen äiti. Tällä hetkellä opiskelen korkeakoulussa itselleni toista ammattia. Pidän liikunnasta, lapsista ja eläimistä. Arvostan ystävällisyyttä, rehellisyyttä, huumorintajua ja läsnäoloa. Koen olevani syvällinen, elämän pohtija ja nauttisin siitä, jos saisin sinusta syvällisen ja tasavartaisen keskustelukumppanin. Minusta saa seuraa kaikenlaiseen puuhasteluun, kaljakelluntaan en kuitenkaan mukaan lähtisi.

Olet aarre, tykkään!

Vierailija
195/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko näin, että olen avarakatseinen :) Jos johonkin rakastun, ei se katso sukupuolta tai kokoa. Jos pitäisi kategorisoida itseni johonkin lokeroon, niin olisin pan-seksuaali.

T. Lainaamasi

Siten annan ehdottomasti yläpeukun! :)

Vierailija
196/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Di

Vierailija
197/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, sporttinen, koulutettu ja kaikin puolin itsenäinen aikuinen nainen etsii kaltaistaan seuraa.

Selkokielellä: 

Äidin ja omasta mielestään kaunis, kerran viikossa kävelylenkillä käyvä yliopistolla roikkuja (kymmenettä vuotta) elää omassa vuokrayksiössä. 

En etsi oikeasti kaltaistani vaan rikasta ja komeaa alfaa. 

Itse asiassa olen kuvaukseni mukainen. Ajattelin ensin laittaa, että etsii "vertaistaan" seuraa, mutta se olisi ärsyttänyt sinua (ja muitakin) vielä enemmän.

Miksi tyytyä sekundaan, kun voi aivan hyvin olla ilmankin?

Vierailija
198/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

34/167/63/95/75/95/75B/37/2

Onko noi kaks vikaa kengänkoko ja "dress size", vai mitä?

Vierailija
199/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen nainen, tykkään nakkisiileistä.

Vierailija
200/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kirjoitti:

Normaalipainoinen, 170cm pitkä, 32 vuotias nainen, KM/luokanopettaja, harrastaa lukemista ja liikuntaa sekä pitää ulkoilusta. Ei lapsia.

Varattu mun pojalle! Haluan tällaisen miniän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän