Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!

Vierailija
29.12.2018 |

Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)

Kommentit (681)

Vierailija
221/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.

Miksi? Miksei edes oman ikäinen kelpaa? 

Koska haluan omia lapsia. 2-3 vuotta pitää ehtuä tutustua ennen perheen perustamista. Miksi on kelpaa? Minusta saisi hyvän ja uskollisen miehen.

Et kelpaa siksi, että monella ikäiselläsi naisella on jo lapset tehty, eiväkä he halua enää lisääntyä. Kolmekymppisen näkökulmasta taas olet liian vanha sekä rakastajaksi että isäksi. Suurella todennäköisyydellä et jaksaisi osallistua täysipainoisesti pikkulapsiarkeen.

Vierailija
222/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksisikö joku kuvattoman Tinderin? :) Päädyin lukemaan ketjun ajatuksella läpi.

Arvostan suuresti halua pohtia asioita ja käydä pitkiä keskusteluja. Luonnosta ja ulkoilusta pitäminen on iso plussa. Hämmästyttävää että näin lyhyeen ketjuun sisältyy useampikin kiinnostavan oloinen viesti. Mieluummin lukisin näitä kuin selaisin puhelimella läpi kavalkaadia markkina-arvoa maksimoivia filtteröityjä kuvia ja nopeasti kirjoitettuja profiilitekstejä.

Koulutuksen ja ammatin maininneissa on useita joista en saa otetta. Halutaanko tällä ilmaista ettei haeta elättäjää, vai mihin sosioekonomiseen luokkaan kuulutaan ja mitä vastaavasti odotetaan mieheltä? Nyrkkisääntö tuntuu olevan että mitä korkeampi koulutus ja paremmin palkattu ammatti (+mitä edullisempi oma arvio ulkonäöstä), sitä vähemmän kuvausta persoonasta ja toiveista.

IMHO.

46.

Haluaisitko kertoa, mitkä viestit ovat mielestäsi kiinnostavan oloisia? Viestien kirjoittajista olisi kiva saada palautetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.

Koska haluan omia lapsia. 2-3 vuotta pitää ehtuä tutustua ennen perheen perustamista. Miksi on kelpaa? Minusta saisi hyvän ja uskollisen miehen.

Lapsihaave on toki ymmärrettävä, mutta ykkösvalintakriteerinä, joka määrittää myös naisen iän, tuo on kyllä todella iso turn off...

Vierailija
224/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta miksi #9 DI-mies oli saanu aika monta alapeukkua?

Ihan perusjees jantteri.

Tyyppi on naimisissa, joten siitä alapeukut. Jos etsin parisuhdetta tai seikkailua tinderin kautta, niin valitsen sinkkumiehen.

Vierailija
225/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 vuotias mies, tukeva, tosin enemmän Bud Spencer tyyliin kuin sumopainijan. Parrakas, pitkä tukka joka tosin alkaa harventua kohta kai jo Juicen ja Devin Townsendin tyyliin. Töissä asiantuntijan nimikkeellä, omakotitaloasuja. Tykkää älyllisestä keskustelusta, soittaa kitaraa mutta nykyään ei kovin paljoa, bändihommia tosin harrasteeksi vähän viritellään. Kuvalla tuskin saisi tykkäyksiä, onneksi onnellisesti naimisissa.

Vierailija
226/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Liikunnallinen itsenäisestä elämästä nauttiva aikuinen nainen.

Hyötyliikun pyörällä kesät talvet ja harrastan vesiurheilua.

Nauran paljon ja tykkään kaikenlaisten ihmisten seurasta. Rakastan uuden oppimista ja minulla on kyltymätön jano ottaa asioista selvää. Olen kameleontti ja osaan vaihtaa olotilaani ja olemustani seuraan sopivaksi, nautin sekä VIP kohtelusta samppanjaa siemaillen että metsässä rämpimisestä ja vaikka pilkkimisestä.

Ulkonäkööni olen tyytyväinen, minulla on luonnonvaaleat hiukset, suuret silmät ja pitkät ripset. Vartalo on elämää nähnyt, mutta ikäisekseen hyvässä kuosissa. Tykkään mekoista ja väreistä mustan vastapainona.

Aito hymy on paras pikakaunistaja!

Kannattaisi kertoa rehellisesti ikä, se on kuitenkin aika tärkeä tieto. Tuo "aikuinen nainen" haarukoi sinut sinne 60+ osastolle, mutta vähän tarkempi luku olisi tällaisessa yhteydessä asiallinen.

Ulkonäkökuvauksesi on sen "suurine silmineen ja pitkine ripsineen" verran naiivi, että tulee anteeksi vaan fibat jostain 60-70v pubiruususta missilookeineen ja prinsessahaaveineen.

Vierailija
227/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 46v, huippu tyyppi;-)

Rakastan:

-huumoria

-lapsia

-ystäviä

-miehiä

-seksiä

-yksinoloa

-luontoa

-eläimiä

-penkkiurheilua

-musiikkia

-hyvää ruokaa

-aitoutta

-sosiaalista älykkyyttä

-työtäni

-hyviä leffoja

Vihaan:

-kiireisiä aamuja

-pussilakanoiden vaihtoa

-pyykkien lajittelua

-rasismia

-väkivaltaa

Vierailija
228/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suloinen, lapsenomainen 41v. nainen. 

Vaaleahkot puolipitkät luonnonkiharat hiukset, vihreät silmät. 

163cm 59kg. Sopusuhtainen, vyötärön omistava vartalo. 

Kainaloon sopiva taskuraketti. =) 

En ole akateeminen, mutta omaan hyvän yleissivistyksen ja käytöstavat.

Olen utelias elämän ihmettelijä, jonka mielestä mikään tieto ei ole turhaa, vaikka aihe ei aina olisikaan mielenkiinnon kohde.  Työskentelen miesvaltaisella alalla, joten osaan naulata taulun seinään, mutta toivon että omaat myös vastaavia taitoja.

Tykkään syvällisetä ajattelutavasta ja keskusteluista, jotka joskus sängyssä voivat olla parempaa kuin huono seksi.  ;) 

Jos elämäsi tärkeimmät asiat ovat raha, status ja ulkonäkö, et ole minua varten.   Mutta jos olet  aito, fiksu, tunteellinen, kiltti, empaattinen, luotettava ja rehellinen ihana mies, käpertyisin mielelläni kainaloosi. 

Lapsia minulla ei ole, mutta  kaksi ihanaa koiraa löytyy. Toivottavasti pidät eläimistä ja luonnosta, niin kuin minäkin.

Vierailija
229/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias nainen. Pituuteni on 155 cm ja painan 50 kg. Olen käynyt lukion ja minulla on ammattitutkinto. Tällä hetkellä teen osa-aikatyötä. Vapaa-ajalla käyn kävelyillä, istun tietokoneella ja pelaan. En juo alkoholia enkä tupakoi. Olen luonteeltani ujo, hiljainen ja tunnollinen. Tykkään elää rauhallisesti normaalia arkea.

Vierailija
230/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella on koiria tai kissoja. Voi meitä allergisia rakkauden perään haaveksivia. Ei onnistu.

Vierailija
231/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsihaave on toki ymmärrettävä, mutta ykkösvalintakriteerinä, joka määrittää myös naisen iän, tuo on kyllä todella iso turn off...

Eikös se ole ihan normaalia biologiaa. Minä miehenä pystyn vielä saamaan lapsia. Olen siellä oikeassakin Tinderissä ja ehkä yhdet treffit saan vuodessa. En kyllä ymmärrä.

Vierailija
232/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monella on koiria tai kissoja. Voi meitä allergisia rakkauden perään haaveksivia. Ei onnistu.

Sano muuta! Meille allergisille pitäisi tehdä joku oma deittisivusto. Monta hyvän tuntuista tyyppiä menee ohi sellaisen asian takia, jolle ei edes itse mitään voi.

Vierailija
233/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotias, keskivertoa pidempi nainen. Pituutta löytyy lähes 180cm ja painoa 90 kiloa. Painoa siis liikaa, mutta suhteellisen hyvin sulautunut vartaloon joka puolelle.

Hiukset pitkät ja ruskeat.

Opiskelen kauppatieteitä yliopistossa.

Pidän fiksuista ihmisistä, joiden kanssa pystyy keskustelemaan laajasti erilaisista asioista.

Seuraan politiikkaa, en pidä tosi-teeveestä.

Olen kunniahimoinen ja tavoitteenani on luoda uraa finanssialalla.

Tykkään luonnosta, kalastuksesta, uimisesta ja eläimistä (omistan pienen koiran). Kokeilen mielelläni uusia asioita.

Rakastan myös kosmetiikkaa ja meikkaamista, jota voisin kutsua intohimoksi. Suurimman osan arjesta liikun kuitenkin ilman meikkiä.

Isoin tavoitteeni seuraavalle viidelle vuodelle on valmistua kauppatieteiden maisteriksi ja ostaa oma asunto.

Unelmieni mies olisi positiivinen, älykäs, kunnianhimoinen, uraorientoitunut ja itseäni vanhempi.

Vierailija
234/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan elämältä henkisiä asioita ja kehitystä sillä saralla ja minulla on vankka vakaumus, jota en kuitenkaan vaadi muilta. Se ei kuitenkaan poissulje sitä, että olen käytännön ihminen. Asennan itse tietokoneen, kokoan ikeat. Organisoin ja koordinoin työssäni. Olen kirjaviisas ja välillä näsäviisas. Ihmissuhteissa olen välillä pölkkypää. Osaan kyllä olla sosiaalinen, mutta aina se ei vaan kiinnosta. Tunnen välillä yksinäisyyttä.

Kumppanini täytyy pitää "tiukasta puristuksesta", en ole mikään haalea tyyppi, vaan syvällinen ja intohimoinen ja aika vakava ja pitkäjänteinen. En harrasta ollenkaan viihdeseksiä, en itse enkä katso.

Vakavuudesta kuitenkin lähtee se, että saan ihmiset nauramaan ironisilla huomioillani. Pystyn usein laukaisemaan kireän tilanteen. Rakastan tavallisuutta, koska elämäni ei ole sitä ollut. Päihteet olen onnistunut välttämään. Sinä superharvinainen supertavallinen tää on sulle. N53

Vierailija
235/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole ihan normaalia biologiaa. Minä miehenä pystyn vielä saamaan lapsia. Olen siellä oikeassakin Tinderissä ja ehkä yhdet treffit saan vuodessa. En kyllä ymmärrä.

Voithan jatkaa valitsemallasi linjalla, jos siltä tuntuu. Tulosta se ei näytä tuottavan kuitenkaan.

Vierailija
236/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tarvittaisiin kuvaton tinder ja kuvan voisi lähettää myöhemmin keskustelukumppanille, mikäli niin itse haluaa.

Vierailija
237/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30

En tiedä tykkäänkö mistään.

Vierailija
238/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on maito. Vain työllä saa kiulun kukkuroilleen. Ensin makeaa, mutta seistessä happanee. Läikkyessä pakenee lautojen väliin. Työstäen saa voita ja kermaa.

Mies 35 v. 180cm, 77kg. Maisterin koulutus. Ei lapsia, tupakointia, entisiä avioliittoja taikka tuomioita. Tahdon naimisiin ja vähintään kaksi lasta. Tärkein omaisuuteni on sinun luottamuksesi. Kotiaskareissa selviän niin ulko- kuin sisäpinnoista. Minusta saa vaivatta kumppanin urheiluun ja kulttuuririentoihin.

Miten vietämme sunnuntaita? (lauantai on siivous- ja saunapäivä)

Säilömme lapset mummolaan. Teemme yhdessä ruokaa kepeästi keimaillen. Pukeudumme hyvin. Syömme kynttilän valossa vireästi flirttaillen. Nautimme sohvalla eilen tekemääni kääretorttua. Lausun sinulle helliä rakkausrunoja ja jaarittelen Ovidiuksesta. Tanssimme valssia olohuoneessa neulomasi villasukat jalassa. Kompastumme mummon mattoon. Istun vierelläsi päivystyksessä koko yön pitäen jääpussia otsallasi. Pönötysjuhlissa pitkästytämme kaikki kertomalla tätä anekdoottia (ja hellimällä julkisesti).

Vierailija
239/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan jatkaa valitsemallasi linjalla, jos siltä tuntuu. Tulosta se ei näytä tuottavan kuitenkaan.

Voisitteko naiset selittää jonkun järkevän syyn nirsoilla miehen iän suhteen. Vanhempi mies pystyy vielä saamaan lapsia eli joku ihme oikuttelu kyseessä.

Vierailija
240/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, sporttinen, koulutettu ja kaikin puolin itsenäinen aikuinen nainen etsii kaltaistaan seuraa.

Selkokielellä: 

Äidin ja omasta mielestään kaunis, kerran viikossa kävelylenkillä käyvä yliopistolla roikkuja (kymmenettä vuotta) elää omassa vuokrayksiössä. 

En etsi oikeasti kaltaistani vaan rikasta ja komeaa alfaa. 

Lisätään vielä: parin yhdenillan alfa-kokemuksen jälkeen hopeakettukin käy

Itse olen roikkunut yliopistolla noin 8 vuotta (tehnyt myös töitä samalla), suorittanut kaksi maisterin tutkintoa ja olen äitini mielestä kai ihan Ok näköinen, vaikken tosin ole koskaan tullut häneltä kysyneeksi asiasta. Minulle sopii han hyvin kaltaiseni elämänsä opiskeluun hukannut tuplamaisteri mieheksi, koska voisivat olla samalla aallonpituudella. En ymmärrä, mitä vikaa minun kaltaisissa miehissä on? Köyhyys vai? Se että äiti on antanut hyvän itsetunnon? Ongelmani on pikemminkin, että en löydä kaltaisiani miehiä. Heitä on kokemukseni mukaan niin vähän. Esimerkiksi viimeisin tapailemani mies ei ymmärtänyt Suomen koulujärjestelmästä sen vertaa, että olisi tiennyt mikä on ero AMK ja maisterin tutkinnolla. Hän oli kyllä varakas ja näin hänestä painajaista ensimmäisten treffien jälkeen, että muutan hänen hienoon taloonsa ja omistan elämäni tuon yksinkertaisen hölmön lähentelyn välttelyyn voidakseni taata itselleni loistavan elintason. Se oli siis painajainen, ei fantasia. Kiinnyin entistä enemmän unelmaan, että löytäisin vielä kaltaiseni miehen, joka tietäisi mikä koulutukseni on ilman, että pitäisi juurta jaksaen selittää Suomen koulujärjestelmän perusteet.

Onhan tämä trollikirjoitus? Koko itsetunto kiinni koulutuksessa, jolla ei ole onnistunut tekemään mitään hyödyllistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme