Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
23-vuotias yliopistossa opiskeleva nainen. Kielitaitoinen, kiinnostunut mm. psykologiasta sekä luovasta kirjoittamisesta, lisäksi mielessä siintävät sairaanhoitajaopinnot joskus tulevaisuudessa.
Yhdistelmä kyynistä realistia sekä haaveilevaa maailmanparantajaa, temperamenttia löytyy sekä herkkyyttäkin tietyllä tapaa. Rehellinen ja tunnollinen, valehdella en osaa. Omaan tarvittaessa hyvät sosiaaliset taidot, mutta hyvin pitkälti olen kotona itsekseen viihtyvä introvertti. Alkoholia käytän silloin tällöin, tupakoinut en ole koskaan.
Hyvin eläinrakas sekä luonteeltaan analyyttinen sekä pohdiskeleva persoona. En ymmärrä materialistista elämäntapaa, ja mieluummin käytän rahani matkusteluun. Mikäli ulkonäköasiat jotakuta kiinnostaa, niin varreltani olen lyhyt sekä hoikka (161 cm / 48kg), omistan ruskeat keskipitkät hiukset sekä harmaan, vihreän ja sinisen väliin asettuvat silmät. Salilla tykkään käydä säännöllisen epäsäännöllisesti ja meikkaa en juuri koskaan, sillä olen siihen liian laiska.
Tässä ei oikein mikään napannut. Välillä luetteloidaan asioita itsestä passiivissa, välillä kokonaisilla olen-lauseilla. Lisäksi en pidä väsyynestä silmien ja hiusten omistamisesta. Tuntuu myös tyhmältä, ettei ymmärretä materialistista elämäntapaa, koska mieluummin käyttää rahansa miltei epäekologisempaan matkusteluun.
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.
Miksi? Miksei edes oman ikäinen kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä,mitä Tinderiin laitetaan mutta yritän:
N38, FM, vakituinen työ. En polta; harvoin juon ja harvemmin käyn baareissa. Harrastan liikuntaa ja lukemista. Tummat ja pitkät hiukset, pukeudun naisellisesti. Olen hyvin pitkä: 181 cm, 69 kg. C-kuppi (jos jotakuta kiinnostaa).
Saako kysyä, miksei tämä herätä suuremmim kiinnostusta? Oliko liikaa ulkonäön kuvailua? Pituus?
Tälle naiselle tuskin kelpaa itseään lyhyempi mies.
Täh, miksei kelpaisi.
A) Kerroin pituuden siksi, koska moni mies säikkyy pitkää naista.
B) Kuppikoon kertominen on turhaa, mutta tulin sen laittaneeksi siksi, koska pitkistä naisista usein sanotaan, että ovat lautoja ja muodottomia. (Joku tuolla epäili, että laitan siksi, että haluan pelkkää seksiä).
T. Tämä hujoppi
27v, 181cm, vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen korkeakoulutettu mies hyväpalkkaisessa mutta melko kiireellisessä ammatissa. Harrastan hiihtoa, juoksua ja kuntosalia joten kroppa on kunnossa. Vielä en lapsia toivo, haluan vielä elää ja harrastaa, mutta ennen kun täytän 35. Naismieltymys on vaalea, iloinen ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Vai niin. Täällä olisi keski-ikäinen kokematon mies, laihaläski rillipää. Olen tämän päivän viettänyt aamutakissa, enkä ole syönyt mitään muuta kuin suklaata, heräsin klo 11. Katsoin juuri 6 tuntia putkeen joulunpyhinä nauhoittamiani tv-ohjelmia. Lisäksi olen provoillut av-palstalla. Vihaan eläimiä, varsinkin koiria, ja niiden omistajia yleensä myös.
Tämä on jo toinen viestini tähän ketjuun. Katsotaan saanko enemmän tykkäyksiä nyt.
Lähtökohtaisesti ihmisessä, joka vihaa eläimiä, on paha vika. Ei tarvitse rakastaa, mutta sanan "viha" käyttö tässä yhteydessä viittaa luonnehäiriöön, minkä rinnalla laihaläskeys on kuin piilossa oleva pikkuruinen finni. Ei jatkoon, vaikka olisit viimeinen mies universumissa.
No joo, ehkä viha-sanan käyttö oli yliampuvaa. En minä koirille mitään vahinkoa yritä aiheuttaa. Ehkä pikemminkin voisi sanoa, että inhoan koiria. En halua koskea niihin, enkä missään tapauksessa suostuisi asumaan koiran kanssa. Suhtaudun ihan samalla tavalla esim. hämähäkkeihin, rottiin, käärmeisiin ym. kuin kissoihin ja koiriinkin.
Olen 31-vuotias nainen. Haaveissa ei siintele niinkään perhe-elämä, vaan elämäni rakkauden löytyminen. Vastapuolen pitäisi olla ihminen, jota voin arvostaa, eli välittävä ja ystävällinen henkilö, johon voisi aina turvautua. Olisi mukava viettää aikaa kulttuurin ja hyvän ruoan parissa :)
Olen 38-vuotias, eronnut, kahden ihanan tytön isä. Tytöt asuvat kanssani vuoroviikot ja yhteishuoltajuuskuvio on toimiva. Arkeni kuluu lapsien, työn ja kotoilun parista. Minusta on kasvanut avioeron myötä loistava kokki, vaikka itse sanonkin. Kokkailun lisäksi harrastan liikunnan aloittamisen harkitsemista. Vapaa-aikani vietän mieluiten mökkeilemällä ja lukemalla.
Olen 183 cm pitkä, ruuminrakenteeltani nallekarhumainen, eli toisin sanoen 20 kiloa ylipainoinen. Hiukseni ovat tummat, kaljuuntuminen alkaa suvun miehille ominaiseen tapaan noin viiden vuoden päästä. Silmäni ovat tylsän harmaat, mutta peitän ne silmälaseilla.
Elämäni ykkösasia on lapseni, eikä se tule muuttumaan. Olen kuitenkin alkanut kaipaamaan viereeni pehmeää halattavaa, aikuista ihmistä, arjen ymmärtäjää ja leppoista juttuseuraa. Löytyisiköhän se sinusta nainen, joka kaipaat samaa. Sivussa voimme polkaista käyntiin kunnon uusperhekuvion tuttujen kauhistukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä,mitä Tinderiin laitetaan mutta yritän:
N38, FM, vakituinen työ. En polta; harvoin juon ja harvemmin käyn baareissa. Harrastan liikuntaa ja lukemista. Tummat ja pitkät hiukset, pukeudun naisellisesti. Olen hyvin pitkä: 181 cm, 69 kg. C-kuppi (jos jotakuta kiinnostaa).
Saako kysyä, miksei tämä herätä suuremmim kiinnostusta? Oliko liikaa ulkonäön kuvailua? Pituus?
Tälle naiselle tuskin kelpaa itseään lyhyempi mies.
Täh, miksei kelpaisi.
A) Kerroin pituuden siksi, koska moni mies säikkyy pitkää naista.B) Kuppikoon kertominen on turhaa, mutta tulin sen laittaneeksi siksi, koska pitkistä naisista usein sanotaan, että ovat lautoja ja muodottomia. (Joku tuolla epäili, että laitan siksi, että haluan pelkkää seksiä).
T. Tämä hujoppi
Pitkän naisen on hyvä kertoa aina pituutensa deittiprofiileissa, koska se oikeasti karkoittaa miehiä. Ei ole kiva mennä treffeille ja päätä lyhyempi deitti katsoo sinua kuin luonnonoikkua.
T. Toinen hujoppinainen
25v opiskelija, paino 50kg ja en harrasta liikuntaa.
Rehellinen toive: Olen 30v. nainen ja pidän vanhemmista miehistä, eli itseäni 20 vuotta vanhempi mies kiinnostaisi. Mies saisi olla yliopiston käynyt, kuten itsekin olen. Tällaista ei vaan ikinä pitäisi sanoa ääneen, kun yleensä saa kaikki pervot vaan aktivoitumaan.
38v, pitkä, ylipainoinen, josta huolimatta liikunnallinen nainen.
Asun maaseudulla kahden jo kouluikäisen lapsen ja kahden koiran kanssa.
Harrastan hiihtoa, uimista, pilatesta ja epäsäännöllisen säännöllistä salilla käyntiä.
Käymme lasten kanssa retkeilemässä luonnossa ja matkustelemme toisinaan.
Tykkään työstäni ja tienaan keskiverrosti.
Lapsilla on hyvä isä, joten isäpuolta ja elättäjää en ole vailla. Viikko-viikko systeemillä mennään.
Haluan aikuista seuraa lenkille ja illalla sohvalle kainaloon. Keskusteluja ja yhdessä tekemistä.
Pidän avoimista ja rennoista miehistä, jotka osaavat nauraa myös itselleen.
Pituudella ja painolla ei väliä, kunhan jaksat liikkua ja hiusten ja silmien värillä vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.
Miksi? Miksei edes oman ikäinen kelpaa?
Koska haluan omia lapsia. 2-3 vuotta pitää ehtuä tutustua ennen perheen perustamista. Miksi on kelpaa? Minusta saisi hyvän ja uskollisen miehen.
Olen 38-vuotias, ehdottomasti yhden miehen nainen, eli siis luotettava ja uskollinen. Olen kolmen lapsen äiti, mutta lapset jo isoja, uusia lapsia ei ole toiveissa. Olen normaalipainoinen ja liikun paljon, mutta en mitenkään ryppyotsaisesti. Teen pitkiä kävelylenkkejä, uin, käyn lattaritunneilla ja keilaanmassa.
Pidän tavallisesta miehestä, jonka kanssa voisi yhdessä puuhastella, rakentaa arkea, liikkua ja matkustella. En kaipaa mitään palvontaa vaan toveruutta, läheisyyttä, arjessa huomioimista ja seksiä. Ulkonäkö kriitereitä ei ole, toivon että olet luotettava, perhekeskeinen ja elät perusterveellisesti.
Olen parikymppinen nainen. Pidän eläimistä, lukemisesta, musiikista ja taiteesta. Harrastan lenkkeilyä ja pilatesta.
172cm ja paino normaalin ylärajoilla. Ns. laihduttaminen kesken, eli laitoin ruokavaliota terveellisempään kuntoon ja aloitin liikkumaan enemmän.
Minulla on kaksi kissaa. Olen aloittamassa kauneudenhoitoalan opinnot pian.
Vierailija kirjoitti:
Jan K kirjoitti:
59v mies. Viisas ja myös älykäs, jota pidän vähemmän tärkeänä kuin viisautta. Hyvät sosiaaliset taidot omaava introvertti. Sosiaalisiin taitoihin liittyy luonnollisesti kyky ilmaista itseään ymmärrettävästi, kyky kuunnella ja ymmärtää toisia ja hyvä tunneäly. En kaipaa vilkasta sosiaalista elämää, mutta nautin kohtuullisessa määrin ihmisten seurasta, etenkin kahdenkeskisestä tai pienissä porukoissa. Keskustelen mieluummin omista ja keskustelukumppaneiden intohimon ja kiinnostuksen kohteista kuin itsestäni tai yleensäkään ihmisistä tai siitä, mitä he ovat tehneet tai sanoneet.
Olen ystävällinen ja avarakatseinen, jokainen saa elää tavallaan, jos ei konkreettisesti vahingoita muita, en ole maailmanparantaja, elämä on liian lyhyt siihen. Ajattelen paljon ja muodostan mielipiteeni sen ja tiedon pohjalta. Yleinen mielipide tai mitä muut ajattelevat, eivät vaikuta näkemyksiini, siinä mielessä olen epäsovinnainen. Käyttäydyn kuitenkin aina korrektisti ja sivistyneesti, vältän tarpeettomia ristiriitoja ja ihmissuhteissani osaan toimia ratkaisukeskeisesti, toiset huomioon ottaen.
Olen käytännössä päihteetön. Tunnen vahvasti ja pystyn ilmaisemaan tunteitani, vaistomaan ja aistimaan toisten tunteet Rakastan aitoutta ja inhoan teennäisyyttä ja tarpeetonta muodollisuutta. Suhtaudun kaikkiin ihmisiin oletusarvoisesti samanarvoisina, tittelit, asemat ja varallisuus eivät vaikuta millään tavalla, tärkeintä on se, miten kohtelee lähimmäisiään.
Harrastan muutamia asioita kerrallaan ja innostun helposti myös uusista asioista. Rakastan luonnossa ja vesillä liikkumista, vähäisesti suunniteltuja matkoja. Pilke silmäkulmastani ei ole hävinnyt iän myötäkään. Tunnen itseni vielä nuoreksi ja energiseksi.
Ihana! Tuollaisen miehen haluaisin! N30
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen toive: Olen 30v. nainen ja pidän vanhemmista miehistä, eli itseäni 20 vuotta vanhempi mies kiinnostaisi. Mies saisi olla yliopiston käynyt, kuten itsekin olen. Tällaista ei vaan ikinä pitäisi sanoa ääneen, kun yleensä saa kaikki pervot vaan aktivoitumaan.
Tuossa tilanteessa onkin parempi, että teet itse aloitteet vanhemmille, sinua kiinnostaville miehille. Jos vanhempi mies lähestyy selvästi nuorempaa naista, miestä pidetään pervona. Jos nainen hakee selvästi vanhempaa miestä, hän vetää puoleensa pervoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Vai niin. Täällä olisi keski-ikäinen kokematon mies, laihaläski rillipää. Olen tämän päivän viettänyt aamutakissa, enkä ole syönyt mitään muuta kuin suklaata, heräsin klo 11. Katsoin juuri 6 tuntia putkeen joulunpyhinä nauhoittamiani tv-ohjelmia. Lisäksi olen provoillut av-palstalla. Vihaan eläimiä, varsinkin koiria, ja niiden omistajia yleensä myös.
Tämä on jo toinen viestini tähän ketjuun. Katsotaan saanko enemmän tykkäyksiä nyt.
Lähtökohtaisesti ihmisessä, joka vihaa eläimiä, on paha vika. Ei tarvitse rakastaa, mutta sanan "viha" käyttö tässä yhteydessä viittaa luonnehäiriöön, minkä rinnalla laihaläskeys on kuin piilossa oleva pikkuruinen finni. Ei jatkoon, vaikka olisit viimeinen mies universumissa.
No joo, ehkä viha-sanan käyttö oli yliampuvaa. En minä koirille mitään vahinkoa yritä aiheuttaa. Ehkä pikemminkin voisi sanoa, että inhoan koiria. En halua koskea niihin, enkä missään tapauksessa suostuisi asumaan koiran kanssa. Suhtaudun ihan samalla tavalla esim. hämähäkkeihin, rottiin, käärmeisiin ym. kuin kissoihin ja koiriinkin.
Ehkä tällekin on jossakin se vastinkappale. Joku yhtä luonnehäiriöinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Ehkä tällekin on jossakin se vastinkappale. Joku yhtä luonnehäiriöinen.
Voi meitä on paljon. En halua olla eläinten kanssa tekemisissä minäkään. N34
Olen 46 v nainen
- 166/60
- vartalo mallia x, leveät hartiat ja lantio, kapea vyötärö, pyöreä peppu
- harrastukseni ovat liikunnallisia ja vatsalihakset erottuvat
- pukeudun rennon naisellisesti ja minulla on pitkät hiukset
- alempi korkeakoulututkinto
- pärjään hyvin omillani
- 2 teini-ikäistä lasta
- asun omakotitalossa suurkaupungin liepeillä ja minulla on auto
- baareissa en käy, eikä minulla ole mitään paheita (paitsi karkkia syön)
- olen tasapainoinen, rauhallinen ja ujo, tutussa seurassa puheliaampi
- viihdyn parhaiten kotona
- pidän leipomisesta, lenkkeilystä, pyöräilystä, uimisesta, joukkuepeleistä, kuntotreenistä, tanssimisesta
- rentoudun saunomalla, mökillä, kylvyssä, lukemalla tai katselemalla lempisarjojani
- pidän monipuolisesta ja intohimoisesta perusseksistä
- en pidä liiallisesta alkoholin käytöstä, huumeiden käytöstä, tupakoinnista, öykkäröinnistä, itserakkaudesta, väkivaltaisuudesta, ylisosiaalisuudesta, huonoista käytöstavoista, lihavuudesta, huutamisesta, epätasapainoisuudesta, impulsiivisuudesta, painostuksesta, haukkumisesta, mustasukkaisuudesta
- toivon löytäväni itselleni elämänkumppanin, joka on arvoiltaan ja luonteeltaan samantyylinen kuin itsekin olen, normaalipainoinen tai hieman roteva saa olla
Et sitten tunne käsitettä virtue signaling.