Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole: edustava, korkeakoulutettu, matkustellut, rikas, hyvässä ammatissa, mahtava rakastaja, adoniksen kropalla varustettu, itsevarma seuramies tai edes kovin viisas.
Olen: 38-vuotias, oman polkunsa kulkija, outo introvertti, keräilijä, liian usein innostuva, luotettava, suurisydäminen, yrtinkasvattaja, haaveilija ja undergound soul-musiikin ystävä.
Muuten vaikutat ihanalta, mutta mitä tarkoittaa, että innostut liian usein? Miten se toimii luotettavuuden kanssa? Eikö siinä ole ristiriita? Pelkäisin, että itseään noin kuvaileva ihastuu helposti ja saattaa toimia spontaanisti, uskoa haaveisiin. Eli potentiaalinen pettäjä ylevillä motiiveilla. :/
En tällaista tulkintaa voinut edes kuvitella, kun viestiäni tähän ketjuun kirjoitin. Kai se on mahdollista, että joku kuvitteli minun tuollaista tarkoittavan. Oikeasti pohdin lähinnä tilannetta, jossa innostun vaikka rakentamaan parvekkeelle laatikollisen kukka/teepöydän, jota suunnittelen hartaasti, rakennan hiki hatussa ja lopulta tuloksena onkin vain 30x30 cm leveä yhden laatikon "pöytä".
No näin minäkin tuon asian tulkitsin, mutta ehkä johtuu siitä, että olen itse vastaavanlaien sarjainnostuja :D Kauhea puuha ja tarmo johonkin loistavaan ideaan ja lopputulos jotain sinne päin, kun innostus vähän lopahtaa kesken.
Vau, hienoa. Peruutan siis osallistumiseni paikallisen kansanopiston kertovan ja ymmärrettävän kirjoittamisen kurssille. Kiitos, loit uskoa, että ehkä osaan jopa joskus ilmaista itseäni ymmärrettävästi. Hauskoja innostumisia (vaikkakin lyhytikäisiä) myös ensi vuodelle!
Kiitos samoin! Innostutaan jatkossakin nopeasti ja otetaan monia asioita huonosti haltuun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut kiva ketju, jopa liki 40:neen sivuun on päästy ilman tuota yhtä jankkaajaa. Voitaisiinko sivuuttaa hänen komenttinsa, ettei pilaisi tätäkin ketjua?
Olen miehenä samaa mieltä.
Mutta tavallaan ymmärrän sitäkin mitä näissä tapahtuu. Miehet ärsyyntyvät kun havaitsevat että käynnissä on taas sama tuttu pituuden, raamikkuuden ja hyvän ammatin palvonta. Luonteenpiirteistäkin mainitaan aina vain samat eli itsevarmuus ja määrätietoisuus.
Itse huomasin seuraavan:
Ketjussa on tähän mennessä ollut kolme miestä jotka saivat heti useita vastauksia joissa naiset kertoivat olevansa kiinnostuneita. Ja yksi sai pari.
Muutkin ovat saneet tykkäyksiä, mutta ei viestejä joissa ilmaistaan kiinnostusta.
Nuo kolme olivat kaikki pitkiä ja raamikkaita, ja yksi hyvässä ammatissa ulkomailla.
Kummasti en ole huomannut niitä muita tapauksia. Minä ainakin kommentoin ja ilmaisin tykkääväni lyhyestä ja hintelästä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Minun vuoteni päättyy onnellisesti jos ykkössivun hulvaton, muodokas mummo pariutuu, vaikka sitten av:n kautta. Fanitan häntä <3
Kiitos hani! Taisi pappa pelästyä, kun ei vastaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole: edustava, korkeakoulutettu, matkustellut, rikas, hyvässä ammatissa, mahtava rakastaja, adoniksen kropalla varustettu, itsevarma seuramies tai edes kovin viisas.
Olen: 38-vuotias, oman polkunsa kulkija, outo introvertti, keräilijä, liian usein innostuva, luotettava, suurisydäminen, yrtinkasvattaja, haaveilija ja undergound soul-musiikin ystävä.
Muuten vaikutat ihanalta, mutta mitä tarkoittaa, että innostut liian usein? Miten se toimii luotettavuuden kanssa? Eikö siinä ole ristiriita? Pelkäisin, että itseään noin kuvaileva ihastuu helposti ja saattaa toimia spontaanisti, uskoa haaveisiin. Eli potentiaalinen pettäjä ylevillä motiiveilla. :/
En tällaista tulkintaa voinut edes kuvitella, kun viestiäni tähän ketjuun kirjoitin. Kai se on mahdollista, että joku kuvitteli minun tuollaista tarkoittavan. Oikeasti pohdin lähinnä tilannetta, jossa innostun vaikka rakentamaan parvekkeelle laatikollisen kukka/teepöydän, jota suunnittelen hartaasti, rakennan hiki hatussa ja lopulta tuloksena onkin vain 30x30 cm leveä yhden laatikon "pöytä".
No näin minäkin tuon asian tulkitsin, mutta ehkä johtuu siitä, että olen itse vastaavanlaien sarjainnostuja :D Kauhea puuha ja tarmo johonkin loistavaan ideaan ja lopputulos jotain sinne päin, kun innostus vähän lopahtaa kesken.
Vau, hienoa. Peruutan siis osallistumiseni paikallisen kansanopiston kertovan ja ymmärrettävän kirjoittamisen kurssille. Kiitos, loit uskoa, että ehkä osaan jopa joskus ilmaista itseäni ymmärrettävästi. Hauskoja innostumisia (vaikkakin lyhytikäisiä) myös ensi vuodelle!
Kyllä minäkin arvasin, että tarkoitit tekstilläsi jotain tuollaista. Halusin vain esiin, että kaikkea voi tulkita monella tavalla. Ja sitten on vielä se, että ihminen voi tahattomasti paljastaa jotain sellaista itsestään, mitä ei ehkä itsekään ole tullut ajatelleeksi. Sitä yhdistelmää kyllä pidän edelleen ristiriitaisena, (yleistä?) luotettavuutta ja spontaaniutta (innostuvuus). Minusta ne vain harvoin mahtuvat samaan ihmiseen, spontaani kun menettää spontaaniutensa, jos se joutuu pitämään kiinni kaikesta ennalta sovitusta. Tai sitten se ei vain koskaan sovi mitään. Tai sitten tarkoitit, että olet yksiavioinen, mutta se on eri asia kuin luotettava. :) T. se aiemmin tästä kirjoittanut
Neija kirjoitti:
Seksikäs brunetti, joka ei käytä meikkiä - oon luonnonkaunis hoikka ja urheilullinen nainen. Punaisella seksikkäällä huulipunalla pääsee pitkälle. Oon helvetin hauska mutta en kuseksi kaduille enkä huuda vieraisiin pöytiin. Miehen on tienattava omat rahansa, palvottava maata jalkojeni alla ja oltava urheilullinen. Haluun naimisiin, koska uskon rakkauteen ensi silmäyksellä mutta suhde tulee olemaan seksitön. Miehenä ainoa asia, mitä saat painaa on rauta salilla. :D
Ei ehkä kannata käyttää deitti-ilmoituksessa noin karkeaa kieltä. Puhua kuseksemisesta ja kiroilla. Aika emäntä taidat olla. :D Mutta pointsit rehellisyydestä mitä tulee tuohon toiveeseen seksittömästä liitosta. :D
Iloinen ja mukava 51-vuotias nainen. Olen yleensä hyvällä tuulella ja olen antelias & huomioonottava. En sekaannu toisten asioihin ja juoruilusta en tykkää. Vähän säästöjä ja oma talo, työelämässä vielä osittain. Rintaliivit kokoa 36 C, pituus 169 cm ja painoa 60 kg. Ruuan suhteen melkein kaikki käy, musiikkimaku on suhteellisen kaikenkattava, tykkään kirjoista ja elokuvista. Autoilen, shoppailen, käyn museoissa ja matkustelen, mutta paras paikka on oma sänky. Ihan säällisen näköinen, pukeudun klassisesti mutta välillä hassuttelen. Alkoholia yritän olla juomatta enemmän kuin suositusten mukaiset 7 annosta, en tupakoi enkä käytä mitään lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vuoteni päättyy onnellisesti jos ykkössivun hulvaton, muodokas mummo pariutuu, vaikka sitten av:n kautta. Fanitan häntä <3
Kiitos hani! Taisi pappa pelästyä, kun ei vastaa enää.
Ei pelästynyt. Se on jo varattu.
Kirjoista ja peleistä pitävä kolmekymppinen nainen. Pidän itseäni suht fiksuna, mutta tiedän etten tiedä kaikkea kaikesta. Mitä vanhemmaksi käyn, sitä enemmän arvostan hyväntahtoisuutta, leikkimielisyyttä ja leppoisaa elämää. Minulla on taipumusta laiskuuteen, mutta yritän olla liikoja jämähtämättä paikoilleni.
Olen vartaloltani hoikka/normaalipainoinen, kasvoiltani ihan tavallisen näköinen. En juurikaan meikkaa tai ole kiinnostunut muodista. Olen aika itsenäinen ihminen, joten sama piirre kumppanissa olisi suotavaa. En halua lapsia. Lemmikkiä voisin joskus harkita, mutta ei vielä ajankohtaista.
En tupakoi ja alkoholia käytän hyvin maltillisesti. Arvostan myös siisteyttä ja kohteliaita käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Neija kirjoitti:
Seksikäs brunetti, joka ei käytä meikkiä - oon luonnonkaunis hoikka ja urheilullinen nainen. Punaisella seksikkäällä huulipunalla pääsee pitkälle. Oon helvetin hauska mutta en kuseksi kaduille enkä huuda vieraisiin pöytiin. Miehen on tienattava omat rahansa, palvottava maata jalkojeni alla ja oltava urheilullinen. Haluun naimisiin, koska uskon rakkauteen ensi silmäyksellä mutta suhde tulee olemaan seksitön. Miehenä ainoa asia, mitä saat painaa on rauta salilla. :D
Ei ehkä kannata käyttää deitti-ilmoituksessa noin karkeaa kieltä. Puhua kuseksemisesta ja kiroilla. Aika emäntä taidat olla. :D Mutta pointsit rehellisyydestä mitä tulee tuohon toiveeseen seksittömästä liitosta. :D
Kiitos! Aina sanotaan, että oo rehellinen niin sitä mä oon, mutta vuoden vaihtumisen kunniaksi lupaan siistiä kielenkäyttöä. :D
Miinukset: Ujo, sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä, kroonista kipua kärsivä työkyvytön, valkoinen kalju heteromies
Plussat: Raitis, paljon urheileva ja sen näkee myös kropasta, empaattinen, kiltti
Stressaantunut yrittäjä plus 40v. Hieman lihonut ja kulahtanut, sekä alkoholisoitunut. Tupakki maistuu kanssa. Blondi ja akateeminen, mutta en muista mitään lukeneeni. Aviossa 20v. Ei vissiin enää ole kovin korkea markkina-arvo, on se huomattu tässä jo ilman tinderiäkin.
Miksi te, jotka löysitte itsenne tai sielunkumppaninne ilmoituksesta ja vielä kirjoittelitte takaisin ette mene asiassa eteenpäin? Oliko tämä vain tämmöinen vitsiketju, jossa ei olla tosissaan? Vai oliko ne kehut vain kohteliaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te, jotka löysitte itsenne tai sielunkumppaninne ilmoituksesta ja vielä kirjoittelitte takaisin ette mene asiassa eteenpäin? Oliko tämä vain tämmöinen vitsiketju, jossa ei olla tosissaan? Vai oliko ne kehut vain kohteliaisuutta?
Va? Nyt meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Miinukset: Ujo, sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä, kroonista kipua kärsivä työkyvytön, valkoinen kalju heteromies
Plussat: Raitis, paljon urheileva ja sen näkee myös kropasta, empaattinen, kiltti
Minkä ikäinen olet jos saa kysyä? Voisit olla minulle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Va? Nyt meni ohi.
No tuolla monet kommentoi, että tämä ja tämä viesti olisi mulle sopiva. Sitten monet myös dialogoivat keskenään. Ovat hyvää pataa. Samaa mieltä. Mutta siihen jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi tänne kuvauksen laittaneista naisista. Vaikea uskoa, että miehet laittavat noin paljon alapeukkuja suht järkevään tekstiin.
Tämä olisi kivempaa, jos kettuuntuneet ja kateelliset vanhatpiiat ja ikisinkut eivät alapeukuttelisi.
Mammat täällä kai alapeukuttaa
Minäkin veikkaan, että kateelliset mammat täällä enimmäkseen alapeukuttaa, kun eivät pärjäisi markkinoilla.
Minä olen mamma, mutta en kateellinen. Olen alapeukuttanut viestejä ihan sen mukaan minkälainen fiilis niistä on välittynyt. Mm. tuo ihme mies joka laittoi alkuun kuvauksen maidosta, oli todella teennäisen, etovan ja limaisen oloinen, joten alapeukkua tuli. (kuka muka haluaa pukeutua sunnuntaisin parhaimpiinsa kotona? kuinka usein kukaan tanssii valssia kotona, villasukat jalassa?)
Samoin laitan alapeukkua kaikille, jotka liikaa kuvailevat vartalonsa muotoja ja muita ulkonäköpiirteitä (+ kuppikoot ja lihasten koot). Sitten sellaiset näppärät mukahauskat kuvaukset ja sananmuodot, saa alapeukkua, koska ne lähinnä aiheuttavat myötähäpeää. Esim. tämä:
"Olen suloinen, lapsenomainen 41v. nainen. Vaaleahkot puolipitkät luonnonkiharat hiukset, vihreät silmät. 163cm 59kg. Sopusuhtainen, vyötärön omistava vartalo. Kainaloon sopiva taskuraketti. ="
En ole velvollinen antamaan yläpeukkua kenellekään, joten turha narista.
Ei tässä koko peukutuksessa ole mitään järkeä, jos peukuttaa heterona oman sukupuolen edustajia! Jos joku hakee miestä, niin sitten tässä ketjussa vain miesten tulee kertoa peukulla, onko vielä markkinoita. Esim. ylläoleva ei tykkää muotojen kuvauksista, kun taas kokemusteni mukaan juuri ne miehiä kiinnostavat naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Va? Nyt meni ohi.
No tuolla monet kommentoi, että tämä ja tämä viesti olisi mulle sopiva. Sitten monet myös dialogoivat keskenään. Ovat hyvää pataa. Samaa mieltä. Mutta siihen jää.
No kun voisi olla sopiva. Mutta kun me ollaan jo naimisissa. Haluttiin vaan kartoittaa omaa markkina-arvoa. Haittaakse?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoista ja peleistä pitävä kolmekymppinen nainen. Pidän itseäni suht fiksuna, mutta tiedän etten tiedä kaikkea kaikesta. Mitä vanhemmaksi käyn, sitä enemmän arvostan hyväntahtoisuutta, leikkimielisyyttä ja leppoisaa elämää. Minulla on taipumusta laiskuuteen, mutta yritän olla liikoja jämähtämättä paikoilleni.
Olen vartaloltani hoikka/normaalipainoinen, kasvoiltani ihan tavallisen näköinen. En juurikaan meikkaa tai ole kiinnostunut muodista. Olen aika itsenäinen ihminen, joten sama piirre kumppanissa olisi suotavaa. En halua lapsia. Lemmikkiä voisin joskus harkita, mutta ei vielä ajankohtaista.
En tupakoi ja alkoholia käytän hyvin maltillisesti. Arvostan myös siisteyttä ja kohteliaita käytöstapoja.
Kuulostat ihan minulta! Kaikki muu täsmää paitsi että en ole kauhean hoikka enkä koe itseäni laiskaksi (vaikka oikeasti olen laiska. :D) Pelejä en tosin uskalla pelata kovin paljoa (vaikka kiinnostusta olisi), sillä kun jään johonkin peliin kunnolla koukkuun, se on hyvästi yöunet, ruokailu, liikunta, ihmissuhteet ja laskujen ajoissa maksaminen.
N28
Neija kirjoitti:
Mitä tarkkaan ottaen tarkoitat "hoikalla"? Jos BMI:si on alle 20 ja olet vähintään 175 cm pitkä, sinulla saattaisi olla mahdollisuuksia palkintovaimokseni.
t. aseksuaali M38