Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miesten ärsyyntymisen pituuspalvonnasta.
Sehän olisi sama kun naiset kirjoittaisivat luonteesta, toiveista, arvoista liikunnallisuudesta ja vaikka mistä.
Mutta miehiä ei kiinnostaisi vaikka nainen olisi kiva ja liikunnallinen, mutta kaikki viestit menisivät naisille joiden kuppikoko on D. Saisi olla vähän pyöreä sohvaperuna ja vaikka mitä, mutta kuppikoko D, vau.
Miesten pituutta vastaava kriteeri on ehkä liikunnallisuus (normaalipainoisuus), mutta se on terveyteen liittyvä asia jolle voi tehdä jotain.
Jos mies kokisi vain kuppikoko D:n puoleensavetäväksi ja haluttavaksi, niin tottakai hän saisi ja hänen pitäisi hakea vain sellaisia naisia! Minä en ole koskaan pitänyt pituutta puoleensavetävänä (ja meitä on tällä palstalla muitakin tällaisia naisia, mutta sitähän te miehet ette koskaan halua huomata), mutta jos joku ihan oikeasti tietää, ettei voi kokea lyhyttä miestä puoleensavetävänä, niin tottakai hänen pitää hakea pitkää miestä.
Jos sinun mielestäsi ihminen voi itse muuttaa makumieltymyksiään, niin silloinhan teidän miesten kannattaa alkaa tykätä ylipainoisista naisista. Teillä se ongelma tuntuu olevan, joten muuttakaa itseänne.
Tuo on vähän huono vertaus koska ylipaino on vaarallista terveydelle.
Harvassa on miehet jotka ihmettelevät misei naisia kiinnosta alkoholisti tai ketjupolttaja.
Relevantti vertaus on joku puhtaasti visuaalinen tekijä joka ei vaikuta terveyteen, eikä ole seurausta huonoista elämäntavoista.Ei se vertaus mitään muuksi muuta. Ihminen joko kokee toisen puoleensavetäväksi tai sitten ei. On aivan totaalisen yhdentekevää, onko kyse geneettisesti määräytyneestä ominaisuudesta, itse hankitusta, epäterveellisestä tai mistä tahansa. Joko ihminen viehättää tai ei viehätä ja vain sillä on merkitystä.
Ei tietenkään ole aivan sama! Jos asialle voi tehdä jotain, silloin se on vain päätöksestä kiinni. Epäviehättävästä saadaan viehättävä pelkällä vaivalla, useimmiten ei edes mikään suuri tai pitkäkestoinen vaiva.
Jos se on geneettinen ominaisuus kuten pituus, se vaan on, etkä sille mitään voi.
Näissä on valtava ero, niin käytännössä kuin filosofisestikin.
Eli siis lihavuuden ei pitäisi olla potentiaalisessa kumppanissa ongelma, koska halutessaan hän voi laihtua, eikö niin? Sen sijaan, jos toisella on piirre, jota hän ei edes halutessaan pysty muuttamaan, on ymmärrettävää jos häntä ei voi kokea puoleensavetäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te, jotka löysitte itsenne tai sielunkumppaninne ilmoituksesta ja vielä kirjoittelitte takaisin ette mene asiassa eteenpäin? Oliko tämä vain tämmöinen vitsiketju, jossa ei olla tosissaan? Vai oliko ne kehut vain kohteliaisuutta?
Eiköhän täällä ole jokainen ihan hulluttelemassa, vaikka aitoja kuvauksia itsestään antaisikin. Miten edes pitäisi mennä eteenpäin? Tehdä treffit Stockan kellon alle? Tiedät kai, ettei täällä saa jakaa sp-osoitteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te, jotka löysitte itsenne tai sielunkumppaninne ilmoituksesta ja vielä kirjoittelitte takaisin ette mene asiassa eteenpäin? Oliko tämä vain tämmöinen vitsiketju, jossa ei olla tosissaan? Vai oliko ne kehut vain kohteliaisuutta?
Eiköhän täällä ole jokainen ihan hulluttelemassa, vaikka aitoja kuvauksia itsestään antaisikin. Miten edes pitäisi mennä eteenpäin? Tehdä treffit Stockan kellon alle? Tiedät kai, ettei täällä saa jakaa sp-osoitteita?
Varmaankin tuo kävisi niin että kysyvät osapuolleen asutaanko riittävän lähellä, rekkautuvat ja viestittävät.
Mutta ei kukaan oikeasti halua kuvattomia tavata. Se ettei katsota vain ulkonäköä on kiva ajatus. Mutta todellisuudessa halutaan kuitenkin vähintään se looksmatch, ei yhtään vähempää.
Livenä se onnistuu itsepetoshäkkyrän kautta, ihastuin miehen luonteeseen ja hups se nyt sattui olemaan komeakin. Ulkonäkö halutaan tietää ensimmäisenä, koska se on tärkein asia.
Täällä jokainen olettaa että av-palstalle kirjoitteleva mies on sieltä rumemmasta päästä. Ja varmaan miehilläkin on epäilyksensä onko täällä oikeasti legioona fitnessvartaloisia 30-45v menestyjäkaunottaria, niin kuin kuvauksissa annetaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin tuo kävisi niin että kysyvät osapuolleen asutaanko riittävän lähellä, rekkautuvat ja viestittävät.
Mutta ei kukaan oikeasti halua kuvattomia tavata. Se ettei katsota vain ulkonäköä on kiva ajatus. Mutta todellisuudessa halutaan kuitenkin vähintään se looksmatch, ei yhtään vähempää.
Livenä se onnistuu itsepetoshäkkyrän kautta, ihastuin miehen luonteeseen ja hups se nyt sattui olemaan komeakin. Ulkonäkö halutaan tietää ensimmäisenä, koska se on tärkein asia.
Täällä jokainen olettaa että av-palstalle kirjoitteleva mies on sieltä rumemmasta päästä. Ja varmaan miehilläkin on epäilyksensä onko täällä oikeasti legioona fitnessvartaloisia 30-45v menestyjäkaunottaria, niin kuin kuvauksissa annetaan ymmärtää.
Niin, kuvattomassa ja muutenkin anonyymissa tinderissä jokainen voisi halutessaan hetken nauttia tavoiteltuna ihannekumppaniehdokkaana olemisesta. Mutta siinä ei toisaalta ole tämän ketjun otsikkoa ajatellen mitään ideaa. Siinähän ei testaisi omaa, vaan jonkun kuvitteellisen toisen markkina-arvoa. Mitä sillä tiedolla tekisi niin paljon, että edes tekstin laatimisen vaiva kannattaisi?
Ainakin minua kiinnosti reaktiot mahdollisimman rehellisesti itseäni kuvaavaan tekstiin. Ainoa, mitä en tämän pelin hengessä maininnut, että olen onnellisesti naimisissa enkä etsi ketään.
Sain paljon ylänuolia! Ihmettelin sitä itsekin, enhän todellakaan ole "fitnessvartaloinen 30-45-vuotias menestyjäkaunotar" ja se kävi kyllä ilmi tekstistäni. Joten lämmin kiitos niistä ylänuolista :)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen ohjelman sokerideittailusta, ja periaatteesta inhoan ihmisen "markkina-arvon" laskemista. Vaikka aloitus jatkuu otsikon jälkeen "kuvaton tinder" teemalla, inhoan kaikkea, missä on markkinat samassa lauseessa ihmisarvon kanssa.
Ei sillä ole ihmisarvon kanssa mitään tekemistä. Harmi että aina laitatte itsenne tuohon samaan ansaan. Tai ehkä se onkin teille defenssi, tapa sivuuttaa realiteetit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miesten ärsyyntymisen pituuspalvonnasta.
Sehän olisi sama kun naiset kirjoittaisivat luonteesta, toiveista, arvoista liikunnallisuudesta ja vaikka mistä.
Mutta miehiä ei kiinnostaisi vaikka nainen olisi kiva ja liikunnallinen, mutta kaikki viestit menisivät naisille joiden kuppikoko on D. Saisi olla vähän pyöreä sohvaperuna ja vaikka mitä, mutta kuppikoko D, vau.
Miesten pituutta vastaava kriteeri on ehkä liikunnallisuus (normaalipainoisuus), mutta se on terveyteen liittyvä asia jolle voi tehdä jotain.
Jos mies kokisi vain kuppikoko D:n puoleensavetäväksi ja haluttavaksi, niin tottakai hän saisi ja hänen pitäisi hakea vain sellaisia naisia! Minä en ole koskaan pitänyt pituutta puoleensavetävänä (ja meitä on tällä palstalla muitakin tällaisia naisia, mutta sitähän te miehet ette koskaan halua huomata), mutta jos joku ihan oikeasti tietää, ettei voi kokea lyhyttä miestä puoleensavetävänä, niin tottakai hänen pitää hakea pitkää miestä.
Jos sinun mielestäsi ihminen voi itse muuttaa makumieltymyksiään, niin silloinhan teidän miesten kannattaa alkaa tykätä ylipainoisista naisista. Teillä se ongelma tuntuu olevan, joten muuttakaa itseänne.
Tuo on vähän huono vertaus koska ylipaino on vaarallista terveydelle.
Harvassa on miehet jotka ihmettelevät misei naisia kiinnosta alkoholisti tai ketjupolttaja.
Relevantti vertaus on joku puhtaasti visuaalinen tekijä joka ei vaikuta terveyteen, eikä ole seurausta huonoista elämäntavoista.Ei se vertaus mitään muuksi muuta. Ihminen joko kokee toisen puoleensavetäväksi tai sitten ei. On aivan totaalisen yhdentekevää, onko kyse geneettisesti määräytyneestä ominaisuudesta, itse hankitusta, epäterveellisestä tai mistä tahansa. Joko ihminen viehättää tai ei viehätä ja vain sillä on merkitystä.
Ei tietenkään ole aivan sama! Jos asialle voi tehdä jotain, silloin se on vain päätöksestä kiinni. Epäviehättävästä saadaan viehättävä pelkällä vaivalla, useimmiten ei edes mikään suuri tai pitkäkestoinen vaiva.
Jos se on geneettinen ominaisuus kuten pituus, se vaan on, etkä sille mitään voi.
Näissä on valtava ero, niin käytännössä kuin filosofisestikin.
Eli siis lihavuuden ei pitäisi olla potentiaalisessa kumppanissa ongelma, koska halutessaan hän voi laihtua, eikö niin? Sen sijaan, jos toisella on piirre, jota hän ei edes halutessaan pysty muuttamaan, on ymmärrettävää jos häntä ei voi kokea puoleensavetäväksi?
Se ei ole ongelma, jos henkilö laihtuu etukäteen. Kuten tajusitkin, halusit vaan jankata kirjoittamalla jotain älyvapaata muka-vastalausetta.
Jotta sinun ei tarvitsisi muistaa, että olet itse valinnut lihavuutesi, ja siksi se kertoo luonteestasi yhtä paljon kuin ulkonäöstäsi.
Kyllä palstalla voi antaa spostiosoitteita. Olen jo muutaman saanut naisilta täältä mutta koskaan eivät uskaltaneet tavata kuitenkaan.
M/35
Hki
178cm/normaalivartaloinen. Liikun että pysyisin kondiksessa, mutta on vähän pakkopullaa
Tmi-yrittäjä. Luotettava, ei suurituloinen tai varakas mutta raha-asiat hallinnassa
Hauska, leppoisa, kiva seuramies. Sosiaalinen ekstrovertti
Vähän ylikiltti joskus, ei tule hyvin toimeen ellei saa nähdä ihmisiä säännöllisesti
Harrastan kirjallisuutta ja musiikkia (koskettimet/laulu, teen omia biisejä)
Luopunut pariutumishaaveista kokonaan seksuaalisten toiveiden vuoksi. Eli haluaisin alistua naiselle, ja dommaavan naisen löytäminen on ikävä kyllä lähes mahdotonta. Makuasioita on monia, mutta kokemusten perusteella tämä ei ole yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Neija kirjoitti:
Seksikäs brunetti, joka ei käytä meikkiä - oon luonnonkaunis hoikka ja urheilullinen nainen. Punaisella seksikkäällä huulipunalla pääsee pitkälle. Oon helvetin hauska mutta en kuseksi kaduille enkä huuda vieraisiin pöytiin. Miehen on tienattava omat rahansa, palvottava maata jalkojeni alla ja oltava urheilullinen. Haluun naimisiin, koska uskon rakkauteen ensi silmäyksellä mutta suhde tulee olemaan seksitön. Miehenä ainoa asia, mitä saat painaa on rauta salilla. :D
Mitä tarkkaan ottaen tarkoitat "hoikalla"? Jos BMI:si on alle 20 ja olet vähintään 175 cm pitkä, sinulla saattaisi olla mahdollisuuksia palkintovaimokseni.
t. aseksuaali M38
170cm ja 48 kg. Kelpaako?
M46, omasta mielestä ruma, todellisuudessa varmaan keskiverto. 180/73, omenataipuvainen. Korkeakoulutettu, vähän alkoa käyttävä, tupakoimaton, introvertti. Romanttinen, tyydyttänyt naisen entisessä suhteessa. Työllistynyt, sijoitusomaisuutta, velaton.
Sinkku = markkina-arvo: 0
Mulla on tummat pitkät hiukset ja 160 cm pitkä 40-vuotias nainen. Tein kahta työtä pari vuotta kouluaikana joten on ollut vaikea löytää kivaa tyyppiä, kun ei ole ollut aikaa tutustua keneenkään. Valmistuin insinööriksi ja teen oman alan töitä.
Miehessä viehättää usein se miten mies kantaa itsensä, ihastun tyyppiin joka pitää läheisistään ja itsestään huolta, pitää lapsista ja omaa saman hölmön huumorintajun kuin mä (jutellessa tietty selviää vasta) ja osaa puhua tunteistaan / tarpeistaan. Sellanen sanavalmis herrasmies, joka haluaa toisille hyvää ja tsemppaa ois ihana. Saisin helposti seuraa baareissa, mutten pidä yhden yön jutuista enkä perseenpuristelijoista, joten ketään ei koskaan kotiin asti tule mukana. Miesystävät usein päätyvät pyytämään treffeille jonka vuoksi moni ystävyys mennyt karille kun olen ollut rehellinen ja kertonut etten ole ollut kiinnostunut. Ja likkakaverit, jotka alkaa seurusteleen usein lopettavat pikkuhiljaa yhteydenpidon. Olen kaveripiirini viimeinen sinkku joten aika paljon vietän aikaa yksin kun kaverit tykkää hengailla parien kanssa.
Käyn paljon salilla, kerran kuussa leffassa, syömässä silloin tällöin. Useimmiten yksin, sillä kavereilla on omat kaveripiirinsä, jotka muodostu kun olin töissä paljon ja niihin on ollu vaikea päästä sisään. Olen haaveillu aloittaa luistelun nyt kun valmistumisen jälkeen on enemmän aikaa. Teen vapaaehtoistyötä vapaa-ajalla ja aloin testaileen osakesijoittamista pari kk sitten. Ollut jännää. :)
Tykkään omasta seurastani ja osaan nauraa itselleni. Olisi kiva löytää mies joka tykkäis kans. :)
Septimus maximus kirjoitti:
M46, omasta mielestä ruma, todellisuudessa varmaan keskiverto. 180/73, omenataipuvainen. Korkeakoulutettu, vähän alkoa käyttävä, tupakoimaton, introvertti. Romanttinen, tyydyttänyt naisen entisessä suhteessa. Työllistynyt, sijoitusomaisuutta, velaton.
Sinkku = markkina-arvo: 0
Onko sinua satutettu edellisessä suhteessa? Oletko horoskooppissa rapu? Vaikutat lutuselta <3 Toivottavasti löydät rakkauden. :)
Olen kotosalla viihtyvä, puhelias ja kaiketi katseen kestävä 30 vuotias 183cm/85kg mies. Asuntovelallinen ja vakituisessa työssä. Raha-asiat kohtuullisesti kunnossa ja harrastan myös sijoittamista. Muita harrastuksia valokuvaaminen, tietokoneet ja lukeminen. Kameran kanssa ja ilmankin viihdyn luonnossa kesäisin, eikä talvisinkaan kävely hyvällä ilmalla vastenmielinen ajatus ole. Toki elokuvia ja telkkaakin tulee katsottua. Fantasiaa ja muutakin tarinaa, kuten myös kirjoissa.
Toivon kestävää parisuhdetta naiseen, jonka kanssa voin tuntea olevani niin paras ystävä kuin rakastajakin. Ulkonäkötoiveita olisi kaunis hymy, nätit silmät ja plussaa jos pituutta olisi yli 170cm. Perhe ja tupa...perunamaalla ei niin väliksi :))
SecretMoon kirjoitti:
Olen 36v. nainen. Sopusuhtainen, hyvännäköinen ja ulospäinsuuntautunut.
Harrastan monipuolisesti liikuntaa (jooga, salitreenit, juoksu ja pyöräily) ja kokeilen mielelläni uusia lajeja.
Vapaa-ajalla liikun luonnossa, teen käsitöitä ja kirjoitan runoja ja tarinoita. Nautin hetkistä teatterin tai taiteen parissa, oli se sitten lasten, ystävien tai kumppanin seurassa.
Luonteeltani olen maanläheinen, avoin, ystävällinen ja huomaavainen. Arvostan toisissa ihmisissä samoja asioita. Pidän tärkeänä myös perhekeskeisyyttä, lähimmäisenrakkautta ja tiedostavaa asennetta, esim. ympäristöasioissa. Arvopohjan pitää kumppanillani olla samankaltainen.
Olen korkeakoulutettu ja omillani pärjäävä ja oletan sitä myös vastapuolelta.
Sydämmessäni kannan jo kahta lasta, mutta rakkautta riittää vielä jaettavaksi ihanalle ihmiselle. Lapsiluku on kuitenkin jo täynnä kahden riskiraskauden jäljiltä.
Mieheltä toivon erityisesti huomaavaisuutta, aktiivisuutta ja hyvää huumorintajua. Arvostan myös kykyä heittäytyä hetkeen ja nauttia elämän eteen tuomista mahdollisuuksista.Oletko se sinä? ;)
Klassinen, erinomaisesti kirjoitettu ilmoitus. Se vaan ei ole minä, jo siksi että yliopisto jäi kesken kun perustin yritykseni.
Huomaan näistä ettei hypergamia ole myytti. Naisella on tavallaan kaksi rimaa miehen rahan ja statuksen suhteen. Jos nainen on kaunis, vaatimukset näistä usein nousevat (ei aina, mutta silloin vaaditaan enemmän ulkonäköä). Mutta miehen tulee olla raha & status-sektorilla aina vähintään samalla tasolla kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan näistä ettei hypergamia ole myytti. Naisella on tavallaan kaksi rimaa miehen rahan ja statuksen suhteen. Jos nainen on kaunis, vaatimukset näistä usein nousevat (ei aina, mutta silloin vaaditaan enemmän ulkonäköä). Mutta miehen tulee olla raha & status-sektorilla aina vähintään samalla tasolla kuin nainen.
Juuri näin. Valitettavan totta.
Oletko se sinä?
Joka lähdet kanssani Steelfestiin kuuntelemaan Watainia ja Nargarothia?
Joka lähdet kanssani vaeltamaan Alpeille?
Joka nukahdat kainalooni sohvalla etkä anna kissani häiritä untasi?
39-vuotias, hyvin toimeen tuleva, raskasta metallia kuunteleva, 187cm / 78kg kilpauintia harrastava mies etsii omaa neiti tuittupäätään tositarkoituksella.
En tajua alapeukkuja, olisit juuri mies mun makuun! Olen 35v nainen, 163/57 vaalea ja sinisilmäinen nainen, 90keur/vuosi (en siis etsi elättäjää!). Olen huumorintajuinen ja tasapainoinen. Harrastan ulkoilua ja sopivasti liikuntaa, rakkain harratukseni on laskettelu. Tykkään katsoa huonoja sarjoja ja viihdyn paremmin kotosalla kuin juhlissa, arjessa bisnespukeutuminen ja vapaa-ajalla rennosti. 2 tasapainoista ja alakouluikäistä huumorintajuista lasta, joiden kanssa matkustellaan, harrastetaan, katsotaan leffoja, pelataan lautapelejä ja pidetään omakotitaloa pk-seudulla.
Tervetuloa arkeeni!