Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.
Miksi? Miksei edes oman ikäinen kelpaa?
Koska hänen ykköstoive on oma perhe ja hän haluaa tutustua ennen sitoutumista. 40-vuotias nainen on tällöin liian vanha.
-ohis
Heräisköhän jotkut miehet ehkä vähän liian myöhään tällaiseen perheenperustamisasiaan. Oliskohan tyhmä vai ilkeä, jos sanois, että se juna saattoi mennä jo.
Juuri tätä ilmiötä olen ihmetellyt. Yli nelikymppiset miehet ilmoittavat haluavansa tulevaisuudessa lapsia. Ilmeisesti ovat rillutelleet koko aikuisikänsä ja vasta keski-ikäistyessään ovat tajunneet, että olisi sittenkin kiva saada jälkikasvua. Ketaavat vielä katkerina paheksua sitä, kun ei käy flaksi itseään 15 vuotta nuorempien naisten keskuudessa.
Sitten on nelikymppisiä vela-miehiä joiden kanssa ne (lähemmäs) 15v nuoremmat haluaisivat suunnitella perheen perustamista.
Joskus mietin tosissani kiinnostaako naisia aina saalis jonka kaataminen on haasteellisinta.
Nro 46Ei kiinnosta. Ottaisin riemusta kiljuen itselleni yli nelikymppisen vela-miehen. Mistä ihmeestä niitä löytyy? t. n46
Meitä löytyy kaikkialta. Pyörimme kaupoissa sinkkukorien kanssa ilman ostoslistoja, vastailemme sukujuhlissa yksisanaisesti kysymyksiin emännän löytymisestä, käymme tapahtumissa nuorempien kanssa oman ikäisten ollessa jumissa perhearjessa. Joskus eksymme av-palstalle ja kirjoittelemme puolittain vitsillä leikkitinderketjuun samalla miettien voisiko kuitenkin törmätä oikeanlaiseen naisihmiseen.
ps. missä n46:n leikkitinderprofiili mahtoikaan olla?Profiililuonnostelmani löytyy sivulta 15, #220. Saattaa tosin olla, ettei vela-miehet kiinnostu minusta, koska itselläni on pari teini-ikäistä lasta. t. n46
Kiitos, n46. Luinkin profiilisi jo aikaisemmin.
Vaikutat oikein kivalta ja luotettavalta parisuhdekeskeiseltä naiselta joka haluaisi elää mukavan leppoista yhteistä arkea sopivan miehen kanssa. Tunnen parikin eronnutta 40+ miestä jotka varmasti kiinnostuisivat, jos sattuisivat bongaamaan sinun profiilisi.
Lapset eivät välttämättä olisi mikään dealbreaker, mutta totta kai jos vela-mies ei halua omia lapsia niin lapsiperhearkikaan ei välttämättä innosta. Minä olisin sinulle ehkä liiaksi Peter Pan-elämää viettävä ikisinkkuilija :D Ja lisäksi olen enemmän hoikka kuin roteva.
Varmasti löydät seuraa helposti. Nettitreffeillä haasteena taitaa olla vakavissaan olevien seulonta pelkkää seksiä etsivien joukosta? Tai niin olen ainakin kuullut.
Se sama Nro 46.Kävin lukaisemassa profiilisi ja sille antaisin sydämen. Peter Pan -mies taas ei ole minua varten, koska haluan kumppanillani olevan jalat tukevasti maan pinnalla, koska olen itsekin enemmän realisti ja käytännöllinen. Hoikkuus tai lyhyys ei minua häiritse, vaikka siitä en erikseen maininnutkaan.
Tulevan kumppanini ei tarvitsisi osallistua lapsiperhearkeen, vaan minulle riittäisi ihan hyvin aluksi tapailut kahden kesken. Kipinäkin säilyy niin pidempään ja lapset lentävät jossain vaiheessa pois pesästä. t. n46
Tuo varmasti auttaa paljon.
Peter Panilla en tarkoita sitä ettenkö olisi realisti tai käytännöllinen mitä tulee arjen pyörittämiseen (olen tarkka siitä ettei ole laskuja rästissä tms), mutta kylläkin sitä että harrastukset kiinnostavat enemmän kuin sanotaanko vaikka asunnon perusparantaminen. Uskoisin että monikin nainen toivoisi suurempaa panostusta kodin rakentamiseen.
Nro 46
Totta on, että monet naiset ovat tarkkoja kodin ja sisustamisen suhteen. Minäkin pidän siitä, mutta olen toteuttanut taloni remonttiprojektit pääsiassa ammattilaisilla. Uskon, että olisi perin harvinaista törmätä mieheen, jolla on sekä taitoa että halua alkaa toteuttamaan naisystävänsä sisustussuunnitelmia. Mielummin minäkin käytän arvokkaan vapaa-aikani harrastamiseen ja rentoutumiseen kuin talon kunnostamiseen. t. n46
Vierailija kirjoitti:
Nainen 40v, 174cm ja 100kg.
Läskistä huolimatta liikun paljon, joskin välilevyongelma ajoittain rajoittaa rankimmat lajit pois.
Iso pylly ja hyvät rinnat, 85G, eivät ihme kyllä juuri roiku.
Kaksi huonosti kasvatettua lasta, joilla varakas ja osallistuva isä.
Onneksi jo sen verran vanhoja, etteivät juuri jaloissa pyöri.
Luen scifiä ja katson huonoja reality-sarjoja.
Tykkään arvostella muiden huonoja valintoja ja tuntea pareemmuutta.Haluaisin hauskan ja omillaan pärjäävän miehen, joka ei ota itseään liian vakavasti.
Mielellään ei pieniä lapsia, enkä halua äitipuoleksi.
Saako sinun valintojasi arvostella?
Vierailija kirjoitti:
Olen 23-vuotias nainen ja lempiruokani on lihapullat. En ole seurustellut koskaan aikaisemmin.
Johtuuko seurustelemattomuutesi niistä lihapullista?
Ihn offtopiccina: Kerran törmäsin johonkin outoon pikadeitti.com-palveluun tms. Laitoin sinne oman profiilin, ihan kunnollisen. Jostain syystä aivan liian hyvännäköiset naiset kiinnostuivat minusta vuorokaudenajasta riippumatta. Ensimmäinen tykkäys tuli jo 15 s kuluttua ilmoituksen jättämisestä. VIestit olivat jotenkin konemaisia ja pinnallisia ja vastaaminen olisi vaatinut gold membershippiä ja täten luottokortin vinguttamista. Päätin sitten testata että mistä on kyse ja muutin profiilini:
"42-vuotias rempseä ja rehellinen viinamies etsii akkaseuraa, joka hakis viinaa samalla kun tulee töistä kotiin. Saa otta myös sui hin jos oot hyvännäköien. JA JOS SITä viinaa ei kuulu niin nyrkki alkaa laulaa!"
Edelleen sateli tykkäyksiä ja ihastuksia profiililleni entistä tahtia. Just näin :D
Vierailija kirjoitti:
Olen 24-vuotias nainen. Luonteeltani melko ujo ja introvertti. Kuitenkin myös utelias ihmisten suhteen ja tykkään keskustella. Toisaalta minulla myös vaikeuksia pärjätä varsinkin isossa porukassa ja tietynlaista sosiaalisten tilanteiden pelkoa on. Sen takia voi mennä aikaa ennen kuin pystyn antamaan itsestäni kaiken. Olen kuitenkin empaattinen, lämminhenkinen ja vähän hassukin ihminen. Minulla avoin maailman katsomus ja olen muutenkin kiinnostunut kaikista uusista asioista. Luotettava, rehellinen ja tunteellinen ihminen. Enemmän maaseudulla viihtyvä. Luonto ja eläimet tärkeitä sekä musiikki myös.Kaikenlainen matkustelu unelmana. Luen paljon kirjoja, katson kaikenlaisia sarjoja ja elokuvia sekä seuraan lähes kaikkea urheilua. Liikun myös itse melko paljon. En käytä alkoholia enkä tupakoi. Koulutus lukio ja tällä hetkellä opiskelen. Pituutta 175 cm ja painoa 63 kg.Vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät. Minua ehkä eniten muistuttaa näyttelijä Holland Roden.
Olen avoin kaikenlaisille ihmisille ja tärkeintä on se, että ihminen kohtelee muita hyvin ja on empaattinen. Erikoisuus ei haittaa ja se voi olla vaan plussaa, mutta etsin kuitenkin tavallista ihmistä enkä mitään timanttia, koska tavallinen olen itsekin. Ulkonäkö vaatimuksia minulla ei ole vaan kiinnostun monista erilaisista ihmisistä. Tietynlainen liikunnallisuus silti plussaa. Tässä rehellinen ehkä liian pitkä kuvaus.
Mä haluun sut!
Vierailija kirjoitti:
28v nainen. Lääketieteen opiskelija, aikaisempi tutkinto hoitoalalta. Urheilullinen kroppa, käyn salilla ja joogassa useita kertoja viikossa. Kiinnostunut retkeilystä. Kaksi lasta...
Just hyvä 40+ miehelle.
Ilman lapsia kenelle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.
Koska hänen ykköstoive on oma perhe ja hän haluaa tutustua ennen sitoutumista. 40-vuotias nainen on tällöin liian vanha.
-ohis
Heräisköhän jotkut miehet ehkä vähän liian myöhään tällaiseen perheenperustamisasiaan. Oliskohan tyhmä vai ilkeä, jos sanois, että se juna saattoi mennä jo.
Juuri tätä ilmiötä olen ihmetellyt. Yli nelikymppiset miehet ilmoittavat haluavansa tulevaisuudessa lapsia. Ilmeisesti ovat rillutelleet koko aikuisikänsä ja vasta keski-ikäistyessään ovat tajunneet, että olisi sittenkin kiva saada jälkikasvua. Ketaavat vielä katkerina paheksua sitä, kun ei käy flaksi itseään 15 vuotta nuorempien naisten keskuudessa.
Aivan kuten 35 vuotiaat naiset, jotkut sanoisivat myös 30 vuotiaat, jotka etsivät "sitä oikeaa" jonka kanssa perustaa perhe, eli saada lapsia.
Eihän se mahdotonta ole, miehelle tai naiselle, mutta olisi kannattanut toimia aikaisemmin.
Deittailija kirjoitti:
Ihn offtopiccina: Kerran törmäsin johonkin outoon pikadeitti.com-palveluun tms. Laitoin sinne oman profiilin, ihan kunnollisen. Jostain syystä aivan liian hyvännäköiset naiset kiinnostuivat minusta vuorokaudenajasta riippumatta. Ensimmäinen tykkäys tuli jo 15 s kuluttua ilmoituksen jättämisestä. VIestit olivat jotenkin konemaisia ja pinnallisia ja vastaaminen olisi vaatinut gold membershippiä ja täten luottokortin vinguttamista. Päätin sitten testata että mistä on kyse ja muutin profiilini:
"42-vuotias rempseä ja rehellinen viinamies etsii akkaseuraa, joka hakis viinaa samalla kun tulee töistä kotiin. Saa otta myös sui hin jos oot hyvännäköien. JA JOS SITä viinaa ei kuulu niin nyrkki alkaa laulaa!"
Edelleen sateli tykkäyksiä ja ihastuksia profiililleni entistä tahtia. Just näin :D
Apua :D Vakavasti sanottuna, ei saisi nauraa, koska jotku hölmöt tähän kuitenkin lankeavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Sitten on nelikymppisiä vela-miehiä joiden kanssa ne (lähemmäs) 15v nuoremmat haluaisivat suunnitella perheen perustamista.
Joskus mietin tosissani kiinnostaako naisia aina saalis jonka kaataminen on haasteellisinta.
Nro 46Ei kiinnosta. Ottaisin riemusta kiljuen itselleni yli nelikymppisen vela-miehen. Mistä ihmeestä niitä löytyy? t. n46
Meitä löytyy kaikkialta. Pyörimme kaupoissa sinkkukorien kanssa ilman ostoslistoja, vastailemme sukujuhlissa yksisanaisesti kysymyksiin emännän löytymisestä, käymme tapahtumissa nuorempien kanssa oman ikäisten ollessa jumissa perhearjessa. Joskus eksymme av-palstalle ja kirjoittelemme puolittain vitsillä leikkitinderketjuun samalla miettien voisiko kuitenkin törmätä oikeanlaiseen naisihmiseen.
ps. missä n46:n leikkitinderprofiili mahtoikaan olla?Profiililuonnostelmani löytyy sivulta 15, #220. Saattaa tosin olla, ettei vela-miehet kiinnostu minusta, koska itselläni on pari teini-ikäistä lasta. t. n46
Kiitos, n46. Luinkin profiilisi jo aikaisemmin.
Vaikutat oikein kivalta ja luotettavalta parisuhdekeskeiseltä naiselta joka haluaisi elää mukavan leppoista yhteistä arkea sopivan miehen kanssa. Tunnen parikin eronnutta 40+ miestä jotka varmasti kiinnostuisivat, jos sattuisivat bongaamaan sinun profiilisi.
Lapset eivät välttämättä olisi mikään dealbreaker, mutta totta kai jos vela-mies ei halua omia lapsia niin lapsiperhearkikaan ei välttämättä innosta. Minä olisin sinulle ehkä liiaksi Peter Pan-elämää viettävä ikisinkkuilija :D Ja lisäksi olen enemmän hoikka kuin roteva.
Varmasti löydät seuraa helposti. Nettitreffeillä haasteena taitaa olla vakavissaan olevien seulonta pelkkää seksiä etsivien joukosta? Tai niin olen ainakin kuullut.
Se sama Nro 46.Kävin lukaisemassa profiilisi ja sille antaisin sydämen. Peter Pan -mies taas ei ole minua varten, koska haluan kumppanillani olevan jalat tukevasti maan pinnalla, koska olen itsekin enemmän realisti ja käytännöllinen. Hoikkuus tai lyhyys ei minua häiritse, vaikka siitä en erikseen maininnutkaan.
Tulevan kumppanini ei tarvitsisi osallistua lapsiperhearkeen, vaan minulle riittäisi ihan hyvin aluksi tapailut kahden kesken. Kipinäkin säilyy niin pidempään ja lapset lentävät jossain vaiheessa pois pesästä. t. n46
Tuo varmasti auttaa paljon.
Peter Panilla en tarkoita sitä ettenkö olisi realisti tai käytännöllinen mitä tulee arjen pyörittämiseen (olen tarkka siitä ettei ole laskuja rästissä tms), mutta kylläkin sitä että harrastukset kiinnostavat enemmän kuin sanotaanko vaikka asunnon perusparantaminen. Uskoisin että monikin nainen toivoisi suurempaa panostusta kodin rakentamiseen.
Nro 46Totta on, että monet naiset ovat tarkkoja kodin ja sisustamisen suhteen. Minäkin pidän siitä, mutta olen toteuttanut taloni remonttiprojektit pääsiassa ammattilaisilla. Uskon, että olisi perin harvinaista törmätä mieheen, jolla on sekä taitoa että halua alkaa toteuttamaan naisystävänsä sisustussuunnitelmia. Mielummin minäkin käytän arvokkaan vapaa-aikani harrastamiseen ja rentoutumiseen kuin talon kunnostamiseen. t. n46
Olen huomannut :D
Eikä siinä mitään vikaa ole. Olen itse onneksi varsin joustava mitä tulee kotiin ja sisustamiseen. Tyytymättömyyttä voisi aiheuttaa jos remontin takia vedettäisiin talous kovin tiukoille, tai jouduttaisiin tekemään ylitöitä että saadaan kustannuttua sellaisia muutoksia jotka eivät ole välttämättömiä. Ja onneksi voi asustella erillään, jos tuntuu siltä että on liian erilaiset käsitykset asumisesta.
En ole varma onko tuo harvinaista. Tunnen miehiä jotka tykkäävät remppaamisesta ja voivat hyvinkin antaa naisystävän päättää tyyliseikoista. Luulenpa että olet aika hyvissä asemissa, ei kun rohkeasti miesjahtiin vain :)
Nro 46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 24-vuotias nainen. Luonteeltani melko ujo ja introvertti. Kuitenkin myös utelias ihmisten suhteen ja tykkään keskustella. Toisaalta minulla myös vaikeuksia pärjätä varsinkin isossa porukassa ja tietynlaista sosiaalisten tilanteiden pelkoa on. Sen takia voi mennä aikaa ennen kuin pystyn antamaan itsestäni kaiken. Olen kuitenkin empaattinen, lämminhenkinen ja vähän hassukin ihminen. Minulla avoin maailman katsomus ja olen muutenkin kiinnostunut kaikista uusista asioista. Luotettava, rehellinen ja tunteellinen ihminen. Enemmän maaseudulla viihtyvä. Luonto ja eläimet tärkeitä sekä musiikki myös.Kaikenlainen matkustelu unelmana. Luen paljon kirjoja, katson kaikenlaisia sarjoja ja elokuvia sekä seuraan lähes kaikkea urheilua. Liikun myös itse melko paljon. En käytä alkoholia enkä tupakoi. Koulutus lukio ja tällä hetkellä opiskelen. Pituutta 175 cm ja painoa 63 kg.Vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät. Minua ehkä eniten muistuttaa näyttelijä Holland Roden.
Olen avoin kaikenlaisille ihmisille ja tärkeintä on se, että ihminen kohtelee muita hyvin ja on empaattinen. Erikoisuus ei haittaa ja se voi olla vaan plussaa, mutta etsin kuitenkin tavallista ihmistä enkä mitään timanttia, koska tavallinen olen itsekin. Ulkonäkö vaatimuksia minulla ei ole vaan kiinnostun monista erilaisista ihmisistä. Tietynlainen liikunnallisuus silti plussaa. Tässä rehellinen ehkä liian pitkä kuvaus.
Mä haluun sut!
Kukas minua kaipailee? Kiva, että kelpaisin <3
Olen 40-vuotias nainen ja koen olevani kaunis ja älykäs. Käyn salilla ja pidän huolta itsestäni. Teen pari kertaa kuussa itsetehtyjä jälkiruokia ja rakastan hyvää punaviiniä. Minua luullaan 30-vuotiaaksi ja tämä tuo mukanaan koomisia tilanteita työnhaussa ja vapaa-ajalla, olen oppinut nauramaan tilanteille.
Tykkään pallotella toisen kanssa vitsejä ja nauran paljon. Myönnän tarvitsevani mieheltä parisuhteessa luottamusta, huomaavaisuutta, läheisyyttä, kokkaustaitoja, itsestään huolenpitoa ja rehellisyyttä itsensä kanssa, sillä pyrin tarjoamaan tätä myös miehelle. Olen tarvittaessa itsenäinen ja vahva, oikean tyypin tavattuani olen valmis tinkimään vahvuudestani, sillä haluan toisen tuntevan itsensä tarvituksi kuten myös minäkin. Orville, lentokonetapaturmatutkinta, Gotham, Star Trek Discovery ja Marvel leffat ovat usein katselulistoilla, joten olisi ihanaa jos etsinnässä oleva ihana mies tykkäisi näistä myös.
N/42v
Toimistotyössä. Eronnut, jo täysi-ikäinen poika (opiskelee, asuu tyttöystävän kanssa). Asun keskisuuressa kaupungissa pienehkössä omistusasunnossa.
Normaalipainoinen mutta hieman ylimääräistä on, ja se on iän myötä alkanut kerääntyä vähemmän edullisiin paikkoihin :/ Talvella iskee helposti laiskuus, kun pimeys väsyttää.
Viihdyn kotona, tykkään laittaa ruokaa ja lukea kirjoja. Tykkäisin retkeilystä mutta en uskalla lähteä yksin.
Olen yrittänyt etsiä seuraa livenä mutta heikoin tuloksin. Mun ikäisillä miehillä jotka ei ole alkoholisoituneita ja/tai katkeria tuntuu riittävän seuraa. Niitä ei sitten pienessä kaupungissa montaa olekaan, ja Tinder tuntuu pinnalliselta paikalta jossa haetaan "kevytsuhteita".
44v vapaaehtoislapseton vihreäsilmäinen pitkähiuksinen blondi, mitat 97-62-95, 80E, pituus 173cm, paino 68 kiloa. Kaksi korkeakoulututkintoa joista toinen ulkomailta. Kansainvälinen työ. Puhun viittä kieltä. Rakastan kokkaamista, komedialeffoja, supersankareita, muotia, kauneutta, monenlaista musiikkia klassisesta heavyyn ja kasarisyntikkapopista teknoon, sekä taidetta. Lellin miehet pilalle. Tie miehen sydämeen on täydellinen blowjob ja täydellinen härän sisäfileepihvi ;) Sen vuoksi minua on kosittu ainakin 5 kertaa...
Vierailija kirjoitti:
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä: 41 vee, hoikka nainen. 3 lapsen äiti ja yhden mummi. Rakastan eläimiä, kotoa löytyy kissoja ja kaneja. Teen vapaaehtoistyötä myös löytöeläinten parissa. Oon avoin, ulospäinsuuntautunut, rento ja mukava ihminen. Liikun paljon, harrastan kaikenlaista tuunailua sekä näpertelyä, haaveilen talvista etelässä sekä muutenkin matkustelusta.
Sinä: rento, huumorintajuinen, positiivisesti elämään suhtautuva liikunnallinen suht omanikäiseni mies joka toivoisit elämääsi vakaata parisuhdetta, yhdessä tekemistä ja harrastamista, ottaisitko yhteyttä?Kommenttina, "liikunnallinen" kuten myös "sporttinen" on aika kulunut jo ja todellakin melkein jokaisessa profiilissa, pistää miehenä miettimään et pitääkö olla pitkänmatkan juoksia vai jokapäivä salilla käviä, ja että eikö perus työssäkäyvä normaali mitoissa oleva kroppa enää kelpaakaan.
Edit. Muuttelisin mielummin niinpäin että olis mukava harrastaa yhdessä liikkumista, kuin vaatimuksena.
Minä käsitän liikunnallisen ihmisen olevan sellainen, jolla on liikunnallisia harrastuksia useampana päivänä viikossa kuin kerran tai hän esim. pyöräilee työmatkat. Ja sporttisuus näkyy myös kropassa normaalipainona. Himourheilu tai kilpaurheilu ovat eri asioita. t. eri
En pidä itseäni liikunnallisena vaikka melkein päivittäin käyn lekin kävellen aamuin/illoin, eli mikä on määritys että on liikunnallinen vai ei? Sen takia saan näppylöitä kun vaaditaan että pitää olla liikunnallinen, on paljon helpompi ilmottaa että halua toisen kans liikkua.
Vaikka et itseäsi nyt kovin liikunnallisena pidä, niin kyllähän sinä sitä olet. Et ehkä ole urheilullinen, mutta kyllä kaksi kertaa kävelylenkin päivässä tekevä on liikunnallinen. Jo yhdelläkin pääset tuohon kategoriaan. Ei liikunnalliset ihmiset eivät liiku kuin pakon sanelemina. Eli itse sanoisin, että jos tietoisesti ja omasta halusta liikut suht usein, niin olet liikunnallinen ihminen.
Kävelylenkki tekee liikunnalliseksi? Voi kiesus teidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun sut!
Kukas minua kaipailee? Kiva, että kelpaisin <3
Tällainen 35v, 185/85, tumma, kivannäköinen ja urheilullinen mies. Rento, huumorintajuinen, fiksu ja monipuolinen. Miehekäs mutta sopivasti poikamainen. Ystävällinen ja toisia kunnioittava. Pysyy kädessä niin moottorisaha kuin tiskiharja. Moppaa ja kokkaa, huolehtii perheestään ja lähimmäisistään. Juoksee, pelaa, ui, rehkii salilla ja kerää marjat metsästä. Sillä aikaa kun muut miettii tämä mies tekee. Puhuu ja pussaa, tuo kukkia ja rakastaa. Sängyssä villi tiikeri, joka kesyttää ihmisen jota rakastaa. Vieraissa ei juokse , ei polta ja juo erittäin harvoin. Ei arvostele vaan ymmärtää ihmisten erilaisuuden. Se on rikkaus. Ammatikseen pelastaa ihmisiä. Haluaa rakastaa ja olla rakastettu. Näillä mennään kohti uuttavuotta ja katsotaan mitä elämällä on tarjottavana.
Aika paljon viestejä noissa nainen ilmaitsee hakevansa "vertaistaan seuraa", tai sitten "kaltaistaan seuraa" ja oma kuvaus liittyy ulkonäköön, ammattiin, koulutukseen.
Miehen näkökulmasta useimmissa tapauksissa käsitykset ulkonäöstä ei täsmää. Naisille ikä ei ole miinus, miehille se todellakin on. Kun parikymppiset naiset kertoo olevansa hyvännäköisiä, he myös ovat sitä. Nelikymppisistä "kaunottarista" suurin osa näyttää vähän tätiytyneiltä.
Jos nelikymppinen sanoo olevansa kaunis, oletus on Hollywood-taso.
Saa alapeukuttaa vapaasti. Mutta muistakaa että itse naiset hakevat pinnallisesti "oman tasoistaan" (ulkonäkö, raha, status) seuraa kuin pörssissä oltaisiin. What you give is what you get.
Mies43v/ruma mutta onneksi rikas
Hei,
olen 37-vuotias äiti, vaimo ja opettaja. Vapaa-aikani käytän taiteeseeni. Tinderiin liittyminen on osa erästä projektiani. Harrastuksiini kuuluu seksi mieheni kanssa. Vastaan kysymyksiisi.
Maajussille morsian kirjoitti:
Olen 39-v mies joka haaveilee uuden pienen noin 80-100m2 hirsitalon rakentamisesta tontille jossa ympärillä olisi vain metsää mutta kaupunkiin 10 minuutin ajomatka. Taloon tulisi mahdollisimman vähän tavaraa, ehkä noin neljännes siitä mitä meillä länsimaalaisilla on keskimäärin. Kahden lapsen takia elän nyt normien mukaan ja ei siinä mitään kivaa tämäkin mutta ei vaan ole se minun juttu.
Lenkkeilen joka päivä 30-60 minuuttia, harvemmin juoksen. Yleensä vain kävelen rauhassa jolloin ajatukset kirkastuu. Penkkiurheilu ei kiinnosta pätkääkään, sen sijaan maksaisin mielelläni urheilutapahtumien lipun verran siitä ilosta että pääsisin itse pelaamaan tai kokeilemaan eri lajeja. Nykypäivän mittapuulla olen hoikka 180/74 mutta tämä paino sopii itselleni parhtaiten.
Kaukomatkailusta en juuri innostu. Suorastaan kamala ajatus johonkin hotelliin passattavaksi ja löhöilemään allasosastolle. Olen tyytyväinen jos enään ei tarvitsisi lentää vaan reissut voisi hoitaa autolla tai moottoripyörällä. Lomallakin haluan liikkua enkä jämähtää mökkiin. Parasta on ottaa mökki lapista.
Haluan olla taloudellisesti riippumaton ja siksi en omista kallista autoa. Olen tehnyt 5-vuotta kahta normipalkkaist työtä ja olen kohta siinä tilanteessa että voin siirtyä harjoittamaan pelkää maanviljelyä.
Olen myös kieltänyt itseäni menemästä kirjakauppoihin koska sieltä tarttuu aina jotain mukaan. Olenkin siirtynyt kirjaston suurkuluttajaksi. Olisin jo neljäkymppisenä valmis viettämään talvet reinot jalassa takkatulen loimussa kirjoja lukien. Sitten voisi keskittyä edemmän rakkauteen ja hyvään itsetehtyyn ruokaan.
Tämä mulle. Tosin taidan olla jo liian vanha.
Auttaako, jos tunnen itseni nelikymppiseksi?
Saako testata markkina-arvoa täällä vaikka olisikin varattu? Siis ihan mielenkiinnosta että jos vielä olisi jonkin näköistä vientiä? :D
EI. Vaan rajaan seksinhimoiset miehet pois.
Seksi kuuluu nimenomaan AVIOLIITTOON. Vaihtoehtoisesti myös aivan sitoutuneeseen parisuhteeseen.