Pidätkö ihmisistä?
Kommentit (33)
Suurimman osan voisi korvata tekoälyllä.
En halua tutustua ihmisiin, koska on niin huonot kokemukset elämän alkutaipaleelta. Tuhoavia kokemuksia, niin en halua kuin muutaman ystävän/läheisen. Muille olen kohtelias ja ystävällinen, mutta lähempää tuttavuutta en jaksa. Kaiken kaikkiaan ihmiset ovat yleensä ihan OK tai neutraaleja pinnallisella tasolla. Ihan hienojakin ihmisiä joukossa, mutta harvemmin.
Kyllä. Tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa. Ja jos en jonkun kanssa tule hyvin toimeen, vika on tietenkin siinä toisessa, enkä anna sen häiritä. Mulla on hyvä, terve itsetunto. Vittuile mulle niin hymyilen sut kumoon karismallani.
Hankala kysymys. Ennen pidin kokemusteni perusteella ihmisiä aikalailla täysjärkisinä. Nyt olen työni puolesta kiertänyt ihmisten asuntoja ja nähnyt, miten osa näistä täysjärkisiltäkin näyttävistä asuu tai käyttäytyy. Uskoni ihmisten täyspäisyyteen on romahtanut totaalisesti.
Sopivina annoksina, en oikein enää jaksa kenenkään jatkuvaa seuraa.
En. Varastavat vain aikaani. Ainoa syy miksi haluaisin voittaa lotossa isosti on se, ettei tarvitsisi enää antaa aikaansa kenenkään käyttöön vaan saisi olla ihan itseksiään.
Pyrin olemaan kohtelias jos olen tekemisissä. Yleisesti ottaen seurailen mielummin sivusta kun draamailevat, juonivat ja tappavat toisiaan. Tykkään myös profiloida heidän käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Hankala kysymys. Ennen pidin kokemusteni perusteella ihmisiä aikalailla täysjärkisinä. Nyt olen työni puolesta kiertänyt ihmisten asuntoja ja nähnyt, miten osa näistä täysjärkisiltäkin näyttävistä asuu tai käyttäytyy. Uskoni ihmisten täyspäisyyteen on romahtanut totaalisesti.
Kun pääsee kurkistamaan kulisseihin, alkaa ymmärtää ihmisyyttä ihan eri näkökulmasta. Se näkökulma ei ole kuitenkaan mikään kaunis.
Olisi tylsä ja ankea planeetta ilman.
Ihmiset ovat ihan hulluja suurin osa, kuten Putin. Maailma on myös aika sekaisin ja hullu paikka. En pidä.
Olen introvertti, viihdyn yksin. En vihaa ihmisiä, mutta en halua olla vieraiden kanssa tekemisessä. Iäkkäät ihmiset ovat ainoita, joiden kanssa on helppo puhua.
Ihmisen itsekkyydelle, pahuudelle ja typeryydelle ei ole rajaa. Joutava evoluution virhe.
Totta kai, kunhan pysyvät riittävän kaukana.
En. Haluan ta p p aa jokaisen.
N.23