Miesystävä juo joka viikonloppu
Eikä edes suostu harkitseen holitonta viikonloppua. Aikuinen mies, 55v ja elämä ahdistaa.
Ollaan niin eri planeetalta, mä juon pari kertaa vuodessa. En jaksa enää mitään sen krapula aamuja ja myöhään nukkumisia. Elämä menee hukkaan...
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi juoppojen puolustelija ei muka ymmärrä miten juominen haittaisi muita
- rahan meno
- kännissä/ krapulassa monet haastavat riitaa
- mitkään suunnitelmat esim lauantaina kylään eivät välttämättä pidä kun toinen onkin humalassa/krapulassa kun pitäisi lähteä
- humalaisen/krapulaisten haju
- pelko mitä vahinkoja humalainen aiheuttaa esim sammuu viemärin päälle ja vesivahinko, tulipalo holtittomasta kokkaamisesta, rattijuopumus, loukkaa pahasti, joutuu tappeluun jne
- toista kiinnostaa vain juominen eli koeta siinä lähteä toisen kanssa konserttiin, kävelylenkille jne
- nukkuu aamusta krapulaa kun olisi kiva viettää yhteistä aikaaMinun mieheni juo 3-6 päivänä viikossa. Annoskoko varmaan menee siellä lähellä suurkulutuksen rajaa, Se ei minua haittaan, koska
- omatpa on rahansa, minulle riittää, että maksaa oman osuutensa sovituista menoista
- ei haasta koskaan riitaa
- ei ole lauantaina krapulassa, eikä mikään suunniteltu meno koskaan peruunnut
- ei haise seuraavana päivänä
- ei ole koskaan sammunut suihkuun, tai ollut holtiton tms.
- ja minäkin nukun aamusta, en krapulaa, mutta yhdessä tykkäämme nukkua. Yhtä laiskoja olemme joka päivä, oli alkoholia tai ei.Miksi alapeukutettu? Luulisi lupausten pitämisen olevan hyvä asia.
Eksäni ei ainakaan luvannut koskaan mitään, tyhjä oli helppo lunastaa. Ei tehty mitään, ei käyty missään mitä normaalit ihmiset tekevät. Kerran sain maaniteltua mukaan iltakävelylle niin eiköhän sinnekin pitänyt ottaa mukaan röökit ja kaljatölkki. Enkä kuitenkaan alun perin alkanut seurustella minkään pubipenan kanssa.
Miksi alapeukutettu? Luulisi lupausten pitämisen olevan hyvä asia.