Miesystävä juo joka viikonloppu
Eikä edes suostu harkitseen holitonta viikonloppua. Aikuinen mies, 55v ja elämä ahdistaa.
Ollaan niin eri planeetalta, mä juon pari kertaa vuodessa. En jaksa enää mitään sen krapula aamuja ja myöhään nukkumisia. Elämä menee hukkaan...
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Sun elämä valuu viemäriin ja menee hukkaan, jos mies juo kahtena päivänä seitsemästä? Oletko jotenkin läheisriippuvainen? Mitä miehen pitäisi tehdä sen sijaan, harrastaa kanssasi jotain?
Sillä on alkoholiongelma, et sinäkään hyväksyisi tuollaista käytöstä.
Haluaisin tietää, mitä ap:lla olisi tarjottavaa sen viinan sijasta. Ja kuten aiemmin sanoin, oma mieheni juo olutta joka päivä ja vetää viikonloppuisin pari känniä. Hyvin on pärjätty, vaikka itse en juo.
Ap:llä on tarjota itselleen parempi tulevaisuus, vaikkapa sitten yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Sun elämä valuu viemäriin ja menee hukkaan, jos mies juo kahtena päivänä seitsemästä? Oletko jotenkin läheisriippuvainen? Mitä miehen pitäisi tehdä sen sijaan, harrastaa kanssasi jotain?
Haluaisin tietää, mitä ap:lla olisi tarjottavaa sen viinan sijasta. Ja kuten aiemmin sanoin, oma mieheni juo olutta joka päivä ja vetää viikonloppuisin pari känniä. Hyvin on pärjätty, vaikka itse en juo.
Useimmilla on parempi itsetunto ja vahvempi elämänhalu kuin sinulla. Minäkin heivasin kihlattuni, kun alko alkoi mennä jatkuvaan tissutteluun. Mikään yhteinen juttu ei häntä huvittanut paitsi se, että oltaisiin menty baariin.
Kuulostaa tutulta. Ap. Hyvä sisko, kun lähdit!
Tämä yksi juoppojen puolustelija ei muka ymmärrä miten juominen haittaisi muita
- rahan meno
- kännissä/ krapulassa monet haastavat riitaa
- mitkään suunnitelmat esim lauantaina kylään eivät välttämättä pidä kun toinen onkin humalassa/krapulassa kun pitäisi lähteä
- humalaisen/krapulaisten haju
- pelko mitä vahinkoja humalainen aiheuttaa esim sammuu viemärin päälle ja vesivahinko, tulipalo holtittomasta kokkaamisesta, rattijuopumus, loukkaa pahasti, joutuu tappeluun jne
- toista kiinnostaa vain juominen eli koeta siinä lähteä toisen kanssa konserttiin, kävelylenkille jne
- nukkuu aamusta krapulaa kun olisi kiva viettää yhteistä aikaa
Kiitos tästä ketjusta. Yksi juoppo eksä on viime aikoina ollut mielessä, mutta just totahan se touhu sen miehen kanssa oli. Etiäppäin, sanoi mummo lumessa - - ->
Vierailija kirjoitti:
- rahan meno
- mitkään suunnitelmat esim lauantaina kylään eivät välttämättä pidä kun toinen onkin humalassa/krapulassa kun pitäisi lähteä
- pelko mitä vahinkoja humalainen aiheuttaa esim sammuu viemärin päälle ja vesivahinko, tulipalo holtittomasta kokkaamisesta, rattijuopumus, loukkaa pahasti, joutuu tappeluun jne
- toista kiinnostaa vain juominen eli koeta siinä lähteä toisen kanssa konserttiin, kävelylenkille jne
Näitä tuntemuksia juurikin...ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tuhlata elämäänsä tuollaiseen.
Miksi he sitten tuhlaavat?
Minäpä veikkaan: " ... se on muuten aivan ihana", vaikka olisi humalassa väkivaltainen ja ilkeä. On se niin mukava, ja mitä ne ihmiset sanoisivat jos erottaisi. Käy töissä ja tienaa paremmin ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini olisi voinut kirjoittaa tuon aikanaan. Äiti pärjäsi hyvin ... toivottavasi sinulla ei ole lapsia. Ei nimittäin ollut mitenkään kiva kuunnella viikonloput humalaisen örvellystä, vaikka äiti ei juonut ja "pärjäsi hyvin". Levätköön he molemmat nyt rauhassa, en ole häirinnyt kantamalla kukkia ja kynttilöitä.
Ap:lla olisi viinan sijasta tarjolla yhteistä aikaa. Se vaan ei kiinnosta hänen miestään.
Eipä ole ollut tissuttelijaa ikävä. Onneksi tajusin enkä perustanut perhettä kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olette lapseton pari. Tuommoinen perhe ei yhdessä pulkkamäkeen tai uimaan lasten kanssa pysty lähtemään. Kotona haistellaan vanhan ja uuden viinan hajua sekin aika viikonloppuisi
Vierailija kirjoitti:
- rahan meno
Minun mieheni juo 3-6 päivänä viikossa. Annoskoko varmaan menee siellä lähellä suurkulutuksen rajaa, Se ei minua haittaan, koska
- omatpa on rahansa, minulle riittää, että maksaa oman osuutensa sovituista menoista
- ei haasta koskaan riitaa
- ei ole lauantaina krapulassa, eikä mikään suunniteltu meno koskaan peruunnut
- ei haise seuraavana päivänä
- ei ole koskaan sammunut suihkuun, tai ollut holtiton tms.
- ja minäkin nukun aamusta, en krapulaa, mutta yhdessä tykkäämme nukkua. Yhtä laiskoja olemme joka päivä, oli alkoholia tai ei.
Alkoholismi pahenee tuossa iässä. Lähde pois vaan, et pysty pelastamaan häntä. Olet ansainnut parempaa.
Kääk! Mies elää elämäänsä haluamallaan tavalla, eikä sinun haluamallasi tavalla.
Nyt kyllä jätät sen sian! Ansaitset parempaa!
Meille tuli eksän kanssa ero juuri samasta syystä. Oltiin silloin opiskelijoita ja bileitä olisi ollut joka päivälle. Silloin tällöin kun sain suostuteltua pitämään holittoman viikonlopun, käytti hän koko ajan selittelemälle itselleen että on ihan ok jättää yhdet bileet väliin. Oli mielestäni niin säälittävää touhua että ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli eksän kanssa ero juuri samasta syystä. Oltiin silloin opiskelijoita ja bileitä olisi ollut joka päivälle. Silloin tällöin kun sain suostuteltua pitämään holittoman viikonlopun, käytti hän koko ajan selittelemälle itselleen että on ihan ok jättää yhdet bileet väliin. Oli mielestäni niin säälittävää touhua että ero tuli.
Joo parempi tässä vaiheessa pistää tää juttu päätökseen. Tänään on semmone olo, että ei huvita ees vastata sen puheluihin. Mä vietän nyt mää illan. Ap
Jos juo pullon viiniä lauantaisin, entä sitten?
Jos makaa sunnuntaisin krapulassa vessan lattialka, jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Jos juo pullon viiniä lauantaisin, entä sitten?
Jos makaa sunnuntaisin krapulassa vessan lattialka, jätä se.
Sielläpähän juokoon nyt rauhassa :) mä herään aamulla aikasin ja lähden lenkille. Ap
Älä jää suhteeseen, ellet halua että toisen ihmisen alkoholismista tulee elämäsi keskeinen sisältö. Vanha juoppo on kamala poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Älä jää suhteeseen, ellet halua että toisen ihmisen alkoholismista tulee elämäsi keskeinen sisältö. Vanha juoppo on kamala poikaystävä.
Ei ole tarkoitus jäädä. Ensi vuosi menen minä itse- ajatuksella ja oma hyvinvointi ensisijalla, niin henkinen kuin fyysinen. Kauheesti vie energiaa tämä suhde, en saa tästä enää mitään positiivista elämääni.Ap
Useimmilla on parempi itsetunto ja vahvempi elämänhalu kuin sinulla. Minäkin heivasin kihlattuni, kun alko alkoi mennä jatkuvaan tissutteluun. Mikään yhteinen juttu ei häntä huvittanut paitsi se, että oltaisiin menty baariin.