Oletko lukenut keskustelualueen säännöt
IP-osoitteesi voidaan luovuttaa poliisille, tai siitä pääsy sivustolle voidaan estää.
Kommentit (9)
Selvästikään moni ei lue/ymmärrä lukemaansa. Niin usein ihan päivänselvistä jutuista kysellään "Miksi poistettiin".
Olen. Metakeskusteluissa vetoan siihen.
En, koska osaan olla asiallinen. Ja en tarvii mitää köyttöoppaita täällä olemiseen, tiedoksi vaan.
Olwn lukenut, mutta mitä väliä niillä on kun mooderaattorit eivät noudata edes omia sääntöjään!
Tottakai olen. Ne pitäisi hyväksyttää ennen palstalle pääsyä, aika monta juttua jäisi kirjoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Olwn lukenut, mutta mitä väliä niillä on kun mooderaattorit eivät noudata edes omia sääntöjään!
Siellä kielletään mm. provosointi, joten turhaan ihmettelet.
Olen, ja ne liittyvät erittäin vähän jos ollenkaan plstan moderointilinjaan
Eli kaikki poistetut viestit luovutetaan poliisille? On kai eri asia, jos viesti poistetaan sen vuoksi, jos se haastaa vihervasemmistolaisen feminismin tai sitten se poistetaan sen vuoksi, että se on törkeä.
Kun tulee laki, missä loukkaantumisesta tehdään poliisiasia, niin olemme DDR.n tyyppisessä totalitarismissa. Kuka tahansa voi subjektiivisesti loukkaantua mistä tahansa, ero tulee olemaan siinä kenen loukkaantuminen otetaan käsittelyyn.
En lue sääntöjä, enkä käyttöoppaita. Ne ovat typeryksiä ja uusavuttomia varten. Järjen käytöllä ja asiallisella käytöksellä pärjää pitkälle.