Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä juo joka viikonloppu

Vierailija
29.12.2018 |

Eikä edes suostu harkitseen holitonta viikonloppua. Aikuinen mies, 55v ja elämä ahdistaa.

Ollaan niin eri planeetalta, mä juon pari kertaa vuodessa. En jaksa enää mitään sen krapula aamuja ja myöhään nukkumisia. Elämä menee hukkaan...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa ero on ainoa vaihtoehto, jos et tilannetta hyväksy ja ole sen kanssa sinut, toinen ei lopeta juomista ellei itse sitä halua. Voit vuosia sitä toivoa ja toivoa ja ihmetellä ja mietiskellä, mutta sitä ei tule tapahtumaan sinun vuoksesi. Juominen lopetaan itsensä vuoksi, jos se lopetetaan.

Vierailija
2/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kauan olleet yhdessä? Juoko pahat humalat vai kohtuudella? Kotonako juo vai lähteekö baariin aina? Mulla sama juttu, enkä kans jaksais katella enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlata elämäänsä tuollaiseen.

Vierailija
4/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vaiheessa ero on ainoa vaihtoehto, jos et tilannetta hyväksy ja ole sen kanssa sinut, toinen ei lopeta juomista ellei itse sitä halua. Voit vuosia sitä toivoa ja toivoa ja ihmetellä ja mietiskellä, mutta sitä ei tule tapahtumaan sinun vuoksesi. Juominen lopetaan itsensä vuoksi, jos se lopetetaan.

Tiedän tämän varsin hyvin, enkä koskaan ajatellutkaan että mun takia lopettas. Mutta joskus tietty toivoo, että toinen ajattelisi myös mua, edes yhden viikonlopun.

Onneksi suhde on tuore, on helppo lopettaa kun ei ole vielä suuremmin kiintynyt/rakastunut.

Mä rakastan mun elämää, enkä aio sen antaa valua vuemäriin. Vielä on monta hyvää vuotta edessä. Ap

Vierailija
5/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin suurkäyttö ja itsekkyys kulkee käsikädessä. Jos toinen lisääntyy, niin toinenkin. Eroamimen on helppoa, kun on vain miesystävä kyseessä. Ei tarvitse jakaa tavaroita jne. Tee se.

Vierailija
6/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo vaikka tuore suhde, niin mieti kunka paljon  joisi kun suhde vakiintuisi. Luulis, että rakastuneena sinä olisit se humaltava tekijä. Juokse!

Vierailija
7/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kauan olleet yhdessä? Juoko pahat humalat vai kohtuudella? Kotonako juo vai lähteekö baariin aina? Mulla sama juttu, enkä kans jaksais katella enää.

Onneks vasta kuukausia. Kyl se välil vetää överit, että tarvii loiventavia aika lailla. Kerran olin sen luona kylässä niin lähti lähibaariin, kun oli pakko saada olutta....jäin kattoon telkkaria.

Mun isä oli viinamies. En halua samaa elämää itselle mitä äiti koki.

Tää loppuu kyl hyvin pian. Ap

Vierailija
8/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on useampia vaihtoehtoja:

Jos mieskaverisi on varoissaan menkää naimisiin. Hänen elinikänsä lyhenee säännöllisen juopottelun seurauksena aika reippaasti, joten jos jaksat siihen asti pääsisit lopulta palkkioille kaikesta veetutuksestasi.

Jos et nyt jaksa, niin jaksatko vielä kuukauden tai puolen vuoden päästä? Voisit miettiä, mitä kaikkea kivaa tekisit miehen sijaan? Ehkä jäisi aikaa löytää joku järkevämpi tyyppi elämääsi?

Jos uskot, että puheesi auttaa tapajuopolle, on aika palata realiteetteihin maapallollemme ja ymmärtää, ettet todellakaan pelasta miestä. Voit leikkiä uhria ja voivotella asiaa maailman tappiin, mutta jaksaako sinua kukaan? Ymmärrätkö, että teet elämästäsi helvettiä, karkoitat ystäväsi, kun vapaaehtoisesti keräät ongelmia itsellesi?  Kaikki muut tajuavat, ettet kestä ja sinun pitäisi lähteä pois. Jäät yksin. Tykkäätkö sellaisestakaan elämästä?

Vierailija
9/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juo vaikka tuore suhde, niin mieti kunka paljon  joisi kun suhde vakiintuisi. Luulis, että rakastuneena sinä olisit se humaltava tekijä. Juokse!

No niinpä. Joo tää on nyt nähty. 1.1 alkakoon mun uusi vuosi joka on omistettu omaan hyvinvointiin. Ap

Vierailija
10/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin suurkäyttö ja itsekkyys kulkee käsikädessä. Jos toinen lisääntyy, niin toinenkin. Eroamimen on helppoa, kun on vain miesystävä kyseessä. Ei tarvitse jakaa tavaroita jne. Tee se.

Siis jos alkoholin käyttö lisääntyy, niin lisääntyy itsekkyyskin. Kirjoitin huonosti. Mutta tämä kuvio on niin nähty. Onneksi pystyt helpohkosti eroamaan.

Vierailija
11/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hilbert kirjoitti:

Sinulla on useampia vaihtoehtoja:

Jos mieskaverisi on varoissaan menkää naimisiin. Hänen elinikänsä lyhenee säännöllisen juopottelun seurauksena aika reippaasti, joten jos jaksat siihen asti pääsisit lopulta palkkioille kaikesta veetutuksestasi.

Jos et nyt jaksa, niin jaksatko vielä kuukauden tai puolen vuoden päästä? Voisit miettiä, mitä kaikkea kivaa tekisit miehen sijaan? Ehkä jäisi aikaa löytää joku järkevämpi tyyppi elämääsi?

Jos uskot, että puheesi auttaa tapajuopolle, on aika palata realiteetteihin maapallollemme ja ymmärtää, ettet todellakaan pelasta miestä. Voit leikkiä uhria ja voivotella asiaa maailman tappiin, mutta jaksaako sinua kukaan? Ymmärrätkö, että teet elämästäsi helvettiä, karkoitat ystäväsi, kun vapaaehtoisesti keräät ongelmia itsellesi?  Kaikki muut tajuavat, ettet kestä ja sinun pitäisi lähteä pois. Jäät yksin. Tykkäätkö sellaisestakaan elämästä?

Kiitos näistä sanoista. Ap

Vierailija
12/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Sun elämä valuu viemäriin ja menee hukkaan, jos mies juo kahtena päivänä seitsemästä? Oletko jotenkin läheisriippuvainen? Mitä miehen pitäisi tehdä sen sijaan, harrastaa kanssasi jotain? 

Vierailija
13/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks vasta kuukausia. Kyl se välil vetää överit, että tarvii loiventavia aika lailla. Kerran olin sen luona kylässä niin lähti lähibaariin, kun oli pakko saada olutta....jäin kattoon telkkaria.

Löysitkö hänet baarista? No heivaa pois. Etsi vaikka nettideittipalvelusta sellainen, jolla samanlaiset arvot sun kanssa. Eihän tollasta kukaan jaksa, paitsi toinen samanlainen.

Vierailija
14/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Sun elämä valuu viemäriin ja menee hukkaan, jos mies juo kahtena päivänä seitsemästä? Oletko jotenkin läheisriippuvainen? Mitä miehen pitäisi tehdä sen sijaan, harrastaa kanssasi jotain? 

No kelaappas nyt vähän - jos molemmilla töitä muut päivät ja vkl vapaa ja äijä aina kännissä kaikki vapaat? Onko kiva?

Vierailija
15/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eikö oo kauheeta. Ap

Vierailija
16/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysitkö hänet baarista? No heivaa pois. Etsi vaikka nettideittipalvelusta sellainen, jolla samanlaiset arvot sun kanssa. Eihän tollasta kukaan jaksa, paitsi toinen samanlainen.

Sieltäpä sieltä. Joo samaa mietin, että hänelle sopii nainen joka juo samaan tahtiin. Mä viihdyn yksinkin, ei tartte nettideittejä. Ap

Vierailija
17/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kelaappas nyt vähän - jos molemmilla töitä muut päivät ja vkl vapaa ja äijä aina kännissä kaikki vapaat? Onko kiva?

Ei niitä töitä oo 24/7. Mun mies juo joka ilta, ja hyvin pärjätään, tehdään asialliset asiat ja on mukavaa. Itse en juo, mutta ei toisen juominen häiritse. Mutta onhan se tietysti niin, että toiset kun ottaa niin ne ei mitään muuta tee kun juo. Toiset osaa juoda silleen sivistyneesti. Mutta juomisella ne pilaa oman elämänsä, ei satunnaisen naisystävän elämää.

Vierailija
18/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on alkoholiongelma, et sinäkään hyväksyisi tuollaista käytöstä.

Vierailija
19/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on alkoholiongelma, et sinäkään hyväksyisi tuollaista käytöstä.

Haluaisin tietää, mitä ap:lla olisi tarjottavaa sen viinan sijasta. Ja kuten aiemmin sanoin, oma mieheni juo olutta joka päivä ja vetää viikonloppuisin pari känniä. Hyvin on pärjätty, vaikka itse en juo. 

Vierailija
20/42 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä töitä oo 24/7. Mun mies juo joka ilta, ja hyvin pärjätään, tehdään asialliset asiat ja on mukavaa. Itse en juo, mutta ei toisen juominen häiritse. Mutta onhan se tietysti niin, että toiset kun ottaa niin ne ei mitään muuta tee kun juo. Toiset osaa juoda silleen sivistyneesti. Mutta juomisella ne pilaa oman elämänsä, ei satunnaisen naisystävän elämää.

Kyllä minä kokisin oman elämänlaatuni selvästi heikentyneeksi, jos joutuisin katselemaan kodissani jotain juoppoa.