Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jesss!!! Sain töitä! Arvatkaa mitä teen ensimmäisellä palkalla?

Vierailija
28.12.2018 |

Loppiaisen jälkeen aloitan työssä, johon en totta puhuen uskonut pääseväni.

Puolentoista vuoden työttömyyden jälkeen kituuttelu loppuu! Ensimmäisellä palkalla lähdemme avokin kanssa johonkin kaupunkilomalle. Tulevat palkat pyrin myös käyttämään tasan tarkkaan niin, että Suomen talous ei niillä kasva. Johan minä taloutta aktiivimallilla pelastin.

Työvuosia on vielä jäljellä kymmeniä, mutta KOSKAAN en tule antamaan anteeksi aktiivimallia ja te-toimiston kautta kokemaani nöyryyttävää kohtelua!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa loppuu määräaikainen duuni vuodenvaihteessa ja seuraava alkaa tammikuun lopulla. Ilmoittauduin jo työkkäriin työttömäksi ja aion roikkua kirjoilla niin kauan kunnes soittavat ja kysyvät tilannetta ja on pakko myöntää että olen töissä. Haluan rumentaa työttömyystilastoja, koska tämä nykyhallitus on ihan syvältä ja halveksuu työttömiä.

Siis olit oikeasti niin tyhmä, että et kertonut uuden työn alkamisesta? Silloin olisit saanut automaattilausunnon maksamisesta, kassan tai Kelan maksaman etuuden samantien, ilman mitään kommervenkkejä. Nyt mokasit rajusti, jouduit tekemään palvelutarvearvion ja suunnitelman ja saat odotella rahojasi pitkälle helmikuulle.

No ap on saanut vikan palkan ja mahdollisesti kesälomakorvaukset eli tod.näköisesti pärjäilee sen tammikuun ja sit tuleekin se tammikuun tylttömyyskorvaus eli ei ongelmaa.

Vierailija
22/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoittauduin sillion joskus työttömäksi kun työ loppui ja väliin jäi kolme viikkoa. En edes hakenut korvauksia, olin vain muodollisesti työtön, pidin lomaa ja järejstelin asioita kun paikkakunta vaihtui. Sain kuitenkin liikkuvuusavustuksen sen ansiosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa loppuu määräaikainen duuni vuodenvaihteessa ja seuraava alkaa tammikuun lopulla. Ilmoittauduin jo työkkäriin työttömäksi ja aion roikkua kirjoilla niin kauan kunnes soittavat ja kysyvät tilannetta ja on pakko myöntää että olen töissä. Haluan rumentaa työttömyystilastoja, koska tämä nykyhallitus on ihan syvältä ja halveksuu työttömiä.

Siis olit oikeasti niin tyhmä, että et kertonut uuden työn alkamisesta? Silloin olisit saanut automaattilausunnon maksamisesta, kassan tai Kelan maksaman etuuden samantien, ilman mitään kommervenkkejä. Nyt mokasit rajusti, jouduit tekemään palvelutarvearvion ja suunnitelman ja saat odotella rahojasi pitkälle helmikuulle.

No ap on saanut vikan palkan ja mahdollisesti kesälomakorvaukset eli tod.näköisesti pärjäilee sen tammikuun ja sit tuleekin se tammikuun tylttömyyskorvaus eli ei ongelmaa.

Mutta miksi nähdä se vaiva, että saa karenssin kesken kuukauden, jos ei tajua tehdä suunniteltuja tehtäviä? Jos olisi viitsinyt kertoa työllistymisestä 3 seuraavan kuukauden aikana, ei tarvitsisi miettiä työkkäriä lainkaan, ei odotella soittoja jne.

Vierailija
24/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höö ku tylsää. Mä luulin et me päästään arvuutteleen :(

Vierailija
25/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Ap:lle työpaikan johdosta!

Vierailija
26/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höö ku tylsää. Mä luulin et me päästään arvuutteleen :(

:D No arvaa seuraava:

Vielä opiskellessa ja edellisessä työpaikassa ollessani äänestin Kokoomusta.

Arvatkaa, mitä äänestän seuraavaksi?

Vierailija
27/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen te-toimiston nöyryyttävää kohtelua se ap on kokenut? Muutaman kerran on soitettu - no voi kamala sentään, onhan se hirveää, että joutuu puhumaan puhelimessa.

Vierailija
28/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että se aika, mikä menee sinun kaltaistesi työssäolevien asioiden selvittämiseen on pois niiltä, jotka oikeasti tarvitsevat työkkäristä apua?  

Vierailija
29/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pitkän työttömyyden jälkeen varautuisin tulevaan ja sijoittaisin ja säästäisin osan palkasta, ennemminkin kuin panisin haisemaan.

Vierailija
30/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan minä taloutta aktiivimallilla pelastin.

Aivan. Minullekin valtio antaa vain 1000€/kk siinä on sitä talouden pelastamista. Jos valtio antaisi edes 2000€/kk voisin olla vähän kiitollinen.

Vierailija
31/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että laittaisit kolmasosan säästöön kuten kiinalaiset mutta erehdyin.

Vierailija
32/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta! Tätähän voi suunnitella pidemmällekkin! Jos mahdollista, niin käy ostamassa Virosta sapuskat, samaten reissussa hoituu sitten kauneudenhoito ja hyvinvointi, jos sellaisia palveluita käyttää. Samaten vaatteet, korut, kosmetiikan ja muut hygieniavälineet ulkomailta. Venäjän puolelta saa halpaa bensaa. Vaikka maksaa vuoden viisumin, niin se tulee kuluissa takaisin. Sähkökin taitaa olla ulkomaisessa omistuksessa.

Ei senttiäkään Suomeen, joka mokomasti kyykyttää ja maksaa asunnot, ruuat ja lääkkeet työttömien puolesta!

Vierailija
33/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista kiukuttelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi