Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jesss!!! Sain töitä! Arvatkaa mitä teen ensimmäisellä palkalla?

Vierailija
28.12.2018 |

Loppiaisen jälkeen aloitan työssä, johon en totta puhuen uskonut pääseväni.

Puolentoista vuoden työttömyyden jälkeen kituuttelu loppuu! Ensimmäisellä palkalla lähdemme avokin kanssa johonkin kaupunkilomalle. Tulevat palkat pyrin myös käyttämään tasan tarkkaan niin, että Suomen talous ei niillä kasva. Johan minä taloutta aktiivimallilla pelastin.

Työvuosia on vielä jäljellä kymmeniä, mutta KOSKAAN en tule antamaan anteeksi aktiivimallia ja te-toimiston kautta kokemaani nöyryyttävää kohtelua!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Muista kuitenkin laittaa vähän pesämunaa. Itsellä ollut jo seitsemän vuotta vakinainen työ ja koko ajan on takaraivossa, että koskaan ei tiedä, mitä voi tapahtua ja pidän koko ajan "patjan alla" hätävaraa.

Vierailija
2/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa ne sun velat pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toys r us meni konkkaan, sori

Vierailija
4/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Muista kuitenkin laittaa vähän pesämunaa. Itsellä ollut jo seitsemän vuotta vakinainen työ ja koko ajan on takaraivossa, että koskaan ei tiedä, mitä voi tapahtua ja pidän koko ajan "patjan alla" hätävaraa.

No, ei periaatteessa voi tietää, mutta tämä on sellainen paikka, että uskon sieltä eläkkeelle jääväni.

Vierailija
5/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa ne sun velat pois

Ei onneksi ole.

Vierailija
6/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat ison kassillisen virvoitusjuomia neljän kirjaimen kaupasta ja vedät p***eet olalle, koska onhan se työ paljon rankempaa kuin työttömyys, joten tarvitaan nollausta.

Vierailija
7/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen iloinen siitä, ettei tuet olleet paremmat, ei olis ollut motivaatiota siirtyä matalapalkkaiseen työhöni, nytkin eroa on vain 200 e.

Vierailija
8/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa loppuu määräaikainen duuni vuodenvaihteessa ja seuraava alkaa tammikuun lopulla. Ilmoittauduin jo työkkäriin työttömäksi ja aion roikkua kirjoilla niin kauan kunnes soittavat ja kysyvät tilannetta ja on pakko myöntää että olen töissä. Haluan rumentaa työttömyystilastoja, koska tämä nykyhallitus on ihan syvältä ja halveksuu työttömiä.

Vierailija
9/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
10/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain töitä 2v4kk työttömyyden jälkeen. Sain olla rauhassa työkkäriltä. Ei yhtäkään työhönosoitusta tai keskustelua. 3krt kävin jossain.infossa. Omatoimisesti menin puoleksi vuodeksi palveluun, joka täytti aktivoinnin ehdot.

Vierailija
11/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon työpaikasta! Minulla taas se työttömyys on edessä loppiaisen jälkeen.

Vierailija
12/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa loppuu määräaikainen duuni vuodenvaihteessa ja seuraava alkaa tammikuun lopulla. Ilmoittauduin jo työkkäriin työttömäksi ja aion roikkua kirjoilla niin kauan kunnes soittavat ja kysyvät tilannetta ja on pakko myöntää että olen töissä. Haluan rumentaa työttömyystilastoja, koska tämä nykyhallitus on ihan syvältä ja halveksuu työttömiä.

Tuo on mainio!

Vierailija
13/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, että osaat tehdä omia valintoja ja käyttää rahoja omaan onneen.

Vierailija
14/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei ole mitään merkitystä, ainoastaan jos nostat tukia ja jäät kiinni joudut syytteeseen.

Vierailija
15/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat ison kassillisen virvoitusjuomia neljän kirjaimen kaupasta ja vedät p***eet olalle, koska onhan se työ paljon rankempaa kuin työttömyys, joten tarvitaan nollausta.

Jos tuollaiseen tulisi tarvetta, pitäisi hakea juomat maailmalta. :D

Ap

Vierailija
16/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on mainio!

Lähinnä säälittää, mutta jotainhan ihmisen on tehtävä, että kuvittelee elämällään olevan joku merkitys.

Vierailija
17/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Itsellä ollu 9 vuotta vakkaripaikka mutta kyllä on koko ajan pelko persiissä. Itsekin säästän koko ajan. Ikinä ei voi tulevaisuudesta tietää.

Vierailija
18/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei ole mitään merkitystä, ainoastaan jos nostat tukia ja jäät kiinni joudut syytteeseen.

Onhan tuolla tilastomerkitys. Tajusin juuri, että voin tehdä saman! Kiitos vinkistä!

Ap

Vierailija
19/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olit oikeasti niin tyhmä, että et kertonut uuden työn alkamisesta? Silloin olisit saanut automaattilausunnon maksamisesta, kassan tai Kelan maksaman etuuden samantien, ilman mitään kommervenkkejä. Nyt mokasit rajusti, jouduit tekemään palvelutarvearvion ja suunnitelman ja saat odotella rahojasi pitkälle helmikuulle.

Vierailija
20/33 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuolla tilastomerkitys. Tajusin juuri, että voin tehdä saman! Kiitos vinkistä!

Ap

Ei sillä ole edes tilastomerkitystä enää. Olethan kuullut tulorekisteristä? Sieltä tulee tieto myös etuuden maksajalle ja edelleen työkkäriin. Tilastot ei ole reaaliaikaisia, ne tulevat vasta seuraavan kuukauden 20. päivän tienoilla ja silloin työllisyysstatus kohdallasi on korjattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme