Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistanko miestä? Miesystäväni suuttuu, kun

Vierailija
27.12.2018 |

kommentoin sitä, että minusta tuntuu, että hän katoaa, kun emme ole yhdessä eikä hän ota minuun yhteyttä. Minä teen aina aloitteen ja lähetän esimmäisen viestin. Silloin kun olemme yhdessä, meillä on ihanaa. Suhde on uusi, muutaman kuukauden kestänyt. Mies sanoo olevansa sellainen, minä taas haluaisin, että hänkin olisi aloitteelinen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa molempien pitää osoittaa kiinnostusta ja olla aktiivinen.

Vierailija
2/27 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähettäisi enää viestejä jos se olisi noin yksipuolista. Ja jos suhteenne on kestänyt vasta noin vähän aikaa pitäisi teillä olla pelkästään kivaa keskenänne eikä miehen pitäisi suuttua mistään tuollaisesta.

Ei jatkoon, ehdotan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähetät viestiä niin vastaako kohtuullisen pian ja onko positiivinen? Siis jos vaikka ehdotat jotain yhteistä tekemistä/näkemistä niin sopiiko yleensä vai onko usein muuta menoa?

Kysyitkö miltä miehestä tuntuu kun sinä otat yhteyttä. Jos vastaa että hyvältä ja ilahtuu niin voisit kertoa että sinäkin haluaisit kokea sen tunteen että toinen ottaa yhteyttä koska pitää sinusta. Ja sinä saat myös välillä ilahtua. Eli väännä rautalankaa.

Jos taas mies ei kerro ilahtuvansa sinun yhteydenotoista kokisin että et ole kovin tärkeä tälle miehelle. Siinä tapauksessa en enää ottaisi yhteyttä vaan olettaisin että jos mies ei tee aloitetta suhde loppui tähän. En enää ottaisi mieheen mitenkään yhteyttä ellei hän tekisi aloitetta.

Vierailija
4/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tässä olla erilainen käsitys kuinka usein ”kuuluu olla yhteydessä”. Eli mies pitää normaalina, että suhteen alussa voi mennä muutama päivä ettei olla yhteydessä. Sinä puolestaan ahdistus heti, jos ei miehestä mitään kuulu. Ja näin ollen ehdit aina ensin ottamaan yhteyttä.

Vierailija
5/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatte suhteelta eri asioita. Älä tyydy, kadut myöhemmin kun et saa suhteelta sitä mitä haluat.

Vierailija
6/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tässä olla erilainen käsitys kuinka usein ”kuuluu olla yhteydessä”. Eli mies pitää normaalina, että suhteen alussa voi mennä muutama päivä ettei olla yhteydessä. Sinä puolestaan ahdistus heti, jos ei miehestä mitään kuulu. Ja näin ollen ehdit aina ensin ottamaan yhteyttä.

Olen samaa mieltä tämän mielipiteen kanssa. Hyvän suhteen saa pilattua ja toisen karkoitettua juuri sillä, että on liian pian ja liian nopeasti taas yhteydessä toiseen. Pidän jopa jatkuvaa tykittämästä epäkunnoittavana toista kohtaan, jos ei saa hetken rauhaa olla oloissaan.

Vierailija
7/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein lähetät niitä viestejä?

Vierailija
8/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän hakee tasapainoa yhdessä- ja yksinolon välille. Suhteen ”alkuvuumassa” on tavallista, että ollaan tosi paljon yhdessä, mutta myöhemmin se tasoittuu, kun muistetaan mitä muutakin tärkeää elämässä on. Ja se ei tarkoita sitä, etteikö se oma kumppani olisi yhtä tärkeä kuin ennen.

Vierailija
9/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti ap yrittää muuttaa miestä. Miehen vika kun ei ole sitä mitä haluan. Tsemppiä!

Vierailija
10/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies suuttuu siitä, että haluaisit hänenkin pitävän yhteyttä, niin anna olla. Älä ota enää yhteyttä, vaan jatkat elämääsi ja annat miehen möllöttää keskenään omassa ylhäisyydessään.

Vaikka teillä olisi kuinka mukavaa yhdessä ollessa, niin suuttuminen asiasta kertoisi sen, että se on aika feikkiä ja huteralla pohjalla. Tietenkin jos pommitat häntä alituiseen jollakin viesteillä, niin silloin sinä olet jo jotenkin läheisriippuvainen, mutta jos yhteydenpito on normaalia, niin siirtyisin enempiä selittelemättä syrjään jutusta.

Vierailija
11/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota mieheen yhteyttä vaan odota miehen yhteyden ottoa ja hanki sillä välin itsellesi "elämä".

Ikävä kyllä, vaikka eletään kuinka tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, niin miehet ja naiset ovat pohjimmiltaan erilaisia, eikä sille voi mitään vaikka kuinka polkisi jalkaa samojen oikeuksien puolesta.

Teidän suhteessa "seurustelet" vain sinä. Sinä jatkat suhdetta henkisesti joka päivä, kun mies ei ole paikalla. Mies ei noina päivinä edes ajattele sinua vaan puuhaa omiaan.

Mies nauttii haasteista. Jos nainen on liian "varma tapaus", se ei kiehdo.

Anna miehelle tilaisuus kaivata sinua ja ihmetellä missä olet ja kenenkä kanssa.

Kun mies tulee kylään, hanki pöydällesi iso ruusukimppu ja anna hänen ihmetellä keneltä se on.

Mieti, kuinka, paradoksaalista kyllä, juuri ne miehet roikkuvat meissä, joista me emme ole yhtään kiinnostuneita. Ala siis ottaa etäisyyttä. Älä vaadi mieheltä tilannekatsausta suhteemme tilasta tai rakastaako vai ei. Vaikka olisit kuinka kaunis ja hurmaava, niin epätoivo ja tarkertuminen mitätöi kaiken. Anna kaiken jahtaamisen ja vänkäämisen tulla miehen puolelta.

Anna miehen liehitellä sinua: Keksiä keinoja "tunkeutua" sinun elämääsi, viedä sinua ravintolaan, romanttisille treffeille yms. Mies näkee naiset "sijoituksina". He arvostavat ja "koukkuuntuvat" helpoimmin sellaisista naisista, jonka saamiseksi he ovat joutuneet tekemään enemmän työtä, uhranneet enemmän aikaa ja vaivaa. Älä tee hommia miehen puolesta. Hän ei arvosta sitä. Hän arvostaa enemmän sitä, että suhtaudut suopeasti siihen, mitä HÄN tekee sinun vuoksesi.

Vierailija
12/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytöksen perusteella voi olla, että hänellä on haku päällä. Minä tapailin tuollaista miestä. Hän esitti ihastunutta, mutta samaan aikaan etsi minulta salassa muuta seuraa netin kautta. Ei kannata tuhlata aikaa, jos heti alussa tökkii.

Vierailija
13/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ahdistat, jos hän siitä jopa suuttuu. Anna olla rauhassa. 

Vierailija
14/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun miesystävältä. Hän on hieman laiska laittamaan viestejä. Muutaman kerran puhunut vakavasti asiasta, niin hän on saanut ryhtiä, laittaa viestin ensin jne.

Ja en tarkoita, että olen pakottanut hänet muuttumaan, vaan hän on itse tajunnut kuinka hänenkin pitää panostaa yhteyden ylläpitoon, jos haluaa suhteen toimivan. Itse olen edelleen se joka aktiivisemmin viestii, mutta en enää niin yksipuolisesti kuin jossain vaiheessa.

Puhukaa asiasta ja nimenomaan ilman syyllistämistä. Kerro miltä sinusta tuntuu, millaiseksi koet tilanteen ja mitä toivot häneltä. Älä vaadi muuttumaan, vaan toivo, että hän ottaisi myös vastuuta yhteydenpidosta ja osoittaisi sillä tapaa välittävänsä/olevansa kiinnostunut sinusta.

Niin ja millä tavalla pidätte yhteyttä? Me alkuun käytimme whatsappia, mutta tuollaisen keskustelun yhteydessä mies toivoi fb messengerin käyttöä (hän paljon koneella ja silloin huomaa sen kautta tulleet viestit paremmin). Tämäkin auttoi, että vaihdoimme viestikanavaa.

Vierailija
15/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mieheltä, jonka jätin alkusyksystä. Hänelle tuo viestittöyys oli yksi keino yrittää hallita minua. Saattoi olla viikon vastaamatta viesteihini ja sitten vaan ilmestyä ovelle. Tuon lisäksi kaikkea muutakin ikävää ilmeni ja nyt jälkeenpäin koko suhde vain kaduttaa minua.

Vierailija
16/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo kyllä ajattekevansa minua pitkin päivää, mutta ei pidä tapanaan ottaa yhteyttä. En tiedä, kauanko menisi, että hän lähettäisi viestin. Hän vastaa kyllä minulle, mutta minä haluaisin myös olla se tavoiteltu ja haluttu enkä halua olla yksin suhteen ylläpitäjä. Kun kerron, miltä tämä dynamiikka tuntuu, hän suuttuu, koska ei kuulemma ajattele katoavansa.

Ap

Vierailija
17/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu: lopeta aloitteentekeminen.

Et tarvitse mitään perässä vedettävää mallia.

Eiköhän sieltä yhteydenottoja ala tulla kun et itse ota yhteyttä ja keskityt muihin asioihin.

Vierailija
18/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sieltä yhteydenottoja ala tulla kun et itse ota yhteyttä ja keskityt muihin asioihin.

Pitäisi ehkä kokeilla.

Ap

Vierailija
19/27 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ehkä kokeilla.

Ap

Itkee perääsi viimeistään kun jätät hänet. Koettu on.

Vierailija
20/27 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ehkä kokeilla.

Ap

Itkee perääsi viimeistään kun jätät hänet. Koettu on.

Tämä tapaus on niin ylpeä, että tuskin itkee, tai itkee yksinään mutta ei kerro minulle.

Ao