Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistanko miestä? Miesystäväni suuttuu, kun

Vierailija
27.12.2018 |

kommentoin sitä, että minusta tuntuu, että hän katoaa, kun emme ole yhdessä eikä hän ota minuun yhteyttä. Minä teen aina aloitteen ja lähetän esimmäisen viestin. Silloin kun olemme yhdessä, meillä on ihanaa. Suhde on uusi, muutaman kuukauden kestänyt. Mies sanoo olevansa sellainen, minä taas haluaisin, että hänkin olisi aloitteelinen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sä iskenyt mun eksän? Tuo ylpeys (ylimielisyys) kuulostaa tutulta myös. Onko myös muutenkin sisäänpäinkääntynyt, ankea ja tarvii alkoholia että vaikuttaisi sosiaalisesti normaalilta ihmiseltä.

Vierailija
22/27 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut tehdä ihan samanlaisen aloituksen eksästäni. Manipuloi minulta tuolla tavalla + muulla k-päisyydellä huomiota. Sanoi todella törkeitä juttuja, kuten ”tuskin sua kukaan muu huolii” tämä etenkin on naurattanut usein jälkikäteen, olinhänellä vaan pokkaa ja röyhkeyttä. Tietäisipä vaan!! Niin paljon parempia miehiä löytyy ettei ole tosikaan! Silloin kun yhdessä olin tämän pienen miehen kanssa, maailma ikään kuin kutistui. Missään ei käyty ja ihmissuhteet alkoivat vähentyä. Onneksi tämä ankeuttaja, T on nyt menneisyyttä, maailman paras ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota mieheen yhteyttä vaan odota miehen yhteyden ottoa ja hanki sillä välin itsellesi "elämä".

Ikävä kyllä, vaikka eletään kuinka tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, niin miehet ja naiset ovat pohjimmiltaan erilaisia, eikä sille voi mitään vaikka kuinka polkisi jalkaa samojen oikeuksien puolesta.

Teidän suhteessa "seurustelet" vain sinä. Sinä jatkat suhdetta henkisesti joka päivä, kun mies ei ole paikalla. Mies ei noina päivinä edes ajattele sinua vaan puuhaa omiaan.

Mies nauttii haasteista. Jos nainen on liian "varma tapaus", se ei kiehdo.

Anna miehelle tilaisuus kaivata sinua ja ihmetellä missä olet ja kenenkä kanssa.

Kun mies tulee kylään, hanki pöydällesi iso ruusukimppu ja anna hänen ihmetellä keneltä se on.

Mieti, kuinka, paradoksaalista kyllä, juuri ne miehet roikkuvat meissä, joista me emme ole yhtään kiinnostuneita. Ala siis ottaa etäisyyttä. Älä vaadi mieheltä tilannekatsausta suhteemme tilasta tai rakastaako vai ei. Vaikka olisit kuinka kaunis ja hurmaava, niin epätoivo ja tarkertuminen mitätöi kaiken. Anna kaiken jahtaamisen ja vänkäämisen tulla miehen puolelta.

Anna miehen liehitellä sinua: Keksiä keinoja "tunkeutua" sinun elämääsi, viedä sinua ravintolaan, romanttisille treffeille yms. Mies näkee naiset "sijoituksina". He arvostavat ja "koukkuuntuvat" helpoimmin sellaisista naisista, jonka saamiseksi he ovat joutuneet tekemään enemmän työtä, uhranneet enemmän aikaa ja vaivaa. Älä tee hommia miehen puolesta. Hän ei arvosta sitä. Hän arvostaa enemmän sitä, että suhtaudut suopeasti siihen, mitä HÄN tekee sinun vuoksesi.

Ei svidu hei 😂

Vierailija
24/27 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuo edellinen vastaaja täällä.. jos ja kun suhteen alussa alkaa saamaan pieniä aavistuksia siitä, ettei suhde ole terve, kannattaa ne ottaa tosissaan! Itse tiesin alusta lähtien, ettei kaikki ole ok. Jätin miehen monta kertaa, mutta jotenkin hän sai manipuloitua minut takaisin tyhjillä lupauksilla olla juomatta jne. Lopulta mukaan tuli väkivalta ja näin miehen rumuuden. Uhkasi myös tappaa.

Toivottavasti ap:llä ei ole mistään näin vakavasta kyse. Oma suhteeni vain alkoi juuri noin, ettei pitänyt yhteyttä, eikä vastannut viesteihin.

Vierailija
25/27 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut tehdä ihan samanlaisen aloituksen eksästäni. Manipuloi minulta tuolla tavalla + muulla k-päisyydellä huomiota. Sanoi todella törkeitä juttuja, kuten ”tuskin sua kukaan muu huolii” tämä etenkin on naurattanut usein jälkikäteen, olinhänellä vaan pokkaa ja röyhkeyttä. Tietäisipä vaan!! Niin paljon parempia miehiä löytyy ettei ole tosikaan! Silloin kun yhdessä olin tämän pienen miehen kanssa, maailma ikään kuin kutistui. Missään ei käyty ja ihmissuhteet alkoivat vähentyä. Onneksi tämä ankeuttaja, T on nyt menneisyyttä, maailman paras ratkaisu.

Tuo ei kuvaa minun miesystävääni lainkaan.

Ap

Vierailija
26/27 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies tai monen naisen pyörittäjä. Voi sinua pikku ressukkaa.

Vierailija
27/27 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli silloin poikamiesaikona pari sellaista naisystävää, jotka eivät oikein tienneet, mitä olisivat halunneet. Jäivät aika nopeasti taakse. On aika raskasta pitemmän päälle olla aina se aloitteellinen. Mutta voithan sä ap vaikka kokeilla 2-3 viikon hiljaiseloa, ja mitä sinä aikana tapahtuu eli ottaako mies yhteyttä ja miten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi