mies sai työkaverinaiselta joululahjan. Pitäskö mun olla huolissaan?
En tiä. Jotenkin outoa. En mä vaan ostele työkaverimiehille joululahjoja. Ostatteko te? En edes naisille.
Kommentit (67)
Riippuu vähän siitä lahjastakin miten outoa on.
Tottakai pitäisi, eroahan tuo povaa.
Saiko se siltä oman alastonkuvansa kehystettynä vai mikä se ongelma tässä on?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pitäisi, eroahan tuo povaa.
pitäskö mun erota jos mies saa työkaverilta joululahjan?
Pillua se vaan anto, ei niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
ei. Mut en mä nyt ymmärrä mitä se nainen haluaa
Mikä lahja oli? Vaikea analysoida ilman tuota tietoa.
Mä kudoin sukat useammalle työkaverille sukupuolesta riippumatta. Takaisin sain yhdeltä lankoja ja toiselta tulossa joku yllätys vielä.
Mulle ihan sama mitä niiden kotona ajatellaan asiasta. Kyseessä on kuitenkin ihmiset, joiden kanssa vietän enempi aikaa kuin sisarusteni tai kavereitteni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei. Mut en mä nyt ymmärrä mitä se nainen haluaa
Munaa tietty, sehän tässä on selvästi pyrkimyksenä. Ei missään nimessä voi olla kyse ihan vaan ystävällisestä eleestä
Hups mä annoin varatulle miehelle lahjan töissä. Hän toi mulle myös lahjan seuraavana päivänä. Ainiin annoimme molemmat myös toisille työkavereille lahjat ILMAN taka-ajatuksia.
Ap, kerrotko mikä lahja, kauanko olleet samassa työpaikassa, antoiko nainen muillekin työkavereille lahjoja?
Melko varma signaali voimakkaasta ihastumisesta, jos eivät pane jo, niin tulevat panemaan mikäli kemiat vähänkin kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Hups mä annoin varatulle miehelle lahjan töissä. Hän toi mulle myös lahjan seuraavana päivänä. Ainiin annoimme molemmat myös toisille työkavereille lahjat ILMAN taka-ajatuksia.
Turhaan sä yrität selitellä, kyllä kaikki tietää, että taka-ajatuksia teillä on kaikilla toisianne kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Melko varma signaali voimakkaasta ihastumisesta, jos eivät pane jo, niin tulevat panemaan mikäli kemiat vähänkin kohtaavat.
Eräs naispuolinen työkaveri toi minulle ja kahdelle miespuoliselle työkaverilleni ennen joulua joululahjat. Apua, himoitseeko se nainen meitä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sä yrität selitellä, kyllä kaikki tietää, että taka-ajatuksia teillä on kaikilla toisianne kohtaan.
Noniin... kärähdettiin vaikka parhaani koitin
Miten sait tietää? Kertoiko mies vai löysitkö jostain piilosta paketin?
Annoin vain silloin kun meillä oli suhde. Seksisuhde
Tosta tuli mieleen, semmonen muottiin tehty silikoninen tekovärkki omista sukukalleuksista. Jota mies ihastelee illat pitkät muistellessaan työpaikan Eijaa :D
Vierailija kirjoitti:
Tosta tuli mieleen, semmonen muottiin tehty silikoninen tekovärkki omista sukukalleuksista. Jota mies ihastelee illat pitkät muistellessaan työpaikan Eijaa :D
No nyt ois lahjaideaa! Olisinpa tiennyt tästä ennen joulua.
up