Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 17-vuotias nainen ja minulla on seksielämää

Vierailija
27.12.2018 |

Miesystävä on vakituinen ja parisuhteemme voi hyvin. Miksi se ärsyttää ihmisiä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin samaa ap:n ikäisenä ja vähän nuorempanakin. Suhde oli vakava ja poikaystävän kanssa rakastettiin valtavasti toisiamme, ja monen mielestä kaikki oli pelkkää leikkiä.

Olin 16 v ja poikaystäväni 17 v, kun aloimme seurustelemaan. Olihan se pelkkää leikkiä tuon ikäisenä, kun asiaa nyt  kymmeniä vuosia myöhemmin ajattelee, vaikka meillä olikin jo tuolloin säännöllinen ja hyvä seksielämä ja hänestä tuli myöhemmin puolisoni ja lasteni isä, elämäni rakkaus, jota on kestänyt 31 vuotta.

Vierailija
22/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo hieman huvittavaa, 17-vuotiaan pikkutyttösen "parisuhde" kun on leikkiä, eikä mikään oikea parisuhde. Jos toinen osapuoli on aikuinen mies, kyseessä on lisäksi hyväksikäyttö.

Mitä leikkiä se muka on? Jotkut ala-asteen alax-suhteet joo, mutta missä vaiheessa muka ei olisi oikea parisuhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo hieman huvittavaa, 17-vuotiaan pikkutyttösen "parisuhde" kun on leikkiä, eikä mikään oikea parisuhde. Jos toinen osapuoli on aikuinen mies, kyseessä on lisäksi hyväksikäyttö.

Mitä leikkiä se muka on? Jotkut ala-asteen alax-suhteet joo, mutta missä vaiheessa muka ei olisi oikea parisuhde?

Tähän minäkin haluan vastauksen.

Vierailija
24/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alaikäinen voi olla nainen,olet penska.

Vierailija
25/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kuvittelet olevasi nainen, vaikka olet vielä lapsi.

No ei kyllä ole ap lapsi enää.

Vierailija
26/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne oli aikanaan minulla ja ei kai se mitään leikkiä ollut? Nyt olemme olleet yhdessä 25 vuotta ja kolmen lapsen vanhemmat.

Vierailija
27/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, hyvä juttu.

Vierailija
28/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasu susta pitäisi tehdä

Suojaikärajankin ylittänyt, lähes 18 = ei tartte, ei tosiaankaan. Liene sossuilla tärkeämpiä hommia.

Vierailija
29/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne oli aikanaan minulla ja ei kai se mitään leikkiä ollut? Nyt olemme olleet yhdessä 25 vuotta ja kolmen lapsen vanhemmat.

Niinpä, ja vaikka suhde ei kestäisikään, niin ei se siltikään mitää leikkimistä ole.

Vierailija
30/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa 17 vuotiaista ei kyllä täytä enää lapsen määrettä, jos yhtään on vanhemmat huolehtineet että saa ikäiselleen sopivan määrän vastuuta yms. Itselläni oli jo lapsi 17-vuotiaana, myöhemminkin olisi ehtinyt niihin hommiin mutta hyvin pärjäsin. Eniten ongelmia aiheuttivat lakiseikat kun en alaikäisenä voinut edes omia pankkiasioitani hoitaa, saati sitten lapseni..