Rumana naisena Tinderissä
Viikko sitten latasin tinderin. 30 v ruma nainen. Ikähaarukka miehille 28-35 v, etäisyys 100 km. Olen antanut noin 30 tykkäystä ja saanut 2 matchia. Toinen match menetti kiinnostuksen kuultuaan painoni ja toinen ei aloittanut keskustelua. Että tässä teille miehille jotka kuvittelevat että naiselle kuin naiselle löytyy seuraa Tinderistä.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
No paljonko painat? Miehille kelpaa rumakin nainen, kunhan on hoikka
63 kg ja tiedän että kelpaa, sillä viimeksi kun olin tinderissä, olin lähes 20 kg kevyempi ja kyllä tuli matcheja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten latasin tinderin. 30 v ruma nainen. Ikähaarukka miehille 28-35 v, etäisyys 100 km. Olen antanut noin 30 tykkäystä ja saanut 2 matchia. Toinen match menetti kiinnostuksen kuultuaan painoni ja toinen ei aloittanut keskustelua. Että tässä teille miehille jotka kuvittelevat että naiselle kuin naiselle löytyy seuraa Tinderistä.
No miehenä 30 tykkäystä annat niin matchit on 0. Miehenä saa ainakin 100 tykkäystä antaa, että tulis 2 mätsiä eikä riitä edes rumana miehenä.
M36
No, sinulla on aika ahtaat kriteerit.
Todennäköisesti olet katsellut vain jotain ihan huippumiehiä siellä. Cream of the crop, kuten sanotaan.
Haha, olet siis bongannut 30, pieneen ikäskaalaan osunutta kaksimetristä lentokapteenia. Voi voi
Vierailija kirjoitti:
Läskikin kelpaa. Tänne vaan!
Miksi pitää sitten mennä noin ulkonäkökeskeiseen sovellukseen? Eikä 63kg ole lihava, jos et nyt sitten ole 130cm.
Vierailija kirjoitti:
Haha, olet siis bongannut 30, pieneen ikäskaalaan osunutta kaksimetristä lentokapteenia. Voi voi
Käviskö pursimies????
Vierailija kirjoitti:
No, sinulla on aika ahtaat kriteerit.
Todennäköisesti olet katsellut vain jotain ihan huippumiehiä siellä. Cream of the crop, kuten sanotaan.
Laajenna ikävaatimuksiasi myös, edes muutamalla vuodella ylös- ja alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Pieni ikäskaala? Mikähän olisi hyvä skaala 30 v naiselle jos ei 28-35 riitä? Mitään nelikymppisiä en halua. Ja miehen ammatilla ei ole väliä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni ikäskaala? Mikähän olisi hyvä skaala 30 v naiselle jos ei 28-35 riitä? Mitään nelikymppisiä en halua. Ja miehen ammatilla ei ole väliä. Ap
No kävisikö edes 25-37? Tulee 4 ikäluokkaa lisää.
Turha ruikuttaa että miehet ei halua lihavia.Olin itse tinderissä muutama vuosi sitten kun olin vielä sinkkuna ja matcheja tuli ihan älyttömästi, myös hyvätasoisista miehistä. Tapasin useita mukavia ja hyvännäköisiä miehiä, hauskaa oli. Olin silloin yli 80kg, 165cm.
No mut poisti heti matchäyksen jälkeen 65v mies. Olen 45 ja ihan nätti ja hoikka nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minäkin kelpaan. 35v paskakuski nivalasta.
T. Arttusi 💘
Laita 30-39 ikäluokaksi? Miksi ees haluaisit nuorempaa? Tai no omapahan on asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella miehellä on 18-99 ja siitäkin joustaa vielä muutaman vuoden suuntaansa jos tiukka paikka tulee
Pullukka kirjoitti:
Turha ruikuttaa että miehet ei halua lihavia.Olin itse tinderissä muutama vuosi sitten kun olin vielä sinkkuna ja matcheja tuli ihan älyttömästi, myös hyvätasoisista miehistä. Tapasin useita mukavia ja hyvännäköisiä miehiä, hauskaa oli. Olin silloin yli 80kg, 165cm.
Massakausi 😛
30 tykkäystä? Eikö profiileja tule enempää näkyviin vai miksi noin vähän? Ja hakusäde pidemmäksi.
Laita, että haet seksiseuraa, se auttaa.
Painoa 90 kg ja ei naamakaan nyt mikään maailman kaunein ole, matcheja tuli kyllä 30-40 vuotiailta miehiltä vaikka kuinka ja mukavia keskusteluja, parille treffeille lähdin ja sieltä löytyi se elämäni rakkaus. Eli kyllä voi ruma ja lihavakin nainen löytää kumppanin tinderistä.