Tyttö puukotettiin koripallokentälle
Kommentit (7)
Mistä tiiät et tuon ikäinen tekijä?
Koska tyttö oli itse päässyt raahautumaan läheiselle talolle ja nyt etsitään keski-ikäistä miestä, niin liekö tyttö sen ehtinyt tekijästä kertomaan ennen kuolemaansa. :(( Ei sitä näköjään uskalla tuonkaan ikäistä vielä päästää yksinään illalla ulos.
15v, jotta saadaan edesvastuuseen. Toisaalta tekijän tuomio ei vähennä tytön vanhempien tuskaa...
Olen väsynyt lukemaan näitä suru-uutisia :(. Joka päivä mies jossain muodossa pahoinpitelee naista!
Keravalainen 14-vuotias tyttö on surmattu puukottamalla Keravalla. Veriteko tapahtui eilisiltana kello 21:n aikaan Savion koulun viereisellä koripallokentällä, jossa tyttö oli yksin harjoittelemassa.
Pahasti loukkaantunut tyttö onnistui raahautumaan lähitalon pihalle, josta hälytettiin paikalle ambulanssi ja poliisi. Tyttö kuitenkin menehtyi pihalle vammoihinsa.
Poliisi on käynnistänyt tehotoimet surmaajan tavoittamiseksi.
Tekoon syylliseksi epäillään noin 30-40-vuotiasta miestä, joka on mahdollisesti pukeutunut tummaan t-paitaan ja nilkat paljaaksi jättäviin housuihin. Miehellä on ilmeisesti tummat pitkähköt hiukset.
- Itse teolle ei ole silminnäkijää, kertoi tutkinnanjohtaja, komisario Anssi Murto. Tänä aamuna tekoon syylliseksi epäiltyä ei vielä tavoitettu, mutta Murron mukaan kiinniottoja on odotettavissa.
Poliisi pyytää jokaista, jolla on jotain asiaan liittyvää tietoa, ilmoittamaan niistä poliisille numeroihin 071 873 5212 tai 09-280 004.
(MTV3-STT)
Nuori urheilijatyttö puukotettiin hengiltä Keravalla
20.07.2008 09:39, päivitetty 20.07. 10:33
Vasta 14-vuotias tyttö menehtyi, kun toistaiseksi tuntematon mies henkilö hyökkäsi hänen kimppuunsa Keravan Saviolla lauantai-iltana kello 21 aikaan.
Tyttö oli yksin heittelemässä koripalloa urheilukentällä, kun paikalle tullut mies iski häntä teräaseella.
Puukotettu tyttö onnistui raahautumaan läheisen talon pihaan, josta hänelle hälytettiin apua noin vartin yli yhdeksän. Tyttö kuitenkin kuoli saamiinsa vammoihin.
Järkyttävä surma on täysin pimeä.
- Motiivista ja tekijästä ei ole vielä tietoa, sanoi komisario Anssi Murto Keski-Uudenmaan poliisista IS:lle.
Silminnäkijän mukaan paikalta pakeni noin 30-40-vuotias tummaan t-paitaan ja housuihin pukeutunut mies. Housut eivät välttämättä olleet täyspitkät: ne saattoivat jättää nilkat paljaiksi. Itse surmalle ei ole silminnäkijää.
- Tämä on pitkään aikaan pahin rikos Keravalla, Murto luonnehtii.
Kaikista silminnäkijähavainnosta voi ilmoittaa Keravan poliisille numeroon071 873 5212. Nimettömän vihjeen voi jättää numeroon 09-280 004.
IS
Voisiko olla taas joku 17 v hujakoilla oleva kundi joka puukotti. Pojilla tuntuu vippaavan päässä tuossa iässä ja tekevät kauheuksia.