Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pettynyt sukulaisiini ja vihainen heille

Vierailija
26.12.2018 |

Tai parille. Oltiin ennen täisemmissä ihan hyvissä väleissä, sitten menin mieheni innoittamana antamaan heille apuani, ajatuksena saada itselle hyvä mieli, kun voisin olla avuksi. Sukulaiseni käyttäytyikin minua kohtaan yhtäkkiä yllättävästi syytellen, kuin tarkoittaisin hänelle jotain pahaa ja syyti ja alkoi komennella minua.
Minuahan ei tarvitse syytellä ja komennella aiheettomasti kuin kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.
Koitin selvitellä asiaa sukulaisen kanssa, hänen äitinsäkin sotkeutui asiaan, koittaen hieroa "sopua", se ei auttanut. Hän ei tuominnut tytärtään, siksi en hyväksynyt sovintoa. Väärintekijöiden kuuluu saada opetus, etteivät kuvittele voivansa loukata toisia uudestaan ja uudestaan, kumma juttu ettei sukulaistäti tätä käsittänyt.
Sukualiseni, joka minua loukkasi sanoi kommentteihini, että "se on minun päätökseni, jos tästä loukkaannuin, jolle hän ei voi mitään". Aha, okei.
Nyt sitten laitteli joulun alla viestiä, että ois niin kiva tavata. Eikö se ollut minun päätökseni että meiltä meni välit? Miksi hän kuvittelee, että voisimme tavata? Eihän hän itse aikonut tehdä välien elvyttämiseksi yhtään mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täisemmissä, arght, siis e-

Vierailija
2/6 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tuollaisia ihmisiä, joiden mielestä se on minun päätökseni että menee välit, joille he eivät voi muka mitään, JA sitten oletetaan, että tahtoisin tavata. Mitä hän teki nollatakseen mokansa? Ei mitään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävien ihmisten kanssa on ikävää. Mukavien ihmisten kanssa on mukavaa. Valitse seurasi viisaammin.

Vierailija
4/6 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Äitihullu on siis joulunkin rypenyt omissa katkerissa myrkkyliemissään. Eipä yllätä.

Vierailija
5/6 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävien ihmisten kanssa on ikävää. Mukavien ihmisten kanssa on mukavaa. Valitse seurasi viisaammin.

Minä en tajua oikein tätä. Minusta heidän kanssaan oli ihan mukavaa. Mukavakin ihminen voi muuttua sekunnissa mäntiksi ja olla loukkaava.

Ap

Vierailija
6/6 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on silti parempi kai kunnioittaa omia valintojaan, kuin jatkaa ystävällisyyttä ihmiselle, jonka mielestä minä päätin, että välit menee, kun hän mokaa.

Ap