Baarimuija oli yli tunnin suihkussa!
Aloin kattoa kelloa puolen tunnin jälkeen ja seurasin loppuun asti. Tunti viisi minuuttia. Järjetöntä! Mitä ihmettä hän suihkussa teki?
Api
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydytti itseään suihkulla, koska sinä et onnistunut häntä tyydyttämään
Siinä menee pari minuuttia eli ei selitä tunnin suihkua.
Tätä on alapeukutettu.
Kuinka kauan teillä sitten menee? Ei mulla mene kuin tuon pari minuuttia. Varsinkin, jos on tosi kovapaineinen suihku ja mielentila oikea, niin ei mene sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän nämä palstanaikkoset kuvittelevat, että kaikki naiset on yhtä kamalia kuin ne itse?
Ei me olla kamalia, meillä vaan on kokemusta näistä patukoitaan ihailevista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on alapeukutettu.
Kuinka kauan teillä sitten menee? Ei mulla mene kuin tuon pari minuuttia. Varsinkin, jos on tosi kovapaineinen suihku ja mielentila oikea, niin ei mene sitäkään.
Ja sitten kun mies yrittää tyydyttää, et tule sitten millään. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Aloin kattoa kelloa puolen tunnin jälkeen ja seurasin loppuun asti. Tunti viisi minuuttia. Järjetöntä! Mitä ihmettä hän suihkussa teki?
Api
Hankaa morkkiksia pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on alapeukutettu.
Ja sitten kun mies yrittää tyydyttää, et tule sitten millään. Eikö?
En niin nopeasti kuin itse hoidettuna suihkulla. Mutta alle kymmenen minuutin ainakin nuolemalla.
Yhdynnässä on joskus ongelmia eli ei aina onnistu.
Jos sp luulee, että nainen saa tyydyryksen panemalla, niin hän on huono rakastaja ja tuo nainen meni suihkuun tyydyttämään itsensä.
Ap tiedoksesi, että naisella pwnistä vastaa klitoris ja se sijaitsee vaginan vieressä ulkopuolella. Vajaalla kolmas-tai neljäsosalla se on niin lähellä vaginaa, että on mahdollista saada orgasmi yhdynnässä. Ylivoimaisella wnemmistöllä niin kaukana, ettei ole anatomisesti mahdollista saada yhdtnnässä, vaan ulkopulelta stimuloimalla eli kädellä tai suulla.
Et sinäkään varmaan saisi, jos seksin aikana ei koskettaisi ollenkaan penikseesi vaan pelkästään 5 cm päähän siitä sivureiteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän nämä palstanaikkoset kuvittelevat, että kaikki naiset on yhtä kamalia kuin ne itse?
Ei me olla kamalia, meillä vaan on kokemusta näistä patukoitaan ihailevista miehistä.
Aika moneen naiseen tepsii ajatus siitä, että saa kunnon melaa. Se on vaan elämän fakta.
Api
Vierailija kirjoitti:
Jos sp luulee, että nainen saa tyydyryksen panemalla, niin hän on huono rakastaja ja tuo nainen meni suihkuun tyydyttämään itsensä.
Ap tiedoksesi, että naisella pwnistä vastaa klitoris ja se sijaitsee vaginan vieressä ulkopuolella. Vajaalla kolmas-tai neljäsosalla se on niin lähellä vaginaa, että on mahdollista saada orgasmi yhdynnässä. Ylivoimaisella wnemmistöllä niin kaukana, ettei ole anatomisesti mahdollista saada yhdtnnässä, vaan ulkopulelta stimuloimalla eli kädellä tai suulla.
Et sinäkään varmaan saisi, jos seksin aikana ei koskettaisi ollenkaan penikseesi vaan pelkästään 5 cm päähän siitä sivureiteen...
Naisilla on niin paljon erilaisia tapoja saada orgasmia tai olla saamatta, ettei ole yhtä tai kahta konstia sen edesauttamiseen. Mies on tässäkin asiassa yksinkertaisempi. Hinkkaat vain edestakaisin vehjettä, niin kyllä se tulee.
Vierailija kirjoitti:
Väännän lisää rautalangasta. Eli ap se klitoris on ulkopuolella sivussa. Ei pohjalla. Pohjalla takana on kohtu ja kohdunsuu.
Kannattaa tilata joku asiallinen ja pätevä seksiopas esim netistä, josta voit opetella anatomiaa ja saat hyviä neuvoja. Seksi on taitolaji ja sitä voi opetella kuten mitä tahansa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännän lisää rautalangasta. Eli ap se klitoris on ulkopuolella sivussa. Ei pohjalla. Pohjalla takana on kohtu ja kohdunsuu.
Kannattaa tilata joku asiallinen ja pätevä seksiopas esim netistä, josta voit opetella anatomiaa ja saat hyviä neuvoja. Seksi on taitolaji ja sitä voi opetella kuten mitä tahansa asiaa.
Oot oikeastaan väärässä. Mitä enemmän olen ollut naisten kanssa, niin sitä enemmän olen vakuuttunut, että seksi on tunnelaji. Vaikka miten tuntisit anatomian ja erilaisia tekniikoita, niin se ei riitä.
Paljonko se baarimuija otti, thaimaassa ne yleensä vaatii sen vähintään tuhat bahtia.
Vierailija kirjoitti:
Toihan vois olla kuin minä :D Tunti suihkussa menee helposti. Ensimmäinen vartti lämmittelyä.. ihana lämmin vesi ja siinä vaan seistä ja nauttia lämpösestä vedestä. Sitten saippua ja muutama tanssahdus, rinnat pomppien. Alkaa tekeen mieli.. seuraava puol tuntinen itsestä nautiskelua ;) Viimeisen vartin aikana hiustenpesu. That`s it. Normisettiä.
Mulla on sama ja varmasti lähes kaikilla muillakin. Vartin verran kun on siinä suihkussa seissyt, alkaa tanssahduttaa. Tanssiessa huomaa että oho, rinnat pompahtaa. Siinähän sitten väistämättä kiihottuu omista rinnoistaan ja tanssahtelustaan alkaa "nauttia" itsestään. Se on todella normisettiä, kaikki maailman naiset suihkuttavat näin ellei ole hirveä kiire. Usein kuntosaleilla ja uimahalleissakin suihkujen alla on näitä tanssahteluja.
Pitääkö sitä raahata kaikkia kapisia baarimuijia kämpille? Ja vielä jouluna? Onko tuo nyt joku uusi normaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö. Mulla yli 20 cm ja 5 cm paksu. Eli mietipäs toiseen kertaan.
Api
Yksi sana: au!
lkuperäiseen kysymykseen vastatakseni. Ei mennyt omaan laskuun, niin otti kunnon suihkun.
Minä olisin n. puolen tunnin kohdalla koputellut oveen ja kysynyt, onko kaikki hyvin.
Voihan sitä pyörtyä rankan baari-illan ja superpanon jälkeen tai ihan vain kaatua ja lyödä päänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan vois olla kuin minä :D Tunti suihkussa menee helposti. Ensimmäinen vartti lämmittelyä.. ihana lämmin vesi ja siinä vaan seistä ja nauttia lämpösestä vedestä. Sitten saippua ja muutama tanssahdus, rinnat pomppien. Alkaa tekeen mieli.. seuraava puol tuntinen itsestä nautiskelua ;) Viimeisen vartin aikana hiustenpesu. That`s it. Normisettiä.
Mulla on sama ja varmasti lähes kaikilla muillakin. Vartin verran kun on siinä suihkussa seissyt, alkaa tanssahduttaa. Tanssiessa huomaa että oho, rinnat pompahtaa. Siinähän sitten väistämättä kiihottuu omista rinnoistaan ja tanssahtelustaan alkaa "nauttia" itsestään. Se on todella normisettiä, kaikki maailman naiset suihkuttavat näin ellei ole hirveä kiire. Usein kuntosaleilla ja uimahalleissakin suihkujen alla on näitä tanssahteluja.
Mä tanssahtelen aina ja kaikkialla, mutta suihkussa en vielä ole tajunnut tanssahdella (siellä laulan tangoa...). Täytyypä kokeilla. Kiitos vinkistä!