Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisen teini tuli uimapuvussa joulusaunaan

Vierailija
26.12.2018 |

Hänellä on ihan normaali vartalo (olen lapsena hoitanut) eli ei ole mitään epämuodostumia tms. Tuntui jotenkin epäkunnioittavalta kun kaikki muut, lihavatkin olivat alasti.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppasaunomisessa ei ole kyse itsetunnosta. Itse en pidä saunasta lainkaan, aniharvoin käyn ja silloin voin olla yksin tai naispurokassa tai miehen kanssa. Lapsena/nuorena en liioin halunnut saunoa ja olen todella kiitollinen ettei jouluani tai mökkireissuja pilattu saunomista vaatimalla. Meillä jokainen on saanut itse päättää saunooko vai ei ja kenen kanssa, näin myös omat lapseni.

En lainkaan tajua miksi minua häiritsisi jonkun toisen saunominen tai saunomattomuus tahi onko alasti vai ei. 

Vierailija
42/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me silloin tehtiin, kun ei ollut vauva.fi  keskustelupalstaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka on normaalivartalo? Niin on mullakin enkä silti halua näyttäytyä edes uimapuvussa ja mulla on oikeus olla sitä tekemättä.

Sairas asenne sulla.

Vierailija
44/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiniparka. Eikai kukaan tuon ikäisenä halua mihinkään porukkasaunaan? Toivottavasti tää oli huono provo.

Olette sairaita. (Joulu)saunaan mennään alasti ja JOKAISEN omaan sukupuoleen kuuluvan kanssa. Kaikki muu käytös on sairasta itsekorostusta ja itserakkautta.

Höpöhöpö. Mä en tulisi koko saunaan, koska en todellakaan ole alasti kenenkään nähden. Teinille peukku, että rohkeni uimapuvussa lauteille.

Huono itsetunto on korjattavissa.

Ei kannata elää elämäänsä häveten omaa itseään.

Minulla on niin hyvä itsetunto ettei tarvitse lähteä muiden tirkistelväksi. Mikä ihmeen itsensä häpeäminen?

Tuo on vähän sama kuin toteaisi että olisin miljonääri jos haluaisin, mutta en vain halua koska olen vähään tyytyväinen.

Oikeasti syy on ihan jossain muussa.

Siis nyt ihan oikeesti loppuu tämä hölmäily. Ap on joku pervo mies, joka niin kovasti olisi halunnut kuolata sukulaistyttöään saunassa ja nyt täällä purkaa pettymystään. Sairasta!! Mee hoitoon.

Vierailija
45/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti ihmettelen teinin käytöstä. Voisiko olla, että ei ole opastettu miten saunassa tulee olla? Että biksut pitää ottaa saunassa hygieniasyistä pois. Luulisi että ymmärtää kun muutkin on alasti..

Vierailija
46/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on  monet vuodet kolmen sukupolven naisten saunassa teinit olleet uikkareissa ja minä ja anoppi alasti. Miniä saunoo myös uikkareissa meidän kanssa. En ole lainkaan tajunnut pahastua tästä.

Vierailija
47/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on  monet vuodet kolmen sukupolven naisten saunassa teinit olleet uikkareissa ja minä ja anoppi alasti. Miniä saunoo myös uikkareissa meidän kanssa. En ole lainkaan tajunnut pahastua tästä.

No onpa outoa arkailua. Sauna nyt vaan on paikka, jossa ollaan alasti. Kaikki. Piste. 

Vierailija
48/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa outoa arkailua. Sauna nyt vaan on paikka, jossa ollaan alasti. Kaikki. Piste. 

Missä niin sanotaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan