Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisen teini tuli uimapuvussa joulusaunaan

Vierailija
26.12.2018 |

Hänellä on ihan normaali vartalo (olen lapsena hoitanut) eli ei ole mitään epämuodostumia tms. Tuntui jotenkin epäkunnioittavalta kun kaikki muut, lihavatkin olivat alasti.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pientähän tuo on niihin mammoihin verrattuna, jotka yrittää kasvattaa häpykarvoja jouluksi tai peitellä posliiniaan joulusaunassa.

Se, että ajelee ne on todella sairasta.

Vierailija
22/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus mitä sekopäitä tälläkin palstalla kirjoittaa. Menkää pöpilään hoitoon.

Niinpä. Eivät arvosta kroppaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama homma nuorempana, ihan normaali vaihe nuoren elämässä :D 

Antaa vaan olla saunassa niinkuin haluaa 

Vierailija
24/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 14v teinityttö saunoi yksin muun perheen jälkeen. Ja suon sen hänelle. Meidän 16 v poika sen sijaan saunoo edelleen äidin ja pikkusiskojen kanssa. .

Hyi, mä en todellakaan 16-vuotiaana tyttönä oman faijan kaa saunonut samaan aikaan.

Toi on tosi outoa.

Sinä olet outo ja epänormaali, mä kävin kyllä. Se on vain alastomuutta perheen kesken, pelkäsitkö, että kävisit kiinni?

Vierailija
25/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija 25. Mene hoitoon. Kirjoituksesi on ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
26/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusauna on pyhä, enkä ikinä mene sinne kenenkään muun kanssa, vaan yksin. Vastenmielinen ajatuskin survoa hikisen porukan kanssa ja pahimmillaan vielä jutella. Käydään miehenkin kanssa eriksemme.

Vierailija
27/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkosaunoissa ei ole mitään pahaa mutta ne, jotka yrittävät painostaa muita sinne tuntuvat kyllä oikeasti melko pervoilta. Itse lopetin esiteininä vastakkaisen sukupuolen kanssa käymisen saunassa; isät ja veljet eivät olleet poikkeuksia. Asia ei ole muuttunut ja olen kohta lähemmäs kolmekymppinen. 

Jokainen käyköön sillä porukalla sauanssa minkä kokee mukavaksi, joku ei käy ollenkaan. Se muiden painostaminen saisi kuitenkin loppua.

Vierailija
28/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiniparka. Eikai kukaan tuon ikäisenä halua mihinkään porukkasaunaan? Toivottavasti tää oli huono provo.

Olette sairaita. (Joulu)saunaan mennään alasti ja JOKAISEN omaan sukupuoleen kuuluvan kanssa. Kaikki muu käytös on sairasta itsekorostusta ja itserakkautta.

Höpöhöpö. Mä en tulisi koko saunaan, koska en todellakaan ole alasti kenenkään nähden. Teinille peukku, että rohkeni uimapuvussa lauteille.

Huono itsetunto on korjattavissa.

Ei kannata elää elämäänsä häveten omaa itseään.

Vierailija
29/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini saa saunoa ihan itsekseen. Sukusekasaunoja tai kaverisekasaunoja ei luojan kiitos harrasteta 😂 teekkariajatkin pärjättiin mainiosti niin, että tytöille oli oma saunavuoro.

Vierailija
30/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulusauna on pyhä, enkä ikinä mene sinne kenenkään muun kanssa, vaan yksin. Vastenmielinen ajatuskin survoa hikisen porukan kanssa ja pahimmillaan vielä jutella. Käydään miehenkin kanssa eriksemme.

Häh?

Vierailija
31/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukkosaunoissa ei ole mitään pahaa mutta ne, jotka yrittävät painostaa muita sinne tuntuvat kyllä oikeasti melko pervoilta. Itse lopetin esiteininä vastakkaisen sukupuolen kanssa käymisen saunassa; isät ja veljet eivät olleet poikkeuksia. Asia ei ole muuttunut ja olen kohta lähemmäs kolmekymppinen. 

Jokainen käyköön sillä porukalla sauanssa minkä kokee mukavaksi, joku ei käy ollenkaan. Se muiden painostaminen saisi kuitenkin loppua.

Se, että ilmoitetaan, että uikkari ei kuulu saunaan ei ole painostamista.

Vierailija
32/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiniparka. Eikai kukaan tuon ikäisenä halua mihinkään porukkasaunaan? Toivottavasti tää oli huono provo.

Olette sairaita. (Joulu)saunaan mennään alasti ja JOKAISEN omaan sukupuoleen kuuluvan kanssa. Kaikki muu käytös on sairasta itsekorostusta ja itserakkautta.

Höpöhöpö. Mä en tulisi koko saunaan, koska en todellakaan ole alasti kenenkään nähden. Teinille peukku, että rohkeni uimapuvussa lauteille.

Minulla on niin hyvä itsetunto ettei tarvitse lähteä muiden tirkistelväksi. Mikä ihmeen itsensä häpeäminen?

Vierailija
33/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientähän tuo on niihin mammoihin verrattuna, jotka yrittää kasvattaa häpykarvoja jouluksi tai peitellä posliiniaan joulusaunassa.

Se, että ajelee ne on todella sairasta.

Pidä tää ajatus.

Ja muista se kun seuraavan kerran ajelet kainalokarvojasi.

Vierailija
34/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Eikö se teini olisi voinut vaan kietaista pyyhkeen ympärilleen saunaan. Eihän sitä edes pysty peseytymään kunnolla jos on uikkarit päällä

No pyyhe ympärilläkö sitten pystyy?

Vierailija
35/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin hyvä itsetunto ettei tarvitse lähteä muiden tirkistelväksi. Mikä ihmeen itsensä häpeäminen?

Tuo on vähän sama kuin toteaisi että olisin miljonääri jos haluaisin, mutta en vain halua koska olen vähään tyytyväinen.

Oikeasti syy on ihan jossain muussa.

Vierailija
36/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän sama kuin toteaisi että olisin miljonääri jos haluaisin, mutta en vain halua koska olen vähään tyytyväinen.

Oikeasti syy on ihan jossain muussa.

Olen hyvätuloinen enkä tee siitä numeroa. On ihmisiä, jotka esittävät hyvätuloista ollen samaan luotto- ja perintäkierteessä.

Miksi sinulla on pakkomielle muiden saunomiseen kanssasi?

Vierailija
37/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsuudesta muisto, joka on jäänyt mieleeni koska se tuotti minulle todella pahaa mieltä ja valtavaa myötätuntoa isoveljeäni kohtaan. 

Minä olin nuorin, ja minulla oli kolme veljeä, 7. 10 ja 13 vuotta vanhemmat. Olin vasta viisi vuotias, mutta muistan sen tunteen edelleen: isommat veljet oli jossain leirillä, vain minä ja tämä 7 vuotta vanhempi olimme kotona. Oli saunapäivä, ja äitini pakotti veljeni saunaan meidän kanssa. Siis isän, äidin ja minun. Yleensä pojat kävi omassa porukassa ja minä vanhempien kanssa.

Näen edelleen veljen ilmeen, häntä itketti ja hän oli nöyryytetty, ja minun sydämeni oli haljeta pahasta olosta. Olin vasta viisi vuotias, mutta tajusin niin syvästi miten pahalta hänestä tuntui! 12-vuotias poika mutta omasta mielestään jo mies ja poikaporukassa tottunut saunassa käymään.

Tämä rikkoi hänen rajojaan todella räikeästi, ja minäkin tunsin sen itsessäni. Olen aina ollut herkkä vaistoamaan tunteita ja mielialoja. Tämä on painunut mieleeni jostain syystä syvästi. Itse olen aina kunnioittanut omien lasteni kuten kaikkien muittenkin rajoja ja yksityisyyttä. Se on mielestäni itsestäänselvyys.

Vierailija
38/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini on epävarmempi omasta vartalostaan. Anna tytön olla. Me keski-ikäiset tukevammatkin tätsyt ollaan itsevarmempia. Miksei voi antaa olla? Ei kiusata nuoria.

Tykkään sinusta. Näin pitäisi ajatella kaikkien. Itsetuntoa ehtii kerätä kyllä, antaa nuorten olla nuoria.

No, minä olen pulska keski-ikäinen, en ikinä menisi porukkasaunaan. En mennyt laihanakaan.

Vierailija
39/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön osa suomalaista kulttuuria pakottaa nuoret alasti yhteissaunaan.

Miksi peseytyminen pitää tehdä joukolla?

Vierailija
40/48 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä hävennyt vartaloanu, mutta peseydyn yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme