Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17v tytär ei ostanut jouluna äidille mitään, itse sai kaiken haluamansa

Pettynyt
25.12.2018 |

Olenko äitinä liian vaativa, kun odotin joululahjaksi edes jotain pientä, halpaa, itse tehtyä?
Tytär sai kaiken, mitä oli toivonut.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä tätä. Vietimme aaton miehen varakkailla vanhemmilla. Meidän lahja heille oli noin 40€ ja sen lisäksi veimme joulukukan ja suklaarasian. Veinme heille itsetehdyt laatikot ja jälkkärikakun. Olemme tällä hetkellä pienituloisia, koska olen kotihoidon tuella hoitamassa lasta kotona. He olivat ostaneet vain toiselle lapsellemme lahjan ja ei se ollut mikään överikallis, jos joku sitä epäilee. Muuta emme saaneet ja ei siinä sitten mitään, mutta meiltä oltiin kysytty mitä haluttaisiin. Että näin.

Törpöt isovanhemmat :(

Vierailija
102/104 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut vanhemmilleni jouluna lahjat niin kauan kuin muistan (varmaan pienenä lahjoihin raha kyllä saatiin isältä/äidiltä...). Opiskelijanakin olin siinä tilanteessa, että pystyin edes jotain pientä ostamaan vanhemmilleni jouluina, syntymäpäivinä ja isänpäivänä/äitienpäivänä. Jos opiskelijana rahaa ei olisi ollut, olisin varmaan käynyt kotona siivoamassa tai tekemässä muita kotitöitä "lahjana". Tykkään ilmaista kiintymystäni erilaisilla lahjoilla. Varmaan monet ihmiset saavat ilmaistua kiintymyksensä selkeästi ilman lahjojen antamistakin, mutta minulle se on yksi tapa kertoa ihmiselle, että välitän hänestä. En kuitenkaan itse pahastuisi, jos joku perheenjäseneni ei hankkisi minulle lahjaa.

N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on omia lapsia niin en odota enkä halua että lapseni käyttävät vähiä rahojaan minua varten. Jouluna näkeminen yms merkitsee enemmän kuin joku lahja joka joidenkin mielestä on pakko antaa sillä muuten ei välitä

Vierailija
104/104 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan on sinun kasvattamasi, joten lopputulos on aivan omaa ansioita. Lapselle täytyy opettaa toisen huomioimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä