Naiset, miten saadaan Suomen syntyvyys nousuun?
Kommentit (562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mulla olis miljoonatulot en tekis yhtäkään kersaa ja vielä vähemmän ottasin ketää naista elätettäväks. t. nuori hetero mies
Suosittelen suomalaista naista. Niitä ei nimittäin tarvitse elättää, ne käyvät töissä.
T: keski-ikäinen heteronainen
No joo mutta ovat seksisirkusveteraaneja.
Hohhoijaa. Miten se voi vielä 2018 olla jollekin noin kova paikka, että jotkut ihmiset nauttivat seksistä?
Hän ei taida nauttia...
Jep. On ihan hyvä muistaa, että seksistä nauttivat vapaasti naiset ja pieni osa miehistä. Loput saavat jämät, jos saavat.
’Vapaasti’ naiset. Höpö höpö. Täälläkin häpäistään naisten valintoja päivästä toiseen. Ja pieni osa miehistä? Onko yli 80% pieni osa?
Mä halusin todella paljon lapsen, ja toisen, mutta suurin syy siihen, että uskalsin hankkia kolmannen (ja jossain määrin myös toisen) oli, että mies on ollut 100% tasapuolinen vanhempi, ollut pitkään hoitovapaalla molempien kanssa ja aikoo olla myös kolmosen kanssa, ja myös yövalvomisten (pl. pikkuvauva-aika), omien menojen ja harrastusten suhteen olemme itsestäänselvästi tasa-arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syntyvyys pitäisi saada nousuun, kun meillä ei ole työpaikkoja nykyisillekään ihmisille?
Pitkässä juoksussa siksi, että muuten jäädään muiden kulttuurien ja etnisyyksien jalkoihin. Silloin kadotaan historian lehdiltä. Eihän tämä kaikkia kiinnosta lainkaan, mutta valtion tasolla sen on kiinnostettava. Lyhyellä välillä on tämä kestävyysvaje ja painoarvomme menetys maailmalla ja omassa maassamme. Oman elämäntavan asteittainen katoaminen.
Mikä suomalaisesta kulttuurista tekee paremman kuin muista? Joka tapauksessa, kun ilmastopakolaisuus alkaa, niin siinä ei enää ole monokulttuureja eikä nykyisiä valtioiden rajoja. Keskustelin syksyllä ihmisen kanssa, joka työssään on niiden kysymysten äärellä, ja hän totesi ettei suomalaisilla ole mitään käsitystä siitä, mitä ilmastopakolaisuus tulee tarkoittamaan. Ja että ehkä niin on jopa parempi.
Itse en enää ole lastentekoiässä mutta vaikka olisin, niin en tähän maailmaan lapsia tekisi. Eikä tee oma aikuinen lapsenikaan kuulemma. Maapallon kantokyky ei riitä.
Aika monikin asia tekee paremman, mutta sovitaan , että ne ei ole nyt tässä argumentteja. Ihan vain subjektiivisesti omalta kannalta katsoen. On hyvä omata kansakuntana sen verran sanansijaa, että perusturvallisuus on jotakuinkin taattu. Vähemmistönä on aina toisten hyväntahdon varassa.
Eihän ilmastopakolaisuus itsessään ole välttämättömyys jos vain rajalla sanotaan stoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mulla olis miljoonatulot en tekis yhtäkään kersaa ja vielä vähemmän ottasin ketää naista elätettäväks. t. nuori hetero mies
Suosittelen suomalaista naista. Niitä ei nimittäin tarvitse elättää, ne käyvät töissä.
Hohhoijaa. Miten se voi vielä 2018 olla jollekin noin kova paikka, että jotkut ihmiset nauttivat seksistä?
Hän ei taida nauttia...
Jep. On ihan hyvä muistaa, että seksistä nauttivat vapaasti naiset ja pieni osa miehistä. Loput saavat jämät, jos saavat.
(Eri) jos 80% yli kolmekymppisistä miehistä on parisuhteessa, aivan varmasti suurempi kuin "pieni osa miehistä" nauttii seksistä. Harva parisuhde on seksitön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehiltä kysytä? Eihän tämä yksin naisen asia ole!
Ei ole miehillä nokan koputtamista lapsiasioissa. Nainen on se joka sanoo viimeisen sanan omasta kehostaan.
Näyttäisi ainakin täällä olevan hyvin paljon miehet lasten tekoa vastaan. Ei suomessa montaa ihmistä löydy joka ilman tukea pystyy itse lapsen elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Valittavana on joko vapaa ja (myös seksuaalisesti) itsenäinen nainen, tai kenties jostain eksoottisesta kulttuurista saattaa vielä löytyä miehen omistukseen kuuluvia naisia. Niitä joutuu tosin elättään samasta syystä. Suo siellä, vetelä täällä, eikö?
Osittain kyllä, mutta Suomessa seksisirkustelu on maailmanluokkaa, joten oikeastaan mistä vain jo naapurimaastakin löytää vähän kunnollisella naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä halusin todella paljon lapsen, ja toisen, mutta suurin syy siihen, että uskalsin hankkia kolmannen (ja jossain määrin myös toisen) oli, että mies on ollut 100% tasapuolinen vanhempi, ollut pitkään hoitovapaalla molempien kanssa ja aikoo olla myös kolmosen kanssa, ja myös yövalvomisten (pl. pikkuvauva-aika), omien menojen ja harrastusten suhteen olemme itsestäänselvästi tasa-arvoisia.
Itse halusin lapsen ja sen myötä selvisi, miten kaikki jäi minun harteille. Halusin myös lapselle sisaruksen vaikka tiesin, että miehestä ei ole apua. Olisin halunnut kolmannenkin lapsen, mutta siihen ei minun jaksaminen riittänyt. Myös mies halusi lapsia eli en tehnyt niitä vastoin miehen tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei taida nauttia...
(Eri) jos 80% yli kolmekymppisistä miehistä on parisuhteessa, aivan varmasti suurempi kuin "pieni osa miehistä" nauttii seksistä. Harva parisuhde on seksitön.
Luulen, että sirkuksella ei tarkoitettu vakiintuneita parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syntyvyys pitäisi saada nousuun, kun meillä ei ole työpaikkoja nykyisillekään ihmisille?
Pitkässä juoksussa siksi, että muuten jäädään muiden kulttuurien ja etnisyyksien jalkoihin. Silloin kadotaan historian lehdiltä. Eihän tämä kaikkia kiinnosta lainkaan, mutta valtion tasolla sen on kiinnostettava. Lyhyellä välillä on tämä kestävyysvaje ja painoarvomme menetys maailmalla ja omassa maassamme. Oman elämäntavan asteittainen katoaminen.
Mikä suomalaisesta kulttuurista tekee paremman kuin muista? Joka tapauksessa, kun ilmastopakolaisuus alkaa, niin siinä ei enää ole monokulttuureja eikä nykyisiä valtioiden rajoja. Keskustelin syksyllä ihmisen kanssa, joka työssään on niiden kysymysten äärellä, ja hän totesi ettei suomalaisilla ole mitään käsitystä siitä, mitä ilmastopakolaisuus tulee tarkoittamaan. Ja että ehkä niin on jopa parempi.
Itse en enää ole lastentekoiässä mutta vaikka olisin, niin en tähän maailmaan lapsia tekisi. Eikä tee oma aikuinen lapsenikaan kuulemma. Maapallon kantokyky ei riitä.
Aika monikin asia tekee paremman, mutta sovitaan , että ne ei ole nyt tässä argumentteja. Ihan vain subjektiivisesti omalta kannalta katsoen. On hyvä omata kansakuntana sen verran sanansijaa, että perusturvallisuus on jotakuinkin taattu. Vähemmistönä on aina toisten hyväntahdon varassa.
Eihän ilmastopakolaisuus itsessään ole välttämättömyys jos vain rajalla sanotaan stoi!
Oikeasti uskot, että se tapahtuu samalla tavalla kuin neuvostoliiton hyökkäys Suomeen? Ei, ei tapahdu. Lue enemmän, luulet vähemmän.
Miten vuorotyö estää lapset? Yleensä lääkäreillä, lentäjillä, poliiseilla, sairaanhoitajilla jne on isot lapsikatraat kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Valittavana on joko vapaa ja (myös seksuaalisesti) itsenäinen nainen, tai kenties jostain eksoottisesta kulttuurista saattaa vielä löytyä miehen omistukseen kuuluvia naisia. Niitä joutuu tosin elättään samasta syystä. Suo siellä, vetelä täällä, eikö?
Osittain kyllä, mutta Suomessa seksisirkustelu on maailmanluokkaa, joten oikeastaan mistä vain jo naapurimaastakin löytää vähän kunnollisella naisia.
No eihän miehillä ole sitten mikään ongelma löytää itselle sopivaa naista lasten äidiksi, sen kun matkustaa muutama sata kilometria johonkin ilmansuuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten ikiaikainen naisihanne muutu vaikka vuosiluku olisi 2118. Seksisirkusveteraani ei ole äidillinen ja hyvä äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika, käy hakemassa? Varoituksen sana tosin itänaapureista, perinteisen mallin mukaan siellä miehen palkka tulee naisen käyttöön, sillä nainen päättää kodista. Mutta jäähän niitä muita naapurimaita...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatellaan, että sinulla olisi vaimo, jonka ihanimmat muistot elämästä liittyvät mahtavaan seksiin huippumiesten kanssa. Olisitko niin sydämetön, että haluaisit pyyhkiä nämä muistot naiseltasi, eli että nainen ei olisi saanut koskaan kokea elämänsä parhaita hetkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei taida nauttia...
Eli vanha kunnon kateushan sieltä toisen solvaamisen taustalta taas löytyi. Kun en minä saa, niin ei pidä kenenkään muunkaan saaman, tai ainakaan siitä ei saa tulla hyvä mieli. Jep jep. Tervetuloa Suomeen, kateellisten ihmemaahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista. Poistetaan elatusmaksut.
100% varmasti toimii.
No johan on kuningasajatus. Pohditko asiaa pitkäänkin?
Kysyttiin miten, niin vastasin. Totuus tympäsee varmasti. Niin ja se raha ei poistuisi vaan tulisi valtiolta.
Nykynaisilla ei ole mitään kunnioitusta miehiä kohtaan. Kyllä miehet alkavat jo viisastumaan, kaverit puhuu mitä tapahtuu kun tekee lapsen. Se on niin suuri riski joutua maksamaan vuosikymmeniä rahaa sellaselle joka halveksii sua, ei se ole järkevää. Mies haluaa puolison, ei niinkään lasta. Pohjimmiltaan se halu saada lapsi, lähtee aina naisesta. Tuo kunnioituksen puute johtaa lähes aina eroon ja sitten maksetaan.
Tietysti on poikkeuksia ja rakastavia pareja jotka haluavat lapsen yhdessä. Ehkä yksi kymmenestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten ikiaikainen naisihanne muutu vaikka vuosiluku olisi 2118. Seksisirkusveteraani ei ole äidillinen ja hyvä äiti.
Niin miehet ovat jääneet kehityksessä jälkeen. Hella ja nyrkki mutta miehen ei kuulu maksaa mitään. Kysyykö joku vielä miksi syntyvyys alhaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei taida nauttia...
’Vapaasti’ naiset. Höpö höpö. Täälläkin häpäistään naisten valintoja päivästä toiseen. Ja pieni osa miehistä? Onko yli 80% pieni osa?
80 % miehistä ei todellakaan saa seksiä haluamallaan tavalla eikä pääse nauttimaan mistään sirkuksista. Parisuhteessa on varmasti monet, mutta ei tässä siitä ole kyse.
Naiset aina luulevat, että kun jotkut miehet saavat seksiä runsaasti, tienaavat hyvin tai käyttävät paljon valtaa, niin se tarkoittaisi, että kaikilla miehillä on tuollainen tilanne. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Miten vuorotyö estää lapset? Yleensä lääkäreillä, lentäjillä, poliiseilla, sairaanhoitajilla jne on isot lapsikatraat kotona.
Samaa mieltä. Tunnen kaikkia edellämainittuja ja kaikilla on yli kolme lasta perheessä :D
Ei tunnu olevan ongelma todellakaan. Yhdellä nuorella, pirteellä, hoikalla kauniilla sairaanhoitajallakin neljä lasta kotona.
Kuinka paljon osallistut kuluihin ja ajallisesti?