Mikä oli paskin joululahja 2018 perheessänne?
Täällä tuli taas kilo kynttilöitä joita en astman vuoksi voi polttaa
Kommentit (92)
Varmaan terotin. Mutta 11v. poika oli itse toivonut sitä 😂
Vierailija kirjoitti:
Voit lahjoittaa ne eteenpäin, ap.
Joo arvaa vaan saako kaikki tuliaisiksi kynttilöitä joita mun ja miehen suku mulle kantaa
Pari sisustusjuttua jotka eivät vaan sovi meidän värimaailmaan.
Harmittaa kyllä, koska tiedän että lahjojen antajat ovat itse pitäneet lahjoja todella hyvinä.
Sinun otsikkosi ap oli paskinta täällä tänä jouluna. Sinä et ansaitse mitään lahjaa kun haluat perustaa räkätysketjuja jouluna joululahjoista.
Häpeä jos osaat. Maailmassa on paljon aineellista köyhyyttä, eivätkä kaikki saaneet tänä jouluna mitään. Vielä pahempaa on henkinen köyhyys, jota sinä ap osoitat.
Taas alkaa materialistikansa luetella ilkkumisiaan toisten hyvällä tarkoituksella antamista lahjoista. Olette alhaisia.
Sain teetä ja pahaa sellaista. Vien töihin
Ei ollut paskoja lahjoja, ihan liikaa kaikkea ja kaikki sellaisia mitä toivottiin/tarvittiin.
1v sai jonkun pattereilla käyvän liikkuvan kissan, on lapsen mieluinen mutta itseä alkaa jo melkeinpä vituttaa se jatkuva maukuminen, mikä tosta kissasta lähtee :D että sanotaan nyt se sitten 😌
Vierailija kirjoitti:
Sinun otsikkosi ap oli paskinta täällä tänä jouluna. Sinä et ansaitse mitään lahjaa kun haluat perustaa räkätysketjuja jouluna joululahjoista.
Häpeä jos osaat. Maailmassa on paljon aineellista köyhyyttä, eivätkä kaikki saaneet tänä jouluna mitään. Vielä pahempaa on henkinen köyhyys, jota sinä ap osoitat.
Jotkut lahjat vain ovat oikeasti paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan terotin. Mutta 11v. poika oli itse toivonut sitä 😂
Ketjun aiheesta kitisijöille: ylläoleva viesti osoittaa, että aiheen voi ottaa myös huumorilla eikä ilkeillen.
Meillä jokainen perheestä sai Pandan suklaarasian. Myös vauva 3 kk. Eli 5 pandan suklaarasiaa. Ja me ei tykätä konvehdeista
Vierailija kirjoitti:
Taas alkaa materialistikansa luetella ilkkumisiaan toisten hyvällä tarkoituksella antamista lahjoista. Olette alhaisia.
Entä jos ne on vaan velvollisuuslahjoja?
Vierailija kirjoitti:
Meillä jokainen perheestä sai Pandan suklaarasian. Myös vauva 3 kk. Eli 5 pandan suklaarasiaa. Ja me ei tykätä konvehdeista
Suklaarasia 3 kk vauvalle 😂
Itse ostin miehelleni pyjaman. "Mä en ole näin lapsellinen" totesi hän. Batman-kuvalla varustettu pyjama ja saaja 54-vuotias.
Lapsi meilläkin tykkää mutta vanhemmat ei. Rummut 2 vuotiaalle. Eikä tykkää naapuritkaan kun herää kuudelta aamulla ja rummuttaa. Tämä tuli lapsettomilta kummeilta.
About miljoonas toilettilaukku. Ja joka vuosi se on liian pieni eikä sinne mahdu mitään.
Teinin pulteista päätellen hänen saamat lahjat oli kaikki huonoja, ei tullu yhtä kalliita kuin naapurissa
Meidän 13-16 v kaikki sai liian pienet yökkärit mummolta. Hei, ne on kasvaneet eikä oo pieniä enää! Onneksi kuitti löytyi sentään ja voidaan vaihtaa koot
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin miehelleni pyjaman. "Mä en ole näin lapsellinen" totesi hän. Batman-kuvalla varustettu pyjama ja saaja 54-vuotias.
No höh :( Tästä tuli vähän surullinen olo
Voit lahjoittaa ne eteenpäin, ap.