Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli paskin joululahja 2018 perheessänne?

Vierailija
25.12.2018 |

Täällä tuli taas kilo kynttilöitä joita en astman vuoksi voi polttaa

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lahjoittaa ne eteenpäin, ap.

Vierailija
2/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan terotin. Mutta 11v. poika oli itse toivonut sitä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit lahjoittaa ne eteenpäin, ap.

Joo arvaa vaan saako kaikki tuliaisiksi kynttilöitä joita mun ja miehen suku mulle kantaa

Vierailija
4/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sisustusjuttua jotka eivät vaan sovi meidän värimaailmaan.

Harmittaa kyllä, koska tiedän että lahjojen antajat ovat itse pitäneet lahjoja todella hyvinä.

Vierailija
5/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun otsikkosi ap oli paskinta täällä tänä jouluna. Sinä et ansaitse mitään lahjaa kun haluat perustaa räkätysketjuja jouluna joululahjoista.

Häpeä jos osaat. Maailmassa on paljon aineellista köyhyyttä, eivätkä kaikki saaneet tänä jouluna mitään. Vielä pahempaa on henkinen köyhyys, jota sinä ap osoitat.

Vierailija
6/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alkaa materialistikansa luetella ilkkumisiaan toisten hyvällä tarkoituksella antamista lahjoista. Olette alhaisia.

Vierailija
7/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain teetä ja pahaa sellaista. Vien töihin

Vierailija
8/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut paskoja lahjoja, ihan liikaa kaikkea ja kaikki sellaisia mitä toivottiin/tarvittiin.

1v sai jonkun pattereilla käyvän liikkuvan kissan, on lapsen mieluinen mutta itseä alkaa jo melkeinpä vituttaa se jatkuva maukuminen, mikä tosta kissasta lähtee :D että sanotaan nyt se sitten 😌

Vierailija
9/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun otsikkosi ap oli paskinta täällä tänä jouluna. Sinä et ansaitse mitään lahjaa kun haluat perustaa räkätysketjuja jouluna joululahjoista.

Häpeä jos osaat. Maailmassa on paljon aineellista köyhyyttä, eivätkä kaikki saaneet tänä jouluna mitään. Vielä pahempaa on henkinen köyhyys, jota sinä ap osoitat.

Jotkut lahjat vain ovat oikeasti paskoja.

Vierailija
10/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan terotin. Mutta 11v. poika oli itse toivonut sitä 😂

Ketjun aiheesta kitisijöille: ylläoleva viesti osoittaa, että aiheen voi ottaa myös huumorilla eikä ilkeillen.

Vierailija
11/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokainen perheestä sai Pandan suklaarasian. Myös vauva 3 kk. Eli 5 pandan suklaarasiaa. Ja me ei tykätä konvehdeista

Vierailija
12/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas alkaa materialistikansa luetella ilkkumisiaan toisten hyvällä tarkoituksella antamista lahjoista. Olette alhaisia.

Entä jos ne on vaan velvollisuuslahjoja?

Vierailija
13/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jokainen perheestä sai Pandan suklaarasian. Myös vauva 3 kk. Eli 5 pandan suklaarasiaa. Ja me ei tykätä konvehdeista

Suklaarasia 3 kk vauvalle 😂

Vierailija
14/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin miehelleni pyjaman. "Mä en ole näin lapsellinen" totesi hän. Batman-kuvalla varustettu pyjama ja saaja 54-vuotias.

Vierailija
15/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi meilläkin tykkää mutta vanhemmat ei. Rummut 2 vuotiaalle. Eikä tykkää naapuritkaan kun herää kuudelta aamulla ja rummuttaa. Tämä tuli lapsettomilta kummeilta.

Vierailija
16/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

About miljoonas toilettilaukku. Ja joka vuosi se on liian pieni eikä sinne mahdu mitään.

Vierailija
17/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin pulteista päätellen hänen saamat lahjat oli kaikki huonoja, ei tullu yhtä kalliita kuin naapurissa

Vierailija
18/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 13-16 v kaikki sai liian pienet yökkärit mummolta. Hei, ne on kasvaneet eikä oo pieniä enää! Onneksi kuitti löytyi sentään ja voidaan vaihtaa koot

Vierailija
19/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin miehelleni pyjaman. "Mä en ole näin lapsellinen" totesi hän. Batman-kuvalla varustettu pyjama ja saaja 54-vuotias.

No höh :( Tästä tuli vähän surullinen olo

Vierailija
20/92 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiskalenteri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme