Onko 25-vuotias kaunis nainen vielä kaunis 35-vuotiaanakin?
Kommentit (11)
Vaikea sanoa ennakkoon. Vaikuttaa moni muukin asia: elämäntavat, stressi, auringonotto, tupakointi, meikkaaminen... lista on pitkä
Äiti ainakin oli ja säilyi kuvista päätellen melko nuorekkaana vaikka elintavoissa olisi ollut parantamisen varaa. Toivon että mulla on tältä osin yhtä suotuisat geenit. Toisaalta en tupakoi, ota aurinkoa enkä juo joten ehkä näytänkin 35-vuotiaana sitten vielä nuorekkaammalta kuin äitini.
No se nyt riippuu ihan naisesta. Toiset on toiset ei..
Minä olen vielä 45-vuotiaanakin :)
Yksilöllistä. Joku voi olla jopa 50-60 vuotiaana. Jotkut rupsahtavat alle 30 v.
Ei. Rupsahdus tapahtuu tasan sillä hetkellä, kun täyttää 30.
Olen itse 40-vuotias ja säilynyt hyvin. Olen elänyt suhteellisen stressittömän elämän, harrastanut liikuntaa, juonut vähän alkoholia enkä ole tupakoinut. Olen suojannut vaaleaa ihoani hyvin auringolta. Olen syönyt terveellisesti, juonut paljon vettä ja nukkunut hyvin. Olen käyttänyt herkän ihon apteekkituotteita.
Osa ikätovereistani on vanhentunut ihan eri tavalla. Heidän tottumuksensa tietävänä, "kulahtaneimman" näköiset ovat tupakoineet, polttaneet ihoaan auringossa ja tehneet yötöitä.
Kauniit eivät aina vanhene hyvin. Moni vaatimattomamman näköinen on keski-ikäisenä paremman näköinen kun on ikääntynyt hyvin.
Mä olin ruma 25-vuotiaana ja vielä rumempi 35-vuotiaana.
Oon niin kateellinen kauniille naisille, ettei tosikaan.
Kauneus on myös katsojan silmissä kuten jokainen varmasti tietää. Kolmekymppisenä pidin nelikymppisiä miehiä vanhoina ja kulahtaneina, nyt kun olen itse nelikymppinen, pidän nelikymppisiä miehiä komeina. Ulkonäköön vaikuttaa mielestäni vahvasti myös luonne ja karisma, ei niinkään ryppyjen tai juonteiden määrä tai onko ihminen ihannemitoissa.
Mä ainakin olen