Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi solussa asuminen on kamalaa?

Vierailija
25.12.2018 |

Tässä omat syyni:
- Kaipaan sitä että saan olla kotona yksin, ja solussa olen jatkuvasti tietoinen toisen läsnäolosta
- Vaikka kämppis olisi poissa, alitajuisesti odotan hänen paluutaan enkä odota sitä innolla. Jotenkin vaivaannun siitä, kun kokkaan keittiössä ja ulko-ovi aukeaa yllättäen.
- Kämppikset eivät välttämättä ole samaa mieltä siisteydestä. Osa sotkee ja jättää omia tavaroitaan minne sattuu.
- Lemmikkikielto. Haluan yksiöön, jotta voisin hankkia kissan. Muutenkin on paljon, mitä solussa ei saa tai kehtaa tehdä niin, että kämppikset tietävät siitä.
- Kämppistä saattaa ketuttaa, kun tuot vieraita, vaikka sinä suhtautuisit hänen tuomiin vieraisiin hyväksyvästi
Yksiötä odotellessa! Tykkäätkö sinä soluasumisesta?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ongelmaksi ihmisten käytöstavat tai niiden puute sekä heidän arvaamattomuutensa.Yhtenä päivänä kaikki ok toisena karhu ryhmä nappaamassa kiinni. Koita siinä sitten opiskella.

Vierailija
82/83 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaltaisesi lapselliset äidin pikku mussukathan ne solun ilmapiirin myrkyttää. Seksiäkään ett varmaan edes uskalla ajatella? Onneksi itse osasin nauttia soluelämästä ja bailuja riitti. Sen takaan!

Aila, 41

Pelottavaa jos noin lapsellinen ihminen on 41. Kämppisten seksielämä, oli sitä tai ei, ei kuulu sinulle. Bailaaminen soluasunnossa häiritsee muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä soluista tykkää kukaan, mutta kaikilla ei ole niin rikkaita vanhempia, että voisivat maksaa yksiön vuokraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi