Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmekymppisen renttunaisen miesasioita

Vierailija
25.12.2018 |

Juu, olen yli 30-v, vanha pössyttelijä, työtön, jne.
Ulospäin sitä ei näe suurimmaksi osaksi.
Ainoa skidini täyttää ensi vuonna 18-v, ei asu luonani, kun olen itsekin laitokset ja kasvattiperheet läpikäynyt skidinä.
Niin,niihin miesasioihin: heitäkin ollu liiakseen, en ehkä osaa rakastaa, saati, jos olen suhteessa, suuttuessani jätän miehen siihenpaikkaan,huonot hermot, mielummin jätän itse ensin,kun tulen jätetyksi.
Olen toisaalta onnellinen vapaudessani, mutta kysymys kuuluukin, kun noita pössyttelijä,mt-ongelmaisia ja linnassaistuneita miehiä olen harrastellut, että ...jos en saamiestä,jota rakastan,onko kovin väärin olla laastarisuhteessa mieheen, joka eroottinen ja useasti psykoottisuudessaankin persoonallinen,jajosta pidän 98%sti,vaikkei hän olekaan se,jota rakastan eniten?
Ajattelin olla realisti, ja rauhoittua,en ole 13 vuoteenollut vakavammassa parisuhteessa.Nyt ajattelin ,että rauhoitun,entokiskidejähommaa,kunomanijo täysiän kynneksellä,mutta niin...onko se laastaritouhu loppuviimeksi huono homma,jos se onkuitenkin realismia?
t.b-luokan skitsofreenikko jabudimuija

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, mutta l.utkat eivät pysty koskaan sitoutumaan henkisesti.

Vierailija
2/2 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einiin,kun taustallaon lapsuudessa ollutta kaikkea.Ei kaikkien tarvitsekaan sitoutua sillätasolla,että 2 autoa,punainen talo ja kesämökki.

Elämäon hetkiä.

Biologinen äitini kuule pössytteli 40-vuotta,ja oli avioliitossaikänsä.

Isäni taas sillä aikaa tekiskidejä ympäri kaupunkia,mulla monta puolisisarusta,ikäistäni,tässä kaupungissa.

Niin,pointti oli se,etten kaipaa traditionellia sormus sormessa -kulissia, kunhan tyyppi on läsnä joskus,sehyvä, itsekään en olejoku ehdoton aina ja kaikessa,välillä en luota itseenikään,niin riittää,et ...toinen on suurinpiirtein uskollinen ja tekee parhaansa.

En edes jaksaisi sliipattua pukumiestä, tykkään noist putkasta juur kotiutuneista kuset housussa -miehistä,niin ei gonosta pukumiehen mielipide pätkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla