Kysy Hesburgerin työntekijältä!
Kysy mitä vain aiheeseen liittyvää, työkokemusta minulla on noin 2 kuukautta. ☺️
Kommentit (117)
Syötkö koskaan itse työpaikan tuotteita?
Miksei soijatortillassa ole jalapenoa niin kuin kanatortillassa?
Saako niitä kamelinvarvastyöhousuja sovittaa ennen käyttöä, vai jakaako pomo ne?
Siellä käy varmaan paljon tt-tuella eläviä,muutenhan ei tarvitsisi kerjätä jouluruokaa fb-jouluavussa.
Onko työasu mukava? Työhousut ainakin imartelee hyvää peppua 👍
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teidän suosituin hampparinne? Meneekö tortilloja ja salaatteja paljon, en ole koskaan nähnyt kenenkään ostavan niitä?
Kerroshampurilainen ja juustohampurilainen ovat ainakin oman kokemukseni perusteella suosittuja. Tortilloja menee useita päivittäin, salaatteja harvemmin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä siihen big magiin tulee?
Big Mac on McDonald's tuote :D
-ap
Minkä ikäinen olet? Mikä koulutus? Oletko tyytyväinem työhöösi? Kohtaatko usein asiakkaita jotka ylenkatsovat sinua?
Sori tuli monta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö koskaan itse työpaikan tuotteita?
Tähän asti olen aina ruokatauolla ottanut Hesburgerin tuotteita, usein jätän tosin ateriasta ranskalaiset pois. Vapaa-ajalla käyn Hesburgerissa melko harvoin.
-ap
Millä majoneesia annostellaan täsmälleen oikea määrä, vai roilotetaanko sitä miten sattuu?
Vierailija kirjoitti:
Miksei soijatortillassa ole jalapenoa niin kuin kanatortillassa?
En ole työskennellyt keittiössä, vaan huolehtinut kassa-alueesta. Tähän en osaa vastata :( Kannattaa kysyä seuraavan kerran kassatyöntekijältä asiasta.
-ap
Kauanko meinaat tuolla työskennellä?
Vierailija kirjoitti:
Poltatko pilveä?
En
-ap
Saako hesestä bataattiranskiksia?
Vierailija kirjoitti:
Siellä käy varmaan paljon tt-tuella eläviä,muutenhan ei tarvitsisi kerjätä jouluruokaa fb-jouluavussa.
Asiakkaan varallisuustaso ei kuulu minulle. Asiakaskunta on laaja.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onko työasu mukava? Työhousut ainakin imartelee hyvää peppua 👍
Paita on mukava, housut eivät, sillä niiden kangas ei jousta.
-ap
Käykö siellä vakioasiakkaita, siis ihmisiä jotka syövät hampurilaisia lähes joka päivä?
Mikä on teidän suosituin hampparinne? Meneekö tortilloja ja salaatteja paljon, en ole koskaan nähnyt kenenkään ostavan niitä?