Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ns täyden kympin nainen kiinnostua oikeasti jostain seiskan miehestä vai olenko vain joku laastari??

Vierailija
25.12.2018 |

Tapasin sellaisen nettideiteissä, juteltiin aika pitkään ennen kuin siirryttiin whatsappin puolelle ja näin hänen kuvansa sitten vasta siellä. En olisi koskaan osannut odottaa että hänen kaltaisensa nainen edes on nettideiteissä. Sellaisia naisia näkee joidenkin, palstatermein, ns. 9-10 miesten kanssa joten olin jopa hieman järkyttynyt kun selvisi että hän onkin ihan oikeasti kunnon kaunotar. Livenä jos lähestyisin sellaista naista niin he eivät koskaan ole kiinnostuneet minusta.

Minä itse olen ihan "perus" kaikin tavoin, en ole mitenkään erityisen komea mutten nyt rumakaan. Käyn töissä mutta en ole mikään erityisen hyväpaikkainen tai minulla ei ole myöskään vastaavia "avuja". Erityisen lihaksikaskaan en ole. Olen luonteeltani ystävällinen ja mukava. Mutta toki tiedostan olevani ihan eri tasoa hänen kanssaan sillä en itse herätä huomiota kadulla tai baareissa yms.

Nyt mietin voiko sellainen nainen olla oikeasti kiinnostunut vai onko hän vain etsimässä jotain laastaria tai kyllästynyt ns. jännä miehiin. On aiemmin ollut suhteessa jossa mies kuulemma petti. Siitä tuli mieleen olenko hänelle nyt joku niin sanottu varma vaihtoehto. Juttelin erään kaverinaiseni kanssa ja hän sai minut ihan epäileväksi.

M32, nainen on 25v jos sillä on jotain merkitystä.

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä trollailua? Aika moni lähtenyt ihan vakavissaan mukaan

Vierailija
122/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä katalogista olet nuo pisteet hakenut, kuka ne on antanut ja millä perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sivutolkulla pohdittu, onko ihminen ulkonäkönsä lisäksi muutakin. Lopputulos: kyllä, ja "viehättävät" yksilöt voivat viehättyä "vähemmän viehättävistä". Ihminen ei olekaan aivoton eliö vaan sosiaalinen olento, joka voi ylittää sen tietyn lokeronsa. Jotkut ovat havainnollistaneet tätä vielä omilla kokemuksillaan: itseään "kympin naiseksi" kuvailleet kertovat kintymyksestään vähemmän komeaan kumppaniinsa. Mutta ainakin olette päätyneet oikeaan lopputulokseen.

Vierailija
124/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin tyhmä keskustelu on venynyt näin pitkäksi? En kuitenkaan haluaisi olla ilkeä, kunhan ihmettelen.

Vierailija
125/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei määritä ihmistä millään tavalla. Miten jotkut täällä ovat kehdanneet kuvailla itseään "kympiksi" partneriinsa verrattuna. Jos on huono itsetunto, ei sitä muiden kustannuksella aleta vahvistamaan. Koko keskustelu vaikuttaa muutenkin trollilta.

Vierailija
126/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran niin, että viestittelin naisen kanssa, ja hän oli se innokkaampi osapuoli. Vaihdoimme monta kuvaa ja annoin tottakai parhaimmiksi katsoneeni kuvat hänelle. Hän oli kaunis ja olin itse aika innoissani, kun sovimme tapaamisesta.

Tapaamisen jälkeen hän hiljeni täysin. Minusta ne oli ihan ok ensitreffit, mutta ilmeisesti olin pettymys hänelle. Hän vastasi enää yhden ympäripyöreän viestin, jossa kertoi kiireistään jne.

Että noinkin voi käydä.

Vierailija
127/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja luonne eivät ole mitään yhtenäistä mössöä, vaan yksinomaan luonne ja henkinen puoli määrittää toimintaa, ajatuksia, valintoja, kaikkea mitä se ihminen nyt tekee ja millainen se ylipäätään on. Ulkonäkö ei liity siihen millään tavalla. Älkää olko noin typeriä, älkää jauhako tällaisesta satojen kommenttien verran.

Vierailija
128/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto on kyllä melkoinen instrumentti. Minä olin koko nuoruuteni epäviehättävä mies. Sen näki peilistä, sen vaan tiesi. Otti päähän kun olisi halunnut paremman ulkonäön. Vuosia kului, ja yhtäkkiä peilistä katsoi miehekkäillä kasvonpiirteillä varustettu kundi. Havahduin kun exän hyvännäköinen kaveri oli sanonut minun olevan hyvännäköinen. Sitä on vaan vaikea käsittää kun oma itsetunto on rakennettu sietämään rumuutta.

Kävin vähän salilla ja nyt kerään katseita. Tai sitten luulen kerääväni. Mutta itsetunto sanoo nyt minulle että kaikki on mahdollista, olet hyvännäköinen.

Ja sain minäkin todella kauniin nuoren naisen pyydettyä treffeille. Enkä mieti mitään tasoja, aion kohdella häntä kuin ketä tahansa. Enkä aio pitää itseäni huonompana. Eli ap, kaikki on myös korviesi välissä.

Vierailija
129/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on nyt vahva biologinen ohjaus naisten ulkonäköä kohtaan ja siksi AP:kin ihmettelee mitä tuo nainen mahtaa hänestä 'todella' miettiä!

Vierailija
130/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette siis ole livenä vielä tavanneet? Sittenhän se totuus vasta paljastuu kun tapaa. Kuvissa voi huijata aika paljonkin.

Kuvissa voi todellakin vedättää. Zättäilin kauniin naisen kanssa. Tinderissä sillä oli treenikuvia jne. Hyvässä kunnossa oleva.. Menin sit deiteille, niin ne kuvat oli 40kg sitten kuvia. Siinä on oikeasti aikamoinen ero. Vitutti oikeasti. Vedin kunnialla läpi deitin ja se oli kyllä siinä sitten.

Vierailija
131/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis nainen. Olen seurustellut ns.oman tasoisteni miesten kanssa ja saanut aina henkisesti turpiin. Viimeisimmän eron jälkeen etsin tarkoituksella oikein kilttiä, empaattista ja mukavaa miestä. Löysin sellaisen tinderistä. Omasta mielestäni hän on kivannäköinen, vaikkei ehkä täytä mallin mittoja. Hän ei uskonut, että voisin olla hänestä kiinnostunut, mutta ihanampaa miestä en voisi kuvitellakaan itselleni. Kukaan ei ole kohdellut minua yhtä hyvin.

Se, mikä merkitsee on lopulta se, millaiset arvot ihminen omaa ja miten hän kohtelee toisia. Ulkoiset seikat, kuten ulkonäkö ja varallisuus on täysin toissijaisia.

Vierailija
132/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas, lássukka on herännyt joulukoomasta ja odotellessaan äiskän laittamaa jouluruokaa vaelteli taas kerran av:lle jännä miehistä puhumaan. Olispa joulurauha kestänyt edes uuteenvuoteen saakka.

Kaikki av:n sekopäätkin ovat näköjään heränneet koomasta 😂🤗

Ehkä ison ällän äiskä onkin lähtenyt all inclusive-lomalle Floridaan ja poika on kinkkuviipale-kaljalinjalla kotiputkassaan? Näin jos on, niin saamme loppiaiseen saakka tuta markkina-arvovuodatusta.

Niin kun täällä onkin vain yksi ja ainoa tasojankkaaja.....

No, pääasiassa se ja sen kaveri.

Vierailija
133/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko noin typeriä.

Vierailija
134/142 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunis nainen. Olen seurustellut ns.oman tasoisteni miesten kanssa ja saanut aina henkisesti turpiin. Viimeisimmän eron jälkeen etsin tarkoituksella oikein kilttiä, empaattista ja mukavaa miestä. Löysin sellaisen tinderistä. Omasta mielestäni hän on kivannäköinen, vaikkei ehkä täytä mallin mittoja. Hän ei uskonut, että voisin olla hänestä kiinnostunut, mutta ihanampaa miestä en voisi kuvitellakaan itselleni. Kukaan ei ole kohdellut minua yhtä hyvin.

Se, mikä merkitsee on lopulta se, millaiset arvot ihminen omaa ja miten hän kohtelee toisia. Ulkoiset seikat, kuten ulkonäkö ja varallisuus on täysin toissijaisia.

Täysin samoilla linjoilla. Minun ex jonka kanssa olin vuosia naimisissa oli silloin nuorena komea. Mutta hänen käytös muuttui vuosien myötä niin, että olin pelkkä kynnysmatto.

Eron jälkeen elin pari vuotta yksin, tutustuen ensin itseeni, "kuka olen tänäpäivänä" ja nyt olen reilun vuoden ollut suhteessa mieheen, joka on minua lyhyempi, ei ole malli eikä voi sanoa että on silleen komea. Omaa vatsaa ja kaksoisleukaa, mutta koko mies silti hivelee minun silmiä.

Harmi vain, että hän on nyt se joka on särkemässä minut sirpaleiksi. Huomaavainen ja ihana ihminen muutoin, mutta on nyt alkanut hänkin leikkimään tunteilla. Pelaa kahden naisen kanssa, joista toinen olen minä. Puhuu yhtä ja tekee toista. 

Monesti hänelle sanonut että minä olen vakavissani, mutta hän kai pelkää rakastumista ja ns. parempaa elämää (mikäli puheita exän kanssa elämisestä sitten on uskominen)

Mutta itse en katso sitä milktä ihminen näyttää. Ennemminkin minulle tärkeää on se, miltä se ihminen tuntuu siinä vierellä. Miltä hänen kosketus ja koko olemus saa minut tuntemaan. Mutta kuten jo aiemmin totesin, harmi että minä olen nyt se ketä rikotaan  :(  

Vierailija
135/142 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olipas tänne tullut kommenttia sitten viime käynnin.

Tavattiin tosiaan eilen ja nainen oli minusta vielä kauniimpi livenä mitä kuvissa. Ei tullut niitä +40kg yllätyksiä tai muuta semmosta. Mielestäni treffit menivät hyvin ja oli puhetta jo toisista, itsellä on melkoisen ihastunut olo nyt. 

- ap

Vierailija
136/142 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, olipas tänne tullut kommenttia sitten viime käynnin.

Tavattiin tosiaan eilen ja nainen oli minusta vielä kauniimpi livenä mitä kuvissa. Ei tullut niitä +40kg yllätyksiä tai muuta semmosta. Mielestäni treffit menivät hyvin ja oli puhetta jo toisista, itsellä on melkoisen ihastunut olo nyt. 

- ap

Mahtavaa, toivon teille onnea. :)

Olin itse joskus ihmeissäni kun eräs mies kiinnostui musta. Mua vähän nuorempi, hemmetin komea, mukava ja hauska, lapseton mies. Sosiaalinen, paljon kavereita. Mä olin vähän sitä vanhempi, ihan kivan näköinen ja hoikka mutta en mikään kaunotar, melko yksinäinen kahden lapsen äiti. Aika silmiinpistävä tasoero jos tasoteoriaan uskoo. Miehen erosta (ex luonnollisesti lapseton ja todella kaunis) oli vain puolisen vuotta joten vähän heräsi laastariepäilyksiä täälläkin.

No, pirun pysyvä laastari olen ollut kun yli kymmenen vuotta on yhdessä kuljettu ja hyvin menee.

Vierailija
137/142 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleppa varovainen. Narsistinaisten strategia on ottaa omaa tasoaan (ulkonäöllisesti) alempana olevia miehiä itselleen. Mies on siinä sitten huumassa että miten on tällaista voinut saada itselleen ja aivan huomaamatta valuu kohti helvetillistä suhdetta.

Vierailija
138/142 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile lomailla lattareissa. Käy jossakin paikassa mistä ne missit ovat kotoisin.

Sitten kun tuut suomeen huomaatkin että se sun "kaunotar" onkin ruma.

Olen asunut ulkomailla monta vuotta ja aina huvittaa mitä ne mun suomikaverit pitää kauniina. Mielestäni mun tyttöystäväkin on aika tavis mutta aina kun ollaan suomessa kaikki kuolaa sen perään. Kai se sellaista on jos on vähään tottunut.

Linkkaa pari sinusta kaunista naista ja sitten rumaa? Ihan mielenkiinnosta.

Aika mielenkiintoinen. Mun käsitys ja mielipide ei muuttu sen mukaan missä käyn matkustamassa. Olen aina ajattelenut että tummat ihmiset on erittäin voimakkaasti hyvännäköisiä jos sattuu oleman siis komea tai kaunis mies/nainen, ja tiedenkin tummia ihmisiä on myös rumia. Toisaalta on paljon kauniita vaaleita naisia ja myös miehiä. Ei mun silmälle ainakaan Suomen tosi kaunis tyttö muuttu rumemmaksi kun käyn ulkomailla. Kun tulen takaisin niin tämä kaunis tyttö on mulle aina kaunis. Kaikissa maailman paikoissa on omat kauniit ihmiset. Mutta mun mielestä yksi hyvä asia on tummilla naisilla, nimenomaan se että kaikki kasvojen karvat ovat tummia eli myös ilma meikkiä näyttää tosi hyvältä. Pidän itseni kauniiksi naiseksi mutta vähän sitä väriä pitää laittaa kasvoilleni.

Ja toinen asia, joskus tuntuu että ihmiset oikeasti näkee kauneutta eri tavalla. Youtubissa oli yksi video jossa joku nainen etsisi kumppania ja yksi kommentti oli että apua, todella kaunis nainen ja se oli kerännyt 7000 tykkäystä. Ja minun mielestäni kyseinen nainen oli ihan tavis. Tavisten kuningatar mä sanoisin. Muutamat miehetki olivat kommentoinut että ei ole kaunis eikä viehättävä.

Vierailija
139/142 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen asia, joskus tuntuu että ihmiset oikeasti näkee kauneutta eri tavalla. Youtubissa oli yksi video jossa joku nainen etsisi kumppania ja yksi kommentti oli että apua, todella kaunis nainen ja se oli kerännyt 7000 tykkäystä. Ja minun mielestäni kyseinen nainen oli ihan tavis. Tavisten kuningatar mä sanoisin. Muutamat miehetki olivat kommentoinut että ei ole kaunis eikä viehättävä.[/quote]

"Joskus tuntuu että ihmiset oikeasti näkee kauneutta eri tavalla"? Eikös kauneus ole nimenomaan subjektiivinen kokemus? Hämmentävää, kun arvioit toisen naisen kauneutta miesten negatiivisten kommenttien perusteella. Mitä ihmettä?

Vierailija
140/142 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaa asiaan tänne kun olet kävellyt sen ylitse

ma voin kertoa teille että kohdalleni on elämässäni osunut 3 kpl näitä kuvan kauniita naisia mutta vaitettavasti sänkypuolella huomaa vasta seuraavat asiat:

ei osaa  halua imeä munaa

erittäin lahna aloitteentekijä

ei osaa kuin mennä selälleen, puuttuu spontaani seksireaktio

ei liikehdi sängyssä vaikkka voihkii vähän

antaa kuitenkin ns lahnapillua

ei iske spontaanisti kiinni esim kulliin imemis ajatuksella, ei edes saunan jälkeen

itse kun kiihottuu kun sen räplää märäksi, heittääntyy selälleen odottamaan että hänet riisuttaisiin ja mies olisi itse itsensä jo kiihottanut yhdyntään, mikä taasen ei onnaa jos ei tule vastareaktioita

ei jaksa tollasen kanssa kuin pakolliset kuukautiset seukata.

sit kaverilla on kanssa parista prinsessasta samat jutut kun kerran tuli puheeksi

aika turhia kuvakoristeita ne on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän