Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero, exän uusi nainen ja exän hämmentävä käytös.

Vierailija
25.12.2018 |

Eli erottiin noin kuukausi sitten. Yhdessä 11v ja 2 lasta. Mies ilmoitti vaan että haluu erota, oli yhden yön kotona ja sit muutti pois. Nukkui kaverilla tms. Ei ikinä suostunut keskustelee asiasta, sanoi että ollaan kasvettu erilleen ja haluaa olla yksin. Viikon päästä asui jo uuden naisen luona joka tuttu hänen kavereiden kautta, ei kuitenkaan kauaa tunteneet. Todella paska ja petetty olo. Hämmentävä myös kun halusi olla yksin mutta heti uuden nurkkiin asumaan. Sanoi että on hänen mielestään erottu jo vuosi sitten, ei kuitenkaan mitään puhetta asiasta ja ollaan suunniteltu tulevaa ja vietetty kivoja lomia ja kaikkee. Ollaan oltu nuoresta asti yhdessä, toistemme ensirakkaudet. Sanoo että ei haluu 20 vuoden päästä katua ja haluaa nähdä mitä muuta on tarjolla. Meidän välit tulehtui pahasti ja oon ollu tosi ilkee sitä uutta kohtaan, haukkunut tms. Koska sattuu niin paljon ja rakastan mun miestä älyttömästi. Silti mun mies antaa mulle mahdollisuuden olla ystäviä vaikka oon käyttäytynyt huonosti. Käy moikkaa lapsia ja haluu auttaa mua. Meil on kivaa yhdessä ja on nukkunut tääl sohvalla kun on ollu kipeenä. Toisena hetkenä haukkuu mut lyttyyn, sit kuitenkin sanoo ettei tarkoita vaan on niin vihainen ja pettynyt mun käytökseen eron jälkeen. Sit toisena päivänä kehuu mua ja sanoo että näytän hyvältä ja oon lempein ihminen mitä tietää. Välillä on estänyt mun puhelut ja pitää välimatkaa. Kerran myös suudeltiin.. Ja halaa kyl mua välillä kun pyydän ja sillon silittää mun selkää. Sit kuitenkin sanoo ettei rakasta enää. Eli tosi hämmentävää käytöstä. Viesti on sekava mut niin on tilannekin :D Tekee näin vaan lasten takia vai jotain muuta takana? Auttakaa ymmärtää ja miten te tulkitsette tän?

Kommentit (400)

Vierailija
381/400 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kunnon k*rpä tuo exäsi. Selkärangaton luuseri. Sinuna jättäisin omaan arvoonsa. Jos ei halua nähdä lapsia niin omapa on menetyksensä. Lapsille tietty huono juttu, mutta tuollainen löysässä hirressä pitäminenkin on lapsille peestä. Tapaavat isäänsä silloin kun se isälle oikeasti sopii.

Isä siinä jää paljosta paitsi.

Oon samaa mieltä. Mä aion sanoa sille että jos ei lapset kiinnosta niin ei tarvii olla meidän elämässä. Aiheuttaa pahaa mieltä lapsille ja stressiä mulle kun en aina tiedä pitääkö sen mitä lupaa ja lapset kyselee minulta. No kohta saan haettua rahat kelasta nii yksi huolenaihe vähemmän.

Ex on koko ajan sanonut että lapset on tärkeintä mutta ei ne puheet mitään merkkaa jos käytös on tätä. Pääsiäisenä ei voinut ottaa puolet ajasta lapsiaan luokseen kun piti olla töissä. Sanoi että tulee kuitenkin parina päivänä käymään. Lapset tietty odotti. Sit se maanantaina vihdoin tuli ja sillä oli jopa 4 tuntia aikaa lapsille. Sitä aiemmin olivat nähneet kaksi viikkoa sitten. Aikaa ei kuulemma löydy mutta nyt löytyi kokonainen vkl lomaan ja uuteen naiseen. Onneks lapset ei siitä tiedä koska kyllähän ne tajuis et isillä on aikaa muille paitsi niille.

Ap

Vierailija
382/400 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen myös et se haluu vaikeuttaa mun elämää. Eli ettei ota lapsia luokseen jotta en saa omaa aikaa ja ei maksa mulle jotta mulla menis huonommin. En vaan ymmärrä miks sen pitää niin tehdä jos on onnellinen uudessa elämässään.

Ainiin ja menihän ne jo kihloihin.. Miks en vaan nää et tää kuvio, uusi suhde ja lapset ei tuu toimii. Veikkaan et jos se jotain joutuu jättää pois niin se on lapset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/400 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin sua ap!

Oman miehen kanssa 20-vuotinen liitto. Ilmoitti puoli vuotta sitten täysin yllättäen, että haluaa eron. Että on nyt päättänyt erota.

Tottakai minä haluaisin mieheni takaisin. Hyvänen aika, olen ollut hänen kanssaan 20 vuotta ja luulin olevani vielä seuraavatkin 20 vuotta. Meillä on lapsia! Miten tänne ketjuun vastaajat eivät tajua, että välttämättä toinen osapuoli ei halua erota! Toivon osittain, että mies sanoisi katuvansa eroilmoitustaan ja että haluaakin jatkaa meidän perhe-elämää samassa taloudessa lasten kanssa.

Olen aivan rikki: minulta vietiin toinen puoli elämästäni. Rakkaus, seksi, läheisyys, kumppani, kämppis, talonmies, rakastaja.

Olen ihan täysillä yrittänyt irtautua exästä. Tapaillut muita, harrastanut seksiä muiden kanssa jne. Nyt en ole kuukauteen nähnyt ex-miestäni. Hän on hoitanut lapsia kuten viikottain sovimme. Silti tämä on ihan kamalaa: miten jaamme omaisuuden, saammeko asunnon myytyä, mihin muutan, miten lapset jaetaan, miten elarit????? 

Tuntuu erittäin kaukaiselta ajatukselta, että pystyisin olemaan lasten perhejuhlissa mieheni uuden naikkosen kanssa. Vihaan tuota naista. Hän tiesi mieheni olevan varattu ja silti jatkoi ja jatkoi yhteydenpitoa.

Hyvää tässä on se, että olen nauttinut täysin uudesta vapaa-ajastani. Ennen eroa minulla ei ollut omaa aikaa. Nyt kun mies on puoliksi lasten kanssa, on vapaa-aikani 10000-kertaistunut!

Vierailija
384/400 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en hämmästyisi, jos selviäisi, että sun exä on pyörittänyt useampaakin naista yhtä aikaa. Tekee hirveästi "töitä" ja samaan aikaan ei ole rahaa mihinkään. Ei oo uskottavaa. Kirjoitit heti alussa, että exäsi on ennen eroanne tehnyt tosi paljon töitä. Ehei, hän on käynyt tapailemassa muita naisia ainakin osalla kerroista.

Kuulostaa todella ikävältä tyypiltä tuo exäsi. Onnellista tässä tositarinassa on se, että hän todellakin on EX. Sinä ap selviät tästä hyvin ja tulet onnelliseksi. Vahvistut, itsenäistyt ja löydät hyvän kumppanin joskus.

Tosi ikävää sen sijaan on tuo, että isä ei piittaa pätkääkään lapsistaan. Lapset varmasti kipuilevat sitä nyt ja myöhemmin. Lasten isä on valitettavasti itsekäs paskapää. Onneksi heillä on sinut ja ilmeisesti myös isovanhempia, jotka välittävät heistä.

Vierailija
385/400 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ikävintä on se että lapset ei vielä tajuu miten paskasti isä tekee. Jos homma jatkuu niin mitä isommiksi kasvaa niin sitä paremmin ne tajuu et miten isi käyttäytyy. Kukaan muu ei voi sitä asiaa muuttaa paitsi ex itse.

Ex ei tiedä että mä tiedän sen reissusta. En aio asiasta mainita jotta ei saada lisää riitaa. Kohta on lastenvalvoja joten saan kohta rahat kelasta takautuvasti ja jatkossa joten ei aio niitä siltä enää pyytää. Saa sitten olla kelalle velkaa. Hauska vaan nähdä kun reissusta tulee ja valehtelee lapsille ja minulle eikä tajuu että mä tiedän kyllä kaiken valheeksi. Oon jutellut exän vanhempien kanssa kun ollaan hyvissä väleissä ja ne ei myöskään ymmärrä tai sulata tota käytöstä. Ovat joutuneet auttamaan exääsi, aikuista ihmistä, kun on raha vaikeuksissa ja nyt viettää lomaa ja kuvittelee ilmeisesti että taas ne pelastaa kun tulee takas. Ovat myös sitä mieltä että toi on laastari suhde ja tossa ei hyvin käy. On jo pilannut välejään lapsiin ja on taloudellisia ongelmia. Tavallaan oon helpottunut että mä en oo tollasissa ongelmissa. Sitä ilmeisesti ärsyttää et mulla meneekin hyvin eikä huonosti kuten se varmaan luulee, kun olin aika rokki kun jätti mut. Mutta mulla onkin asiat oikeestaan aika hienosti!

Ap

Vierailija
386/400 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
387/400 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap asiat yhtään ratkenneet?

Vierailija
388/400 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap asiat yhtään ratkenneet?

No mulla menee hyvin! Oon oikeestaan ihan onnellinen tällä hetkellä, mul on hyvä olla yksin ja lasten kanssa. Exän kanssa oon asiallinen ja rauhallinen. En lähde riitoihin mukaan, kun ei enää jaksa eikä asiat sillä ratkea.

Käytiin lastenvalvojalla, saatiin paperit kuntoon ja kaikki ihan ok. Elatuksia exä ei oo maksanut, monta kuukautta myöhässä mutta laitoin paperit kelaan jotta rahat toivottava tulee sieltä. Exä edelleen kiukutteli että mä tienaan enemmän, mikä ei edes ole totta ja se ei tajuu että vaikka tienaisin niin mä maksan myös lasten elämisen kun se maksaa tällä hetkellä vain omansa. Ei jaksais rahasta riidellä mut kai se nyt on sille niin iso ongelma tajuta että sillä on vastuu lapsista edelleen vaikka lähti.

Sen tapaamiset on toteutunut ihan ok. Sillä on joka toinen vkl mutta yöks sen kotii ei oo voinut ottaa. On ollu päivät lasten kaa ja yöks tuonut mun luo kun on pitänyt olla yöt töissä. Mutta syynä taitaa olla se ettei voi niitä kotiinsa viedä, onko syynä sit se ettei se uus nainen siihen suostu vai eikä ex haluu. Kuitenkin tykkää olla lasten kaa ja niil on aina ollu kivaa kolmestaan.

Mut joku siinä mättää ettei kotiinsa vie, sanoo että ei oo mitään estettä mut silti esim viimeks oli käyny kotonaan vaihtaa vaatetta ja sanonut lapsille että odottakaa tässä pihalla. Eli lapset ei edes voinu tulla sisällä käymään ja moikkaa sitä uutta naista. En tiedä mikä ongelma on mutta eihän toi homma noin toimi. Enää en suostu siihen erä lapset tulee yöksi mun luo, ex ottaa ne kun on sen viikonloppu pe-su, jos ei onnistu niin sit ei ota ollenkaan. Mä en jaksa sen ongelmissa auttaa. Jos ei lapset mahdu uuteen elämään niin sit on sen oma valinta. Mietin vaan että voiko olla että se nainen ei haluu lapsia sinne?

Ap

Vierailija
389/400 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kukaan muu ketjussa sanonut, mutta en usko että oli sattumaa, että ensin "päätitte" vaihtaa asuntoa, ja sattumalta kun olitte irtisanoneet vanhan asunnon, lähti "olemaan yksin" ja muuttikin naisen luo.

Oli ollut suhde varmasti jo pidemmän aikaa, ja oli luvannut uudelle naiselle muuttaa sen luo, mutta tiesi että ap:n kanssa menee ero helpommin, kun huijaa sen luulemaan että muutetaan yhdessä.

Antoi siis ihan tarkoituksella ap:n ottaa liian kalliin asunnon, joita tän ei olisi mahdollista maksaa, eikä aikonut maksaa siitä itse.

Valehtelijamiehestä eronneena mun mielestä ihan selvää kuvio.

Vierailija
390/400 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko kukaan muu ketjussa sanonut, mutta en usko että oli sattumaa, että ensin "päätitte" vaihtaa asuntoa, ja sattumalta kun olitte irtisanoneet vanhan asunnon, lähti "olemaan yksin" ja muuttikin naisen luo.

Oli ollut suhde varmasti jo pidemmän aikaa, ja oli luvannut uudelle naiselle muuttaa sen luo, mutta tiesi että ap:n kanssa menee ero helpommin, kun huijaa sen luulemaan että muutetaan yhdessä.

Antoi siis ihan tarkoituksella ap:n ottaa liian kalliin asunnon, joita tän ei olisi mahdollista maksaa, eikä aikonut maksaa siitä itse.

Valehtelijamiehestä eronneena mun mielestä ihan selvää kuvio.

No en tiedä kuinka kauan suhde on ollut, mutta siis sen naisen mukaan siitä päivästä kun ex minusta erosi.

Ei siis päätetty vaihtaa asuntoa vaan meillä oli aiempaan tulossa putkiremontti ja aika kiireellä etsittiin uutta. Yhdessä siis haettiin asuntoa ja sit kun ex jätti niin yritti et mä olisin yksin siin uuden asunnon sopimuksessa mut ei sille vuokraajalle käynyt. Oli siis siinä mukana ja mä etsin uutta asuntoa. Se yhteinen kämppä maksettiin lopulta vuokrat puoliksi. Eli ei sillon yrittänyt sillä asialla tehdä mulle paskasti. Vaikkakin paska temppu se oli ettå lähti ja muutti heti sen naisen luo. Mutta kuten oon sanonut niin mulla kaikki hyvin ja ihan sama mitä exä tekee ja miten pärjää, ei oo enää mun ongelma.

Ainut miten se vaikuttaa mun elämään enää on se ettei elatuksia maksa ja lasten ottaminen sen luo ei vieläkään toimi kuten pitäisi eikä ole säännöllistä. Ei myöskään vieläkään pidä lapsiin yhteyttä. Aina kun nähdään niin kaikki ok mun puolelta, oon mukava ja ystävällinen. Ex puolestaan aina kiukkunen ja kiukuttelee ja syyttää mua kaikesta, annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kyselee myös aina mihin oon menossa ja vinkuu kun "sulla on aina sun menoja, mene niille sun menoille sitten". Eli ilmeisesti jotenkin mustasukkainen kun ei tiedä mitä teen, missä teen ja kenen kanssa. Turhaan on kun itse lähti ja on kihloissa yms. En tiedä onko noi vkl sen takii hankalii kun ei haluu että mulla on omaa aikaa.

Ap

Vierailija
391/400 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään yöt töissä ole, ne haluu sen naisen kanssa olla yöt kaksin.

Terveisin uusi nainen.

Vierailija
392/400 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin uusi nainen.

Tiedän että on yöt töissä, oon väleissä sen vanhempien kanssa ja ne tietää missä mennään.

Mut tiedän että se ei oo oikee syy miks lapset ei yöksi sen luo mene. Se on vaan tekosyy mihin en voi oikein sanoo mitään. Ei mua haittaa ettei ota lapsia, se siinä häviää. Siellä on nyt joku tilanne kun ei se nainen ollenkaan haluu olla lasten kaa tekemisissä tai exä ei haluu että ei oo. Mut se on selvää et ei toi tilanne voi jatkua ikuisesti näin, ei se suhde tuu toimii jos ei lapset voi olla osallisina. Eli jossain vaiheessa ex joutuu valitsee haluaako pitää yhteyttä lapsiin vai olla sen naisen kaa jos ei tilanne muutu ja noita asioita ei voi yhdistää. Kun mä en oo estänyt niin minusta se ei johdu

Ap

Vierailija
393/400 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kans varsinainen idiootti meidän liiton ajan. Myöhemmin on selvinnyt, mitä kaikkea mun exä on säätänyt ja valehdellut.

Eron jälkeen se on antanut huonon kuvan musta kaikille ystäville, ja oon menettänyt yhteiset ystävät, vaikka exä on se joka on sikaillut koko meidän avioliiton ja eronkin ajan.

Erosta on nyt viisi vuotta, ja hän on koko ajan yrittänyt että en saisi mitään rahaa, ei vie lasta lomille vaikka lupaa, haluaisi kuitenkin lapselle näyttäytyä koko ajan parempana kuin minä.

Kaikki jousto tapahtuu minun suunnasta hänen suuntaan, takaisin päin vain haittaamista ja v***uilua.

Nykyään en viestittele mitään hänelle päin, en edes ilmoittele lomista ennen kuin olen ne varannut. Kun vielä ilmoittelin, hän pyrki määräämään tai estämään lomiamme, mutta ei vienyt lasta sitten itsekään vaikka lupasi.

On ollut viidessä vuodessa viiden eri naisen kanssa ja yhden kanssa kahdesti, kerran kihloissa.

Edellisen liiton lapsille maksoi omien puheidensa mukaan hyvät elatusmaksut ja koulutusavustukset.

En voi muuta sanoa, kuin että joko on mies muuttunut ihan toiseksi, tai sitten hän valehteli kaikesta tekemisestään niin paljon liittomme aikana, etten ole edes tuntenut häntä. Veikkaan tätä, koska ihmiset ei muutu.

Eli en usko että on vanhemmillekaan lapsilleen juuri maksellut, mitä lie tehnyt niillä rahoilla, ryypännyt nyt ainakin.

Ja mitä lie niillä työreissuillaan tehnyt.

Vierailija
394/400 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin uusi nainen.

Tiedän että on yöt töissä, oon väleissä sen vanhempien kanssa ja ne tietää missä mennään.

Mut tiedän että se ei oo oikee syy miks lapset ei yöksi sen luo mene. Se on vaan tekosyy mihin en voi oikein sanoo mitään. Ei mua haittaa ettei ota lapsia, se siinä häviää. Siellä on nyt joku tilanne kun ei se nainen ollenkaan haluu olla lasten kaa tekemisissä tai exä ei haluu että ei oo. Mut se on selvää et ei toi tilanne voi jatkua ikuisesti näin, ei se suhde tuu toimii jos ei lapset voi olla osallisina. Eli jossain vaiheessa ex joutuu valitsee haluaako pitää yhteyttä lapsiin vai olla sen naisen kaa jos ei tilanne muutu ja noita asioita ei voi yhdistää. Kun mä en oo estänyt niin minusta se ei johdu

Ap

Ei se varmaan jatkukaan pitkään. Kohta on uusi nainen kuvioissa.

Tuo jonka exällä nainen per vuosi.

Vierailija
395/400 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kans varsinainen idiootti meidän liiton ajan. Myöhemmin on selvinnyt, mitä kaikkea mun exä on säätänyt ja valehdellut.

Eron jälkeen se on antanut huonon kuvan musta kaikille ystäville, ja oon menettänyt yhteiset ystävät, vaikka exä on se joka on sikaillut koko meidän avioliiton ja eronkin ajan.

Erosta on nyt viisi vuotta, ja hän on koko ajan yrittänyt että en saisi mitään rahaa, ei vie lasta lomille vaikka lupaa, haluaisi kuitenkin lapselle näyttäytyä koko ajan parempana kuin minä.

Kaikki jousto tapahtuu minun suunnasta hänen suuntaan, takaisin päin vain haittaamista ja v***uilua.

Nykyään en viestittele mitään hänelle päin, en edes ilmoittele lomista ennen kuin olen ne varannut. Kun vielä ilmoittelin, hän pyrki määräämään tai estämään lomiamme, mutta ei vienyt lasta sitten itsekään vaikka lupasi.

On ollut viidessä vuodessa viiden eri naisen kanssa ja yhden kanssa kahdesti, kerran kihloissa.

Edellisen liiton lapsille maksoi omien puheidensa mukaan hyvät elatusmaksut ja koulutusavustukset.

En voi muuta sanoa, kuin että joko on mies muuttunut ihan toiseksi, tai sitten hän valehteli kaikesta tekemisestään niin paljon liittomme aikana, etten ole edes tuntenut häntä. Veikkaan tätä, koska ihmiset ei muutu.

Eli en usko että on vanhemmillekaan lapsilleen juuri maksellut, mitä lie tehnyt niillä rahoilla, ryypännyt nyt ainakin.

Ja mitä lie niillä työreissuillaan tehnyt.

Vähän sama juttu että tuntuu etten tunne exääsi enää. Syyttää mua kaikesta, ei vastaa mihinkään lapsiin liittyviin viesteihin, väittää etten mä oo joustava ja auta sitä esim noiden sen vkl kanssa kun joutuu olee töissä vaikka minä oon joka asiassa joustanut! Enkä ole esim elatuksia vinkunut kun tajusin ettei hyödytä, odotin vaan että saan lastenvalvojalta paperin kelaan.

Mä en oo mustasukkainen exälle, tekee mitä haluu. On niin pihalla elämässään vaikka ulospäin esittää ettå kaikki on täydellistä.

Toivon vaan et herää sen verran että tajuais laittaa lapset ekaks. Mitä myös mulle hokee vaikka mä oon niin koko ajan tehnyt.

Ap

Vierailija
396/400 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
397/400 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä siltä lista, jossa lukee selkeästi kaikki ne asiat missä sä et jousta. Ja myös kaikki ne asiat, joista ilmenee että sä et laita lapsia etusijalle (mikä nyt on ihan bullshittiä mitä tätä on lukenut). Jos listaa ei osaa tehdä, niin no, minusta silloin niitä asioita ei oikeasti ole edes olemassa.

Sä voit tehdä listan, missä kerrot miten LAPSET joustaa ja miten sinä joustat... Tuskin mies siihen havahtuu, mutta josko joku pieni kello kilahtaisi päässä kuitenkin.

Menettekö vielä lastenvalvojalle, vai onko nuo tapaamissopimukset tms. nyt selvät?

Vierailija
398/400 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä siltä lista, jossa lukee selkeästi kaikki ne asiat missä sä et jousta. Ja myös kaikki ne asiat, joista ilmenee että sä et laita lapsia etusijalle (mikä nyt on ihan bullshittiä mitä tätä on lukenut). Jos listaa ei osaa tehdä, niin no, minusta silloin niitä asioita ei oikeasti ole edes olemassa.

Sä voit tehdä listan, missä kerrot miten LAPSET joustaa ja miten sinä joustat... Tuskin mies siihen havahtuu, mutta josko joku pieni kello kilahtaisi päässä kuitenkin.

Menettekö vielä lastenvalvojalle, vai onko nuo tapaamissopimukset tms. nyt selvät?

En mä enää yritä saada exää tajuamaan omaa toimintaansa. Oon yrittänyt niin monesti saada heräämään tähän tilanteeseen, eikä ikinä kiinnosta tai mikään ei muutu. Kaikki on aina mun syytä ja mun vika. Mä en jaksa enää murehtia asioista mitkä liittyy siihen. Hoidan lapset ja ilmoitan niiden tärkeistä asioista exälle, jos ei sitä kiinnosta niin oma asiansa mutta mä voin olla hyvillä mielin siitä että pidän sen ajantasalla lasten asioista. Jos pilaa välit omiin lapsiin niin itse on siitä vastuussa.

Lastenvalvojalle ei olla menossa enää. Saatiin siellä sovittua asiat. Ellei sitten tule muutoksia jolloin sopimuksia pitäisi muuttaa. Olen jo hakenut elatuksia kelasta kun ylläri ylläri exä ei oo lastenvalvojan jälkeen kertaakaan ottanut asiaa puheeksi vaikka pyysin asiasta juttelemaan ja ettå sovitaan yhdessä. Mutta ei vastannut viestiin ollenkaan joten laitoin paperit kelaan. Odotan vaan millon saa asiasta tietää ja alkaa taas valittaa...

Ap

Vierailija
399/400 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on kesä sujunut?

Vierailija
400/400 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on kesä sujunut?

Muistaakohan tätä ketjua enää kukaan :D

Päivitän silti!

Meillä menee lasten kaa hyvin. Oon super iloinen nyt että ollasn erottu, tajuan ettei kohdellu mua riittävän hyvin ja tuntuu että oon nyt enemmän oma itseni kun ennen. Oon tapaillut muutamia miehiä ja on aika kivaa ku on jotai säpinää ja huomaa miten mahtavia tyyppejä on olemassa ja elämä voi tuoda edelleen eteen jotain mahtavaa.

Voin sanoa että oon taas onnellinen!

Ex ei vieläkään tapaa lapsia säännöllisesti, ne ei käy sen luona öitä eikä päiviä. Tapaa lapsia meillä muutaman tunnin kerrallaan ehkä parin viikon välein. Se vaikuttaa lapsiin mutta en anna sen vaikuttaa muhun. Meidän välit on ihan hyvät, mä oon exälle mukava ja kaveri mut tuntuu et se kiukuttelee edelleen koska sen elämä on edelleen levällään ja mulla menee hyvin mikä varmaa ärsyttää sitä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän