Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun unelma-ammatti on sairaanhoitaja

Vierailija
24.12.2018 |

Haluun sairaanhoitajaksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan alalle, meitä kyllä tarvitaan. Työnkuva on niin vaihteleva riippuen työyksiköstä, että kukaan ei voi sanoa työtä pelkästään raskaaksi tai yksipuoliseksi. Se kun valitsee yksikön oman mielenkiinnon mukaan. Jos ei jaksa tehdä osastolla töitä niin hakeutuu vaikka polille tai kotihoitoon. Lääkäriasemillakin on töitä tarjolla.

Ja työpaikan ilmapiiri saattaa olla kyräilevä ihan millä alalla tahansa ja siihen voi myös itse vaikuttaa.

Palkkaan olen itse tyytyväinen enkä vaadi korotuksia, sitä yhteiskunta ei kestäisi. Omassa työyksikössäni tiedon ja taidon määrä täytyy olla korkea ja vastuuta on paljon. Silti nautin työstäni, enkä voisi kuvitella vaihtavani työpaikkaa aivan heti. Meillä opiskelijoihin myös suhtaudutaan kuten mahdollisiin työkavereihin.

Vierailija
22/23 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneton palkka ja etenemismahdollisuudet olemattomat.

Kolmivuorotyö rasittaa jokaista.

Työsuhde-edut? mitä ne on ?

Ammattiliitot lampaita jotka tykkää uhota mutta mitään ei tapahdu koskaan.

Näitä voisi kirjoittaa pari sivua lisää.

T.ex-hoitsu

Jos mietit alalle hakeutumista, niin lyö pääsi seinään aina kun se ajatus tulee.

Hyvä että lähdit. Oli selvästi väärä alavalinta sinulle. Lisäksi juuri sinä kuulostat sellaiselta valittajalta joita ei alalle tarvita ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päivä on erilainen, toki, nimi vaihtuu mutta vaivat samat.

Aina voi oppia uutta, voit tietenkin lukea illat kotona uusista lääkkeistä ja hoitomuodoista mutta lääkäri on se joka määrää ja sinä kiltisti toteutat.

Eli sopii hyvin jos on jo suhteellisen vakava dementia niin eipähän pääse tylsistymään.

Ja vielä parempi jos puoliso jolla oikea palkka työstään että voi elää normaalia elämää pääkaupunkiseudulla.